Appartement PM78 Urban Oasis Curacao *****

Review geschreven door mkuin

Ocean View Loft

mkuin,
13-10-2015

In september hebben wij kunnen genieten van het prachtige Ocean View Loft appartement van David & Cindy. Na de ietwat chaotische binnenkomst vanwege een 'verdwenen' koffer hebben we niet anders dan genoten van dit appartement. Zoals de naam al doet vermoeden is het uitzicht fantastisch. De inrichting, aankleding, apparatuur etc. en de ruimte zijn allemaal perfect, iets wat je ook wel mag verwachten op dit prijsniveau.

Enkele zaken die eruit springen zijn het balkon, Nespresso apparaat en natuurlijk het bed met de prachtige Evening Breeze, wat garant staat voor heerlijk slapen! Ook qua locatie ligt dit appartement super, veel op loopafstand te bereiken.

Zijn er dan helemaal geen minpunten? Wij hebben er weinig kunnen ontdekken, of het moet de 'overlast' zijn van de buren. Je hebt wat lawaai van het restaurant ernaast, maar wij vonden het geklets en live muziek wel gezellig 's avonds. Nog aan het twijfelen of je dit appartement moet boeken? Je zult spijt krijgen als je het niet doet...

Gereisd met partner in september 2015