Appartement Roxsha

14 reviews over Appartement Roxsha in het Nederlands

Hopi bon !!

Monique
12-3-2017

Dit jaar 2,5 week bij Roxsha Appartementen mogen wonen. Wat is het daar toch heerlijk. De eigenaren staan altijd voor je klaar, elke vraag of verzoek wordt heel snel beantwoord en verwerkt. De appartementen zijn netjes en het is er heel veilig. Belangrijk voor een alleenreizende vrouw! De buren zijn een mix van long- en short-stay wat leuke ontmoetingen en gesprekken oplevert. Lieve familie, ik heb weer genoten en kan niet wachten tot volgend jaar!! Brassa uit Amstelveen
Roxsha Appartementen Beheer B.V., Eigenaar, 26-3-2017
Dit enthousiasme is wederzijds Monique. Volgend jaar carnaval ben je weer van harte welkom, sterker nog....we rekenen gewoon op jouw aanwezigheid. Carnaval zonder Monique wordt bijna ondenkbaar. Fijn om te horen dat je het weer naar je zin hebt gehad hoor.

Chill! Geen gezeik! Dus hopi bon!!

Huub
11-2-2017

Het was lekker rustig, geen gezeik met de buren en geen lastige stagiaires die maar van alles willen uitproberen op het eiland. De eigenaren waren altijd klaar om alles te beantwoorden en zeer behulpzaam. Appartement was schoon en locatie is super centraal.

Als je het eiland niet kent, is dit een perfecte locatie want alles zit om de hoek. De eigenaren hebben zelfs auto's dat je kan huren. Dus als je volwassen en wat normaal kan gedragen, is dit zeker een perfecte plek. Het fijne ervan is dat er niet alleen vakantiegangers zitten, dus indien nodig kan je ook even met de buren praten die vaste bewoners zijn.

Roxsha Appartementen Beheer B.V., Eigenaar, 11-2-2017
Zo is het maar net Huub! Echt jammer dat jij bent vertrokken!

Top!!

Monique
5-2-2017

Ik herken de verhalen totaal niet die de bewoners van september 2016 hier schrijven. Ik kom al 5 jaar achtereen bij Roxsha en heb altijd een goede ervaring. Het is een rustige buurt en de ligging is zeer centraal.

De appartementen zijn eenvoudig maar netjes, schoon en voorzien van alle gemakken. Zeker als je alleen reist of voor stage hier bent is het de juiste keuze. Voor een chique appartementencomplex of hotel betaal je zeker 2x zoveel. Doordat er beveiliging en huis-/tuinregels zijn is de veiligheid gewaarborgd. Over 1,5 week vertrek ik weer en kijk er naar uit de altijd vriendelijke en behulpzame eigenaren weer te zien.

Roxsha Appartementen Beheer B.V., Eigenaar, 11-2-2017

Monique, keurige bewoners als jou verwelkomen we altijd heel graag.

Super leuk dat je weer voor ons hebt gekozen, tot over een paar dagen!

Echt een fijne rustige buurt. Appartementen zijn ruim en goed onderhouden. Sfeer is goed, eigenaars wonen op het terrein wat een veilig en geborgen gevoel geeft.

Als er iets is wordt dat snel en vakkundig geregeld. De schoonmaak wordt netjes en efficient gedaan.

Buurt is rustig maar niet afgelegen. Niet ver van het centrum (Punda) en en het strand (Mambo/SeaAquarium Beach) en vlak bij de shopping area (Salina) met winkels, oa een goede computerwinkel (altijd handig als er iets met je laptop is) supermarkten, wasserettes en diverse eetgelegenheden op loopafstand. Zeker een aanrader ook voor studenten en langer verblijf.

Beste Chris,

Bedankt voor je positieve reactie.

Nette bewoners zo als jou verwelkomen we maar wat graag.

Oude reviews (archief)

Geen aanrader.

ig.
25-9-2016

De verhuurders zijn vooral erg op het geld uit, maar bieden daarvoor geen kwaliteit. Een week verbleven in dit appartement. Ik had een lekkende airco die dus ook niet goed werkte, mijn kamer stond constant blank dus ik bleef dweilen. Daarbij werd er gedreigd met inhouden van de borg omdat het bed en de gordijnen door de lekkende airco mogelijk waterschade op hadden gelopen. Terwijl ik meerdere malen aangegeven heb dat het lekte en niet werkte maar er werd niks aan gedaan. Ik had sterk het gevoel dat er enorm op je gelet werd en daardoor weinig privacy.
Roxsha Appartementen Beheer B.V., Eigenaar, 16-1-2017
Bij Roxsha Appartementen Beheer B.V. wordt met een duidelijk huurcontract gewerkt, met daarnaast heldere huis en tuinregels. Wat vooral voorop staat hierin is het bieden van een aangenaam, betrouwbaar, schoon en veilig onderkomen, d.m.v. handhaving van veiligheidsvoorschriften en hygiene. Onderdeel van de veiligheid zijn o.a. camerabewaking, hekwerken en alarm.

Niet aanbevolen

Mark
23-9-2016

In het begin goed contact met verhuurders, alles duidelijk. Huur aan de hoge kant voor wat je krijgt, zeker de auto verhuur. Ruim boven het gemiddelde bij wat je elders kan huren op curacao, verhuurders wonen zelf onder de appartementen waardoor er continu controle is en je continu in de gaten word gehouden zelfs met behulp van camera's . Verhuurders komen je op geen enkele manier tegemoet al helemaal als je student bent niet. Leuke tijd gehad daarzo vanwege de groep maar dat lag zeker niet aan de verhuurders en de appartementen.. Overal word geld om gevraagd, geen fijne stoelen waar je buiten in kunt zitten, spullen die je hebt in het apartement zijn van slechte kwaliteit, geen wasmachine, stroom wat heel omslachtig in werking gaat..
Roxsha Appartementen Beheer B.V., Eigenaar, 17-1-2017

Op Curacao zijn veel huizen voorzien van het Pagatinu systeem. Dat is een systeem voor pre-paid stroom.

Het werkt eenvoudig; u koopt bij 1 van de vele verkooppunten (vaak een benzinestation) een tegoed. U ontvangt van de verkoper een soort kassabon mee, waarop een code staat. Die code toetst u in op het pagatinu kastje en uw stroomtegoed is opgewaardeerd. Op zich juist een fijn systeem, je let dan ook echt op je stroomverbruik. In de nabije omgeving, sommige op loopafstand zijn verschillende wasserettes.

Dit niet weer!

Vivian
20-9-2016

Veel te duur. Tijdens het verblijf nog veel extra kosten en contracten waarin huisbazen je voor alle kosten en reparaties laten opdraaien. Je word dag en nacht in de gaten gehouden en ontvangt wekelijks mails met veel gezeur. Een avond buiten zitten is alleen mogelijk op plastic stoelen, want er is geen buitenmeubilair..
Roxsha Appartementen Beheer B.V., Eigenaar, 17-1-2017
Kosten worden door eigenaar volledig vooraf aangegeven en zijn bekend voor ondertekening huurcontract en voor intrek. In het huurcontract staat ook vermeld wat de logeerkosten zijn.

Prima plek

Ilse dekker
10-4-2012

Wij, ik en mijn vriend, zijn 2 weken in december geweest. We wilden geen peperduur hotel, dit was perfect. Wat je nodig had was er. Of kon je vragen aan de eigenaar, die woont er zelf. Altijd bereikbaar en bereid te helpen. Vooraf krijg je alle info toegemaild, dus je weet exact van te voren wat je kosten zullen zijn. Zit centraal, max 6 miuten van het strand en de winkels, ideaal. Je bent toch meer buiten dan in je kamer, dat hoefde voor ons niet super de luxe. Je hebt lekker je eigen keuken en badkamer, 1 of 2 slaapkamers, meer heb je niet nodig. Eenvoudig, maar schoon en netjes. Van te voren moet je ook aangeven of tussen schoonmaakbeurten wenst of niet, jij maakt het zo duur als jij zelf verkiest.

Eindschoonmaak was voor ons voldoende, hielden het zelf gewoon bij, sliepen en aten er alleen maar in feite. Is ons zeker goed bevallen.

Ideaal voor stagiaires

Ineke
6-4-2012

Via via zijn wij aan dit huis gekomen, eigenaren reageren snel op al je vragen/mails, prijslijst is duidelijk, evenal de huis-en tuinregels. We weten exact wat de kosten zijn en wat er wel en niet is. Vorige groep van school is hier geweest, ook voor een stageperiode. Was prima bevallen. Voor de student een fijne, centrale plek, niet met 20 in 1 huis, maar lekker je eigen keuken/badkamer, 5 minuutjes van de stranden, perfect stekje. Basis is aanwezig, autootje kun je huren. Netjes en schoon.

Prima vertoeven!!

Astrid Bakker
28-3-2012

Ik wil heel graag als oud-bewoonster en binnenkort weer als vakantiegangster reageren op de vorige beoordeling. Ik kan me hier totaal niet in vinden. mensen zijn juist zeker behulpzaam, altijd thuis voor de bewoners. En de wijk, daar is ook echt niets mis mee. Is een centrale, lokale wijk. Buren zijn oudere mensen, nooit geen last van gehad. Heb er met een aantal studenten gewoond voor 4 maanden, superleuke tijd en voor een student heb je daar een prima, centrale woonplek. Ik ga nu lekker de 2e keer terug als vakantiegangster....
Roxsha Appartementen Curacao, Eigenaar, 3-4-2012

Hi Astrid, nog even en je steekt de oceaan weer over, leuk vooruitzicht!

Thanks voor je berichtje, gelukkig is het niet zo zoals werd geschetst door Bolsius.

We hebben het zeker erkend en aandacht aan geschonken, extra hekwerken geplaatst etc.

Er zit nu weer een erg leuke groep jongeren, geen enkel probleem ondervonden, en de met wijk is echt ook niets mis mee. Wonen er zelf al 19 jaar, rustig.

Verder gaan we er ook niet op in, heeft geen enkele toegevoegde waarde. We weten zelf wel hoe het exact in elkaar zit en laten het daar verder ook maar bij.

Wat hun is overkomen was ook buiten het terrein voor de deur, in de vroege ochtenduurtjes. En de inbraak, daar stonden de ramen gewoon los/open. Lieve lezers, veiligheid...begint wel altijd wel bij jezelf, waar, op welk tijdstip ben je en hoe ga je om met veiligheid, sluit je ramen en deuren, net als thuis in Nederland, Ben je daar niet echt secuur mee, dan kunnen de consequenties ook niet verweten worden aan anderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roxsha in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roxsha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Roxsha scoort een 6.09 uit 10 op basis van 14 reviews.