Appartement
Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor PM78 Urban Oasis Curacao voor je op een rij gezet:

82 reviews over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao in het Nederlands

Fantastisch luxe appartement in Curacao

Elles Welsink
25-5-2013

Deze accommodatie is echt fantastisch! Het 5* appartement is van alle gemakken voorzien: super mooie ruime keuken en woonkamer, fijne slaapkamer met inloopkast en toegang tot de ruime badkamer met stortdouche. Wat dit appartement echt een aanrader maakt is het privé zwembad en het uitzicht op zee. Cindy en David zijn erg vriendelijk en helpen direct of geven handige tips wanneer nodig. Het champagne ontbijt dat ze verzorgen is een echte aanrader!

In de directe omgeving van het appartement zitten een aantal goede restaurants: Ginger, Fishalicious, Mundo Bizarro en St. Tropez (lekkere cocktails). Je kunt lopend naar Willemstad, ongeveer 10 minuten lopen, Pietermaai is geheel beveiligd.

Kortom, een super luxe locatie die nog mooier is dan op de foto's!

Gereisd met partner in mei 2013

Uitzicht als in een schilderij!!

Verheijen
13-5-2013

Veel ruimte, moderne inrichting, heerlijk zwembad, grote moderne keuken, 2 grote slaapkamers met airco en badkamer, 3 wc's, eigen afgesloten parkeerplek, fijne muziekinstallatie, zeezicht is heerlijk.

We hebben een heerlijke week doorgebracht. Straat en buurt wordt gelukkig opgeknapt. Veel mooie panden maar ook enkele bouwvallen.

Eigenaren wonen boven en zijn hulpvaardig en makkelijk te bereiken.

Wel redelijk veel last gehad van muggen en een doucheputje stonk (gemeld bij Cindy).

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Zes weken lang zijn we in de maanden februari en maart 2013 te gast geweest in het 5Star appartement. En we kunnen niet anders zeggen, dat we het geweldig gevonden hebben. Alles klopte. De ligging, de inrichting, het privé zwembad. Cindy & David hebben we leren kennen als zeer betrokken en fijne gastheer en gastvrouw. Het koste ons moeite afscheid te nemen.

Maar ja 9 uurtjes vliegen en we zijn er weer.

Direct boeken

Onze vakantie begon al toen we op werden opgehaald door gastheer David, die had namelijk een heerlijk verkoelend biertje bij zich!!!

De junior suit is goed te doen voor 10 dagen met zijn tweeen vakantie, de ligging is prima voor uitstapjes.

Je loopt zo het centrum van Punda in waar je kunt shoppen, eten en natuurlijk kunt genieten van een heerlijk verkoelend drankje ergens op de vele terassen.

Om het eiland te verkennen zouden wij een auto aanraden, daar deze toch wel een beetje een must is, wij hadden een eend gehuurd!!!

Voor alle vragen kan je prima bij David en Cindy terecht, ze helpen je prima op weg!!!

Super vakantie gehad bij PM78 onwijs bedankt voor de gastvrijheid!!!!!

Heerlijk genoten van City appartement

Fam van Musscher
28-3-2013

We kregen een warm welkom van Cindy en David

En er stond een fles Prosecco en vers fruit klaar dat was een heerlijke verkoeling vooral na een lange reis

Het appartement is modern ingericht met goede bedden en een ventilator boven het bed en airco

Het heeft een mooie warme uitstraling en is op loop afstand van Punda met zijn winkeltjes en gezellige terrassen

Bedankt voor alles

Gereisd met partner in maart 2013

Superplek!

Mike
11-3-2013

Heerlijk verblijf gehad in het city appartement van PM78. Erg compleet, gezellig en smaakvol ingericht. Super vriendelijk welkom met een grote schaal vers fruit en een erg lekkere rosé proseco. Een feestelijk begin! Ligging is top in de leuke wijk Pietermaai met mooie monumentale panden, goede restaurants op loopafstand. Wij hebben genoten en alweer voor volgend jaar gereserveerd! Handig dat je je reis al van te voren kan voorbereiden door de eigen Facebook pagina met updates over leuke uitstapjes!

geweldige plek super lokatie

Jim, Dees en Dee Dee
23-2-2013

Dit appartement is echt een aanrader voor iedereen. Je hebt hier werkelijk alles wat je je maar kan wensen. Het personeel is super behulpzaam en vriendelijk het is soms net alsof je ze mensen al jaren kent. Het is in de buurt gelegen van het centrum aan de zee. Gewoon weg een geweldige vakantie gehad mede door de super accommodatie. Zelfs aan de kinderen is gedacht.

Gereisd met vrienden in februari 2013

Een echte aanrader!!

Coise
7-2-2013

Super accommodatie, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Veel privacy, rustige omgeving en toch op loopafstand van het bruisende hart van Punda. Het gebruik van de faciliteiten bij St. Tropez beach club zijn een zeer goede toevoeging en past qua stijl en sfeer ook helemaal bij dit appartement. Zal het iedereen aanraden en kom er zeker zelf nog eens terug!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Unieke plek

Maartje
25-1-2013

PM78 is een unieke plek voor je vakantie op Curacao! Stijlvol, van alle gemakken voorzien (inclusief lekkere nespresso koffie) en een perfecte lokatie aan zee met winkels, meerdere eetgelegenheden, jazzcafe, beachclub etc binnen loopafstand. Het is echt een karakteristiek, maar toch modern, Curacao's appartement. Wij hebben ernom genoten en zeker ook door de gastvrijheid en zorgzaamheid van David en Cindy. Het was voor ons al de 2e keer dat we er waren en we komen zeker nog vaker!

Gereisd met partner in januari 2013

Bijna te mooi om waar te zijn

Joop Hersbach
22-1-2013

David en Cindy hebben een absolute graad van perfectie bereikt!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement PM78 Urban Oasis Curacao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.