Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag31°24°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Renaissance Curacao Resort voor je op een rij gezet:

140 reviews over Hotel Renaissance Curacao Resort in het Nederlands

Fantastisch, echt een aanrader

Marion van Roij,
17-4-2018

Heerlijk hotel met alles erop en eraan. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Goede service. Mooie ruime kamers. Alles even schoon.

Midden in het centrum van Willemstad.

We hadden een huurauto, dus overdag erop uit om de beste snorkelplekken te ontdekken.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig, volgende keer weer!

A,
4-3-2018

Het hotel was prachtig en alles zag er netjes uit.

Wij hadden een nette kamer en elke dag werd je kamer netjes gemaakt en kreeg je schone handdoeken.

Het personeel was erg vriendelijk en het eten was heerlijk soms iets lauw maar dat kwam ook omdat het niet zo druk was.

Elke dag een ander thema en anders mocht je van de kaart kiezen.

Wij hadden alleen 2x last van werkzaamheden in een winkel precies onder onze kamer, maar gelukkig was dit daarna niet meer hoorbaar.

Je zit dichtbij het centrum en is makkelijk te lopen.

Wij hadden een auto bij het hotel zelf gehuurd echte aanrader want de parkeergarage zat aan de overkant, als wij het bij onze reisleidster een auto zouden huren, moesten we eerst nog de huurauto ergens ophalen.

Een aanrader, wij gaan zeker weer terug!

Gereisd met partner in september 2017

Renaissance prima. Touroperator waardeloos

Albert,
26-2-2018

Renaissance is een perfect hotel. Touroperator is een super slechte organisatie. Zeer onduidelijke reisinformatie en ze regelen niets, geen transfers.

Waardeloos en als je klaagt doen ze er niets aan.

Gereisd met partner in februari 2018

Zeer vriendelijk personeel

Fam de hoop,
31-12-2017

Het is een mooi resort met zeer vriendelijk personeel. Er was 1 min punt: wij hadden all inclusive en het bleek pas op de dag van vertrek dat de formule all inclusive op houdt om 12.00 s middags, en als je dan pas s avonds op wordt gehaald moet je dus twee maaltijden nog eens extra gaan kopen, plus het drinken... het is tenslotte 30 graden. Dit zijn wij nergens gewend, oké uit checken, maar tot aan vertrek nog kunnen eten en drinken van je all inclusive formule. Super jammer dat dit niet vermeld was bij het resort en ook niet in de touroperator gids!!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Goed hotel

Ineke,
12-9-2017

Gasten van het hotel zijn vaak middelbare leeftijd voor onze zoon 28 jaar niet interessant het echte uitgaans leven is bij mambo beach. Aanrader huur een auto zodat je naar de stranden kunt gaan in het hotel is een aangelegd strandje met een zout water zwembad en een klein zoet water zwembad.Er zij wel genoeg restaurantjes en barretjes en shops maar erg duur. Geen klachten over het hotel ontbijt is prima personeel zeer vriendelijk en mooie ruime kamers met goede bedden en airco.

Gereisd met partner in september 2017

Perfect hotel

kobus
13-3-2017

Dat Curacao vrij duur is met eten en drinken

Gereisd met vrienden in maart 2016

Zeker voor herhaling vatbaar

Pieter
25-2-2017

Vriendelijke medewerkers, schoon en leuk wat beweging als er cruiseschepen Willemstad aan doen.

Alleen bij all-in boekingen een heel gedoe met bonnetjes aftekenen bij bestelling van bv, ontbijt, koffie, lunch e.d. Kan met pasje of bandje veel gebruiksvriendelijker lijkt mij.

Gereisd met partner in februari 2017

Perfecte locatie

Ronald
5-9-2016

Centrale ligging op loopafstand van pontjesbrug.

Kamer met zeezicht geeft een schitterende blik op binnenkomende en vertrekkende (cruise) schepen.

Eten in hotel is goed maar wel prijzig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldige locatie! Verder gewoon goed!

Matthijs
1-5-2016

Prachtig resort met dito ligging! Riffort is meestal wel wat te doen en anders is Willemstad zelf op loopafstand! Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2014

Centraal gelegen in Willemstad en aan zee , met alle luxe om je heen: Wie arriveert in Hotel Renaissance Curaçao, kan niet anders dan vrolijk worden. Neem geen conferentie roam, maar één van de andere opties. Gratis wifi in hotel maar ook in heel Willemstad. Op het Wilhelmina café plein over de pontjesbrug, zijn genoeg restaurants waar je goed kunt eten voor een normale prijs.

Verder genieten en smeren maar...... voordat je het weet ben je verbrand.....

Gereisd met partner in april 2016

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance Curacao Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance Curacao Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.