Appartement PM78 Urban Oasis Curacao *****

Review geschreven door Ricardo & Jill

Heerlijk genieten

Ricardo & Jill,
13-9-2015

Laatst Aug. hebben 10 dagen mogen genieten van deze overheerlijke accommodatie en de gastvrijheid van Cindy & David. Omdat we pas laat hadden geboekt konden we maar 5 nachten gebruik maken van het 5* star appartement en hebben we de laatste 4 nachten doorgebracht in de junior suite. Het 5* star appartement behoort echt tot de absolute top !! Heerlijk ruim en voorzien van alle luxe. Een heerlijk prive zwembad, buiten terras en zelfs een heus strandje. De junior suite is ook van alle gemakken voorzien en praktisch ingericht. De eerste dagen lekker alles op loopafstand verkend en 's middags genoten van het appartement. Vervolgens naar de junior suite en hebben we nog voor 3 dagen een auto gehuurd en de rest van het eiland verkend(kleine/grote Knip, Cas Aboa, Jan Thiel,..). Het Pietermaai district ligt perfect t.o.v. Willemstad, vele restaurantjes en zekere aanrader is Jazzcafe Miles. Ontbijten bij Blauw(buren) ook top. 5* ook ideaal met 4 personen en/of kinderen. Wij komen zeker terug!!

Gereisd met partner in augustus 2015