Appartement
Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°25°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor PM78 Urban Oasis Curacao voor je op een rij gezet:

11 reviews over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao in het Nederlands

PM78 een ontzettend mooie plek.

Jos,
13-11-2018

Deze accommodatie gehuurd in verband met 30 jarig huwelijk en verjaardag. Wij zijn hier met ons gezin, man, vrouw en twee kinderen met partner en onze kleinzoon van 1,5 jaar 10 dagen naar toegewenst. Het was gewoon fantastisch. Gehuurd is de Urban Loft voor zoon en partner en het 5* appartement voor de rest van het gezelschap. Wij hadden de beschikking over een privé zwembad en strand. Aan alles is gedacht een volledig ingerichte keuken, ruime slaapkamers met aparte badkamers. Aanwezigheid van wasmachine, speelgoed voor de kinderen, kinderbedje en kinderstoel. Parkeren van de huurauto op een afgesloten parkeerplaats. Aan alles is gedacht. Ideaal voor een gezin, heerlijk samen maar toch voldoende mogelijkheid om je terug te trekken. Gewoon een ontzettend mooi en luxe verblijf. Ander bijkomend voordeel is de ligging, Met 5 tot 10 minuten wandelen sta je aan de Handelskade met zicht op de pontjesbrug. Restaurants en terrassen.

Gereisd met vrienden in november 2018

Aanrader!

Heidi,
1-11-2018

Curacao is een fantastisch eiland waar je kunt genieten van cultuur en natuur maar waar je ook kan luieren op diverse stranden. In de avond kun je uit eten op de mooiste plekken. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Geweldig!!!

Astrid Doomen
11-12-2013

Het was een fantastische vakantie .Accommodatie zeer sfeervol, netjes, alles is aanwezig, gunstige ligging, David en Cindy zijn topppertjes, zeer gastvrij, staan altijd voor je klaar, gezellig, je voelt je welkom. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Direct boeken

Mooi appartement op gave locatie

Jan Jonquiere
11-10-2013

Aangekomen in de Pietermaai direct verrast door de uitstraling en eenmaal binnen vonden wij een mooi, net appartement.

De ligging van het appartement is super. Op steenworp afstand van een aantal leuke restaurantjes en barretjes en nog geen 10 minuten lopen tot aan de pondjesbrug (hartje Willemstad). Aan de achterkant van het complex (vanuit ons appartement gezien dan) kijk je recht op zee, er is ook een appartement met zeezicht te boeken.

Wij hebben het appartement (het Junior-appartement) gebruikt als "uitvalsbasis" en zijn elke avond ergens wat gaan eten. Prima aangezien er meer dan genoeg restaurantjes op minder dan 5 minuten liggen (zie tips)

Wat mij (ons) betreft een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2013

geweldige plek super lokatie

Jim, Dees en Dee Dee
23-2-2013

Dit appartement is echt een aanrader voor iedereen. Je hebt hier werkelijk alles wat je je maar kan wensen. Het personeel is super behulpzaam en vriendelijk het is soms net alsof je ze mensen al jaren kent. Het is in de buurt gelegen van het centrum aan de zee. Gewoon weg een geweldige vakantie gehad mede door de super accommodatie. Zelfs aan de kinderen is gedacht.

Gereisd met vrienden in februari 2013

Een echte aanrader!!

Coise
7-2-2013

Super accommodatie, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Veel privacy, rustige omgeving en toch op loopafstand van het bruisende hart van Punda. Het gebruik van de faciliteiten bij St. Tropez beach club zijn een zeer goede toevoeging en past qua stijl en sfeer ook helemaal bij dit appartement. Zal het iedereen aanraden en kom er zeker zelf nog eens terug!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Awesome!

Carolina
2-5-2012

de Acco ziet er heel mooi en verzorgd uit en heel romantisch :)

David en Cindy zijn erg vriendelijk ze staan altijd open voor vragen. Het is een top locatie dichtbij de stad en prachtig uitzicht (op Waaigat). Zeker een aanrader!!!!

Gereisd met vrienden in april 2012

mooiste plekje op curacao!

petra
6-3-2012

mooier uitzicht is er niet! en vriendelijker mensen zijn er niet. wat een feest om daar te zijn! Superkeuken, heerlijk zwembad,uitzicht op zee, direkt aan het water en loopafstand van de leukste tentjes! zowel met kids als met vrienden er geweest. Geschikt voor allebei!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Lekker relaxt op een centrale locatie

Wendy Kapteijns
30-1-2012

Wij hebben een week in het city appartement van PM78 gelogeerd. Het is een stijlvol, modern appartement in een buurt die helemaal wordt opgeknapt. Daardoor heerst er een authentieke sfeer. We voelden ons al snel helemaal thuis. Op loopafstand van heel veel leuke restaurants (met Ginger als absolute aanrader) en heerlijk dat je gebruik kunt maken van de faciliteiten van Saint Tropez Ocean Club.

Balkon is lekker voor ontbijt en een borrel aan het eind van de dag. Wij vonden het vanwege de grootte (twee stoeltjes met tafeltje) minder geschikt om een zelfgekookt diner te nuttigen. Maar mooi excuus om iedere dag uit te gaan eten :-)

Gereisd met vrienden in januari 2012

Fantastisch appartement!!!

Jochem
28-8-2011

We hebben erg genoten van deze locatie en van Curacao! Heerlijk om een eigen keuken te hebben en de combinatie van de twee slaapkamers met het eigen balkon was top! Ben ervan overtuigd dat het niet beter had gekund op Curacao!

Bedankt David en Cindy,

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingLogies
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje
  • Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement PM78 Urban Oasis Curacao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.