Appartement
Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°24°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor PM78 Urban Oasis Curacao voor je op een rij gezet:

8 reviews over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao in het Nederlands

Plek waar jij je welkom voelt, geweldig!

Cynthia Olivier Floris
7-12-2014

Dank Cindy en David voor het warme welkom! Jullie staan altijd klaar, wij vonden het een super plek om onze vakantie te vieren. PM78 heeft de stad en gezellige restaurants op loopafstand, zwembad om de hoek, strand zee en zon in overvloed en veel privacy. Wij verbleven in het nieuwe loft Ocean view, een aanrader, wat een uitzicht om eindeloos bij weg te dromen.

Het appartement is van alle gemakken voorzien ( super keuken, grote ijskast, fijne badkamer met ruime inloopkast, heerlijke bedden, grote veranda met goede zitjes) en als er iets ontbreekt, dan zorgt Cindy dat het er komt.

Een feestje om hier met mijn 2 zonen te zijn.

Tot een volgende keer!!!

Gereisd met oudere kinderen in november 2014

Luxe, modern, sfeervol, ruim en comfortabel!

Christel de Jager
29-11-2013

Deze particuliere accomodatie voldoet aan alles wat je van een luxe vakantiehuis mag verwachten. Er is een privezwembad als je het grote appartement huurt, internet, nespresso, (vaat) wasmachine. Heerlijke ligbedden. Bovendien is het ook nog is op loopafstand (10 min.) van Willemstad. Daarom is het ook zeer geschikt om met oudere kinderen hier na toe te gaan. Cindy en David zeer gastvrij, behulpzaam en geven advies waar nodig.

Gereisd met oudere kinderen in november 2013

Fantastisch appartement!!

De Moerkerkjes
13-8-2013

Wij hebben meer dan genoten van ons verblijf in PM78.

De ligging is zeer centraal, er zijn veel uitwijkmogelijkheden voor diverse uitstapjes.

Het app is van alle gemakken voorzien, ziet er heel schoon en trendy uit.

Een onbijt aan het zwembad met uitzicht over de zee is echt magisch.

Een aanrader is om een auto te huren, dan kun je bijv de diverse mooie

baaien bezoeken. Willemstad kun je aanlopen en Cabana/Mambo beach zitten op zo`n 10 min afstand. Diverse leuke restaurantjes zoals Pampus om de hoek en een bezoekje aan Pirate Bay (op zondagavond reggae night) is een echte aanrader. PM78 bied alles voor een fantastisch verblijf op Curacao. David & Cindy zijn heel gastvrij en mogen trots zijn op dit prachtige pareltje!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Ongelofelijk lekkere stek

Eekelaar
18-7-2013

Vorige week in het 5* apartment PM78 Curacao verbleven. Het is niet enkel een accommodatie het is een pure magische ervaring!! Ongelooflijk bleef het om wakker te worden, de gevel-brede tuindeuren open te schuiven en de zee achter tegen 'jouw' prive tuin te horen spetteren. De tuin en het zwembad zijn enkel bruikbaar voor het 5*apartment en dat is natuurlijk een onbeschrijflijke luxe als je daar zit. Wat het geheel extra leuk maakt is dat je de voordeur uitstapt en direct midden in het karakteristieke PieterMaai zit. Een bruisende hippe wijk die de komende jaren alleen maar nog mooier wordt. Dan wordt deze wonderlijke combinatie ook nog driedubbel onderstreept door de gastvrijheid en betrokkenheid van David en Cindy (en kinderen) die werkelijk alles doen wat in hun bereik ligt jouw verblijf zo 'smooth' mogelijk te laten verlopen. 110% genoten! Thank you kindly!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Uitzicht als in een schilderij!!

Verheijen
13-5-2013

Veel ruimte, moderne inrichting, heerlijk zwembad, grote moderne keuken, 2 grote slaapkamers met airco en badkamer, 3 wc's, eigen afgesloten parkeerplek, fijne muziekinstallatie, zeezicht is heerlijk.

We hebben een heerlijke week doorgebracht. Straat en buurt wordt gelukkig opgeknapt. Veel mooie panden maar ook enkele bouwvallen.

Eigenaren wonen boven en zijn hulpvaardig en makkelijk te bereiken.

Wel redelijk veel last gehad van muggen en een doucheputje stonk (gemeld bij Cindy).

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Bijna te mooi om waar te zijn

Joop Hersbach
22-1-2013

David en Cindy hebben een absolute graad van perfectie bereikt!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Een oase van rust in de stad!

Marieke
23-2-2011

Een week lang heb ik samen met mijn ouders genoten van het appartement van Cindy en David. Het is een prachtig appartement voorzien van alle luxe;

- een heerlijk schoon privé zwembad met uitzicht op zee, en lekkere ligbedden

- Zeer goed werkende airco in de slaapkamers (ook in de rest van het appartement)

- een luxe keuken met Amerikaanse koelkast

- Zeer comfortabele bedden

- Beide slaapkamers voorzien van zeer luxe badkamer

- Heerlijk op loopafstand van Punda en Otrobanda

Wij zijn heel erg warm ontvangen door David met een flesje koude prosecco en vers fruit!

Het huis was zeer schoon en heel erg mooi ingericht!

De gastvrijheid van Cindy en David, de prachtige locatie en de mooie afwerking van het appartement heeft ons verblijf heel erg aangenaam gemaakt.

Ik zou het appartement aan iedereen aanbevelen! Het is zeer ruim, heeft veel privacy en is niet gehorig. Het is heel centraal gelegen en de zonsondergang vanaf het terras maakt het helemaal af!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

Een paleis!!

Mariska van Heijdoorn
16-8-2010

PM78 is echt "the place to be" wat een geweldig appartement en wat een lieve mensen. We zijn heel leuk ontvangen David (de gastheer) die ons allerlei leuke tips gaf. Met iedere vraag konden we bij ze terecht. Het appartement is supermooi ingericht, toen wij de website voor de eerste bekeken dachten we " ja ja" maar het is nog beter. PM78 is echt een aanrader voor zowel prive als zakelijk. je zit gewoon aan zee, kijken naar de zonsondergang en mooie schepen vanaf ons eigen ligbedje. Alles was gewoon perfect. En wat wij erg belangrijk vinden zijn de mensen, David, Cindy en Boaz (hun zoontje) zijn echt schatten. Voor ons was de rust en combinatie met de drukte van de stad ideaal. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Appartement info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingLogies
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje
  • Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement PM78 Urban Oasis Curacao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.