Appartement PM78 Urban Oasis Curacao *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jos

PM78 een ontzettend mooie plek.

Jos,
13-11-2018

Deze accommodatie gehuurd in verband met 30 jarig huwelijk en verjaardag. Wij zijn hier met ons gezin, man, vrouw en twee kinderen met partner en onze kleinzoon van 1,5 jaar 10 dagen naar toegewenst. Het was gewoon fantastisch. Gehuurd is de Urban Loft voor zoon en partner en het 5* appartement voor de rest van het gezelschap. Wij hadden de beschikking over een privé zwembad en strand. Aan alles is gedacht een volledig ingerichte keuken, ruime slaapkamers met aparte badkamers. Aanwezigheid van wasmachine, speelgoed voor de kinderen, kinderbedje en kinderstoel. Parkeren van de huurauto op een afgesloten parkeerplaats. Aan alles is gedacht. Ideaal voor een gezin, heerlijk samen maar toch voldoende mogelijkheid om je terug te trekken. Gewoon een ontzettend mooi en luxe verblijf. Ander bijkomend voordeel is de ligging, Met 5 tot 10 minuten wandelen sta je aan de Handelskade met zicht op de pontjesbrug. Restaurants en terrassen.

Gereisd met vrienden in november 2018