Appartement PM78 Urban Oasis Curacao

Appartement
Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
Appartement PM78 Urban Oasis Curacao
8,7

22 tips over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao

mkuin, 13-10-2015

Het Ocean View Loft appartement heeft zelf geen zwembad, je kunt gebruik maken van het zwembad bij St. Tropez Ocean Club.

Veel bezienswaardigheden liggen op loopafstand van het appartement (helaas was de pontjesbrug in onderhoud). Wil je bv. naar het sea aquarium dan kun je een busje aanhouden.

Lekker gegeten bij Mundo Bizarro en Gouverneur De Rouville.

Dagtrip naar Klein Curacao mag niet ontbreken als je wilt snorkelen met zeeschildpadden. Mermaid Boat Trips is een aanrader.

Sylvia en Annemarie, 27-5-2015
Wellicht de volgende keer in het nieuwe beachhouse van PM78. Hoe dan ook we zijn er volgend jaar weer.
W.Bermon, 19-4-2015
Vraag Cindy eens een lelijk eend met lunch box voor je te huren bij 'Ducks United' om, met het dakje open, Curaçao rond te toeren. Houdt de thema avonden bij Rock Beach (5 minuten lopen) in de gaten. Erg leuk om daar eens een avondje te zijn en lekker te eten.

We hebben een aantal aanbieders voor PM78 Urban Oasis Curacao voor je op een rij gezet:

Ina, 12-11-2014

Maak een trip met www.cervon-caribbean.com Met een Gator door het ruige gedeelte van het eiland.

Op veel plekken in Pietermaai kan je lekker eten maar onze aanraders zijn: Mundo en de buurman Deja Vu

Patricia smeding, 27-10-2014

TIP, Restaurant Kome, tegenover PM78.

Het zwembad waar je via PM78 gebruik van kan maken ligt bij appartementen Saint Tropez ,ook dat is goed verzorgd! Ziet er heel mooi uit, dus geen probleem dat PM78 geen zwembad heeft ;)

Vincent Obbink, 25-5-2014

Heb je niet meteen zin in een huurauto, dan is het zwembad bij St Tropez Ocean Club om de hoek. Met de busjes die tegenover het appartement stoppen, zit je binnen 10 minuten bij Sea Aquarium (Mambo Beach, Wet & Wild).

Houd je van de rustige stranden, dan zijn de stranden aan de oostkant aan te raden: Grote & Kleine Knip, Cas Abao.

Bezoek aan Shete Boka (inhammen aan de NO kust) en Hofi Pastor (800 jaar oude boom) zijn een leuke afwisseling als je even wat anders wilt dan strand.

W.Bermon, 22-3-2014
Huur eens een 'lelijk eend' compleet met een goed gevulde picknick mand bij Ducks United en verken het eiland met het open dak, je haren in de wind en dat typische eend geluid!
nicolevzalingen, 17-10-2013
Een bezoek aan Oceanclub Saint Tropez, Mundo Bizarro, Fishalicious en Papa's is zeker de moeite waard.
Jan Jonquiere, 11-10-2013
Miles Jazzcafe (2 min.), Ginger (3 min.), Mundo Bizarro (3 min.), Restaurant Papa's (de buurman), Rock Beach (2 min.)
Eekelaar, 18-7-2013
Sushi-avond op maandag bij Oceanclub Saint Tropez (bijna 'buren' van PM78). Vanuit de loungebanken heerlijk aan tafel schuiven voor sushi aan de waterrand met een mooie zonsondergang. Huur een bootje op het Spaanse water...