Appartement
Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°24°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor PM78 Urban Oasis Curacao voor je op een rij gezet:

9 reviews over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao in het Nederlands

fantastische plek

natasja
22-10-2013

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf. Het 5* appartement is voorzien van alle luxe en comfort wat je maar kan wensen. Met eigen zwembad grenzend aan de oceaan maakt het ideaale plaatje compleet.

De eigenaren zijn zeer gastvrij en staan ieder moment voor je klaar.

In de omgeving zeer veel lekkere restaurants.

Absoluut een aanrader voor een ontspannen vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

The place to be @ Curacao

nicolevzalingen
17-10-2013

Het 5* appartement is geweldig, voorzien van alle luxe en comfort. Het uitzicht is adembenemend, wij kunnen er maar geen genoeg van krijgen. Het appartement is gelegen in Punda, Willemstad, de wijk is volop in opkomst, er zijn veel gezellige bars en restaurants op loopafstand van het appartement. De eigenaren zijn ontzettend gastvrij en staan op ieder moment van de dag voor je klaar. Ons gezelschap bestond uit 4 volwassenen en 2 baby's (6 maanden / 1,5 jaar). Ook aan de kleinste gasten is hier gedacht, naast kinderbedjes, kinderstoel, kinderservies en speelgoed kan het zwembad worden afgezet met een hek. Kortom the place to be!

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

David en Cindy hebben met veel liefde hun monumentale pand tot in de puntje afgewerkt met hoogwaardige materialen en een goed gevoel voor ruimtelijke inrichting.

wij zijn er in totaal 3 keer geweest hebben alle verhuurbare objecten met veel plezier bewoond.

De gastheer en de gastvrouw zullen je met alles helpen, het zijn lieve mensen!

Tevens is het een verademing dat alle objecten van alle gemakken voorzien zijn. Met name de 5 star appartment is een luxe verblijf met een ruime keuken waar je goed in kunt koken tijdens je vakantie indien je niet uit eten wilt gaan.

Het zwembad geeft je een ultiem vrijheidsgevoel daar je het met niemand hoeft te delen en het is direkt aan de zee. Hoe mooi is dat !

Naast het zwembad ligt een hardhouten zonnedek dat voorzien is van heerlijke ligbedden.Indien je af wilt koelen is het prettig om ook van de buitendouche gebruik te maken.

In de huidige tijd met gebruik van een I-pod, I-pad, I-phone biedt deze accomodatie een veelfout aan gebruiksmogelijkheden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Zeer leuk vakantie gehad

John en Desiree
6-8-2011

Zeer verzorgd, goed gelegen nabij centrum willemstad en restaurants, wij verbleven in appartement wat ruim genoeg was voor 4 personen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Perfect met een waarschuwing!

Familie
1-6-2011

Met de familie de gehele accommodatie gehuurd. Fantastisch! Alles wat voorgaande gasten hebben geschreven klopt helemaal, we hebben een heerlijke tijd gehad!

Voor ons een vakantie van "once in a lifetime"! We waren met 5 volwassenen en 2 kinderen en leefden met z'n allen in het grote appartement, dat ruim genoeg is. De kamers boven werden alleen gebruikt om in te slapen.

Op onze vertrekdag waren Cindy en David er niet toen wij gingen uitchecken. Dat vonden we heel jammer, want we hadden ze graag persoonlijk willen bedanken.

1 dag na thuiskomst kwam een mailtje met een nacalculatie van het gas/licht/waterverbruik van maar liefst € 210,-.

Wij sliepen vaak maar een halve nacht met de airco aan en we zijn tussentijds niet gewaarschuwd voor overmatig gebruik van elektriciteit. Dat was een anticlimax op zo'n geweldige vakantie! Dus: let op:

1. ga mee meterstanden checken

2. wees zuinig met energie

Als je het hele huis huurt, maak afspraken over wat "normaal gebruik" is!

3. Genieten!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

prachtige modern ingerichte suite!

Alieke
20-2-2011

Wij zaten in de Master Suite van PM 78 en hebben een heerlijke paar dagen gehad samen met onze dochter van bijna 2. De suite is wat klein met een kind erbij, maar we hebben enorm genoten.

De suite zit op een prachtlocatie, middenin in Pietermaai Smal; tegen Punda aan. Prima om met de kleine meid samen een rondje te lopen over de markt, de bootjesbrug en een ijsje te halen. Verder kun je de andere kant op lopen naar de hippe oceanclub 'st. tropez' of iets verder naar Avila (dat vonden wij met een kind erbij veel leuker!) of nog verder (met de bus) naar het openbare strandje bij Surf en Turf; voor als je met de echte Curaçaoenaar wil zwemmen.

David en Cindy hebben de suite stijlvol en classy ingericht met een heerlijk groot bed, een prachtige badkamer en een kitchenette van alle gemakken voorzien. Ze zijn daarbij enorm gastvrije, vriendelijke mensen met een heel mooi gezinnetje!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

We hebben 2 heerlijke weken gehad bij het nieuwe appartement PM 78. Het is een luxueus appartement met twee ruime slaapkamers en een mooie leefkeuken, direct aan zee met een eigen zwembad. We zagen de cruiseschepen binnenvaren vanuit onze ligbedden. Het levendige Willemstad is op loopafstand.

De behulpzame eigenaren David en Cindy wonen zelf boven het appartement en ze kennen alle leuke plekjes en restaurantjes. De hippe beachclub Moon en het stijlvolle restaurant Pampus liggen op kruipafstand evenals duikschool Scuba Lodge.

PM 78 is een aanrader voor mensen die rust willen afwisselen met het levendige stadsleven.

Huib, Chris en de kids...

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Fantastische plek

pieter
12-6-2010

Een fantastische vakantie gehad op Pietermaai 78. Een week in het appartement met kinderen en kleinkind. Veilige omgeving door ‘baby barrier’ bij zwembad voor kleinkind. Prachtig uitzicht over zee en groot terras met barbecue. Alles is ruim en sfeervol. Keuken met moderne apparatuur. Slapen in heerlijke bedden en koel door de airco. We hebben genoten van het heerlijke champagneontbijt met veel heerlijkheden en goed verzorgd. Daarna nog een week in de Juniorsuite. Een heerlijke hotelkamer met prachtig balkon met uitzicht over het Waaigat. Alles lekker dichtbij, maar 5 min. lopen naar het centrum met leuke winkels. Kaaswinkel in Riffort, de AH XL op 10min met de auto, vele restaurantjes, teveel om op te noemen.

We willen David en Cindy hartelijk bedanken voor hun gastvrijheid en hun persoonlijke aandacht. Als we vragen hadden, waren zij 24 uur per dag bereikbaar. Top. Zeker een aanrader voor onze volgende vakantie.

Pieter

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Mooi appartement aan zee in Willemstad

Dennis en Nancy
8-6-2010

Mooi, nieuw centraal gelegen appartement met prive zwembad. Het appartement is groot, met luxe keuken met dubbele koelkast.

Het zwembad is ruim en ligt aan de zee. Er is tevens een soort van relaxbank in het zwembad aanwezig waar je heerlijk op kunt zonnen terwijl je toch de verkoeling van het zwembad hebt.

Vanuit de ruime keuken loop je via de schuifpui (6 elementen) naar buiten waar je heerlijk in de schaduw kunt eten met uitzicht op zee. Achterzijde en ruimte langs zwembad is bedekt met vlonderplanken (pooldeck).

Slaapkamers zijn prima, niet van die harde hotelmatrassen, maar lekkere matrassen en kussens. Mooie douches en toiletten, elke slaapkamer een eigen douche/wc.

Eigenlijk niet veel op aan te merken, alleen dat er enkele defecten waren, met name elektra. Maar dit lag meer aan de electriciën, die bv bij regen niet op kwam dagen.

Ligging is ideaal, 5 minuten met de auto naar Mambo Beach en 5 minuutjes lopen naar het centrum van Punda.

Eigenaren zijn zeer gastvrij.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement PM78 Urban Oasis Curacao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.