Fantastisch verblijf in nieuw prive Beach House

Review geschreven door Inge

Fantastisch verblijf in nieuw prive Beach House

Inge,
12-2-2016

Heerlijke tijd gehad in de Beach House van PM78 in Pietermaai. Super prive, met eigen zwembad en genoten van de prachtige zonsondergangen.

Slaapkamer met uitzicht op zee! Een glazen schuifpui die helemaal kan worden opengeschoven verbindt de slaapkamer met buiten en geeft een fantastisch open en vrij gevoel waardoor je heerlijk wakker wordt. Je loopt vanuit je bed zo naar je eigen zwembad. Grote inloopdouche in de zeer ruime badkamer. Sfeervol ingericht en niet te vergeten de bbq, hangmat en relaxen op de heerlijke ligbedden met je voeten in het strandzand. Onze favoriete restaurants zijn allemaal op loopafstand en Punda met het Wilhelminaplein en de pontjesbrug zijn super dichtbij op nog geen 5 minuutjes lopen. Super combinatie van relaxen aan zee en genieten van culinair Pietermaai. Mogelijkheid om de auto voor de deur (gratis) te parkeren. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in februari 2016
Volgende reviewVolgende