Appartement

49 reviews over Appartement Rian Appartementen in het Nederlands

thuiskomen ver van huis!

Martijn en Monica,
27-1-2019

Wij verbleven van half december tot half januari bij Rian en het had voor ons nog veel langer mogen duren!

Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad en wat hebben we ons vermaakt. Alles is aanwezig om een heerlijke vakantie te hebben, het ontbrak ons aan niets. Mooie schone appartementen, geweldige gastvouw, ruime tropisch tuin, heerlijk groot zwembad met daar omheen fijne ligbedden en 4 hele lieve honden.

De mooie stranden zijn dichtbij (op 15 tot 20 minuten rijden en Kokomo 5 minuten!) en ook ben je binnen een kwartier in het bruisende centrum van Willemstad

Mochten wij weer naar Curacao komen dan zonder ook maar enige twijfel gaan we terug naar dit heerlijke plekje!

Curacao is natuurlijk heerlijk, maar Rian was onze kers op de taart (of zal ik zeggen; de aardbei op de tres lèche...)

Lieve Rian bedankt voor alles en tot ziens!

Gereisd met partner in december 2018

Wat een heerlijke plek!

Carola Beekman,
4-11-2018

We waren op Curacao om te werken en hoe heerlijk is het dan om na een werkdag in het zwembad te duiken en te relaxen in die heerlijke tuin, waar de dieren ook gezellig rond scharrelen.

En als kers op de taart, Rian heeft een Kangen waterapparaat, voor het eerst kon ik op reis ook Kangen water drinken, zodat mijn energie op pijl bleef.

Rian, bedankt voor de gastvrijheid, wat mooi dat je je prachtige plek met ons wilde delen. Carola en Ellen

Gereisd zakelijk in oktober 2018

Rose-Marie Lucas,
13-8-2018

Vanaf het moment dat we het terrein opstapten voelden wij ons thuis bij Rian. Wat een super leuke plek! Het is er heel relaxed en heeft een heerlijke tuin. Het zwembad van 15 meter is echt luxe, heerlijk baantjes trekken of een partijtje 'tennis'altijd fun! De ligging is centraal, dat maakt het een goede uitvalsplek.

Het appartement Sunshine, waarin wij verbleven met z'n vieren, is ruim en voorzien van een praktische keuken en twee terrassen.

Rian is ontzettend gastvrij. Je kunt van alles gebruiken of lenen van haar. We hebben ook een BBQ gedaan met vrienden van haar en andere gasten op het terrein, zeer geslaagd ook.

De dierenbrigade maakte dat het ook iedere dag een feestje was, lieve Pom, Tina, Lola en een pup Kaatje kwamen graag bij ons buurten en smikkelen [oeps sorry...] Ook de familie schilpad is geinig. De poezen lieten zich niet zo vaak zien. Volgende keer als we het eiland bezoeken gaan wij zeker weer logeren bij Rian!

Dankjewel voor alles tijdens ons verblijf:)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een relaxed paradijsje op Paradise Island

Joyce & Cor,
24-12-2017

De lekkerste hangmat in de schaduw van de porch. Je zou er nooit meer uit willen. De accommodatie is netjes en schoon. De airco maakt het nachtelijk verblijf in het goedliggende bescheten iets prettiger. Het water in het zwembad heeft de ideale temperatuur om toch af te koelen terwijl het behagelijk blijft. We hebben 8 dagen gebruik gemaakt van de relaxte accommodatie, maar dat had beste wel wat langer mogen duren. Gelegen in Julianadorp ligt het complex centraal en overal dicht bij. Het is een goed uitgangspunt voor wie naast de drukke toeristische centa ook Banda Bou en Westouter wil bezoeken.

Gereisd met partner in oktober 2017

Super locatie

Wouter,
21-5-2017

Heerlijk terras op de wind! Betrokken verhuurders die snel inspelen op vragen.

Gereisd met partner in mei 2017

geweldig! heerlijk om hier te zijn

aly,
18-5-2017

curacao is een prachtig eiland.ons verblijf bij rian appartementen was weer een heerlijke tijd met rust en een fijn thuis gevoel.wij komen graag weer terug !!!

Gereisd met partner in april 2017

Een super vakantie! Gastvrij, relax

chela,
12-5-2017

In februari voor de zoveelste keer bij Rian en Gio geweest. Het was weer als vanouds gezellig. Rian en Gio zijn erg gastvrij. Je kunt altijd bij hen terecht. Appartementen zien er netjes en schoon uit en zijn van alle gemakken voorzien. Mooi zwembad. De ligging is perfect. Je voelt je hier gewoon thuis!

Gereisd alleenreizend in februari 2017

Wel goed: de ligging, centraal gelegen in Julianadorp op Curacao. Daardoor Willemstad en Banda Abou met alle toeristische high lights goed en snel te bereiken.

In appartement Sunshine: alles aanwezig voor een prima verblijf met 4 personen. Gelegen in een fraaie achtertuin met groot zwembad.

Rian en Gio: prima gastvrije eigenaren, heel service gericht.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

geweldig!

jorien coosemans,
7-5-2017

Mijn verblijf bij Rian was echt geweldig!

De ruimte was ruim en gezellig, zwembad was mooi en ligging was handig en rustig. Dit verblijf is echt aan te raden aan iedereen. Ik ben er een maand alleen geweest en Rian gaf me tips over mooie plekken op het eiland. Moest ik de centjes hebben kwam ik volgend jaar meteen terug!

Gereisd alleenreizend in februari 2017

de natuur en de mooie vissen ,en het lekkere weer.

de wegen zijn soms erg slecht dus goed uitkijken voor gaten in de weg

Gereisd met partner in maart 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rian Appartementen in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rian Appartementen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.