Vakantiehuis Redaweg

1 review over Vakantiehuis Redaweg in het Nederlands

This was aweome !

jan groentjes
14-4-2012

Me and my friends came there two summers ago, and we loved it !. The most of the time we were swimming and wen we weren't we would go to Willemstad to party.there are some nice places to eat not that far away. It is definately recommendable for a nice trip with your friends

Gereisd Met vrienden in december 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Redaweg in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Redaweg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.