Appartement
Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°25°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor PM78 Urban Oasis Curacao voor je op een rij gezet:

Direct boeken
Direct boeken

1 review over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao in het Nederlands

Bij een vakantie heb je van tevoren een aantal verwachtingen. Als deze verwachtingen, dan allemaal uitkomen, dan is je vakantie al geslaagd.

De gastvrije ontvangst en de privacy, het was allemaal super. zoals mijn dochter bij vertrek op het bord schreef: gekomen met een glimlach en vertrekken met een traan. We hebben genoten en hopen zeer zeker terug te komen.

Gereisd anders in februari 2014

Appartement info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingLogies
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje
  • Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement PM78 Urban Oasis Curacao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.