Appartement
Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°25°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor PM78 Urban Oasis Curacao voor je op een rij gezet:

Direct boeken

1 review over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao in het Nederlands

Super!

Patricia smeding
27-10-2014

We waren in Curaçao voor een congres in het Avilla beach hotel.

Wij hadden een appartement op de eerste verdieping met 2 aparte bedden. Cindy heeft voor transfer gezorgd en stond ons bij aankomst op te wachten met vers fruit en een koude fles prosecco! De appartementen zijn prima, van alle gemakken voorzien waaronder een nespresso koffiemachine, frisse handdoeken en heerlijke bedden. Daarnaast hadden wij ook nog om een klamboe gevraagd en deze hing er bij aankomst. Wij hebben gebruik gemaakt van het zwembad van Saint tropez,(via PM78) dat ligt nog geen 3 min lopen vanaf PM78. Cindy en David zijn super vriendelijk en je kunt hun alles vragen. We hebben bv via hun een auto gehuurd. In de buurt zijn veel restaurantjes en je loopt zo Willemstad in, een goede locatie dus! Kortom een echte (werk) vakantie! Ik zou deze accommodatie zeker aanraden! En hopelijk komen wij nog eens terug!

Mocht je gaan, doe de hartelijke groeten aan Cindy en David vanuit Nederland!

Patricia en Madelon.

Gereisd zakelijk in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement PM78 Urban Oasis Curacao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.