Appartement PM78 Urban Oasis Curacao

Appartement
Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
Appartement PM78 Urban Oasis Curacao
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor PM78 Urban Oasis Curacao voor je op een rij gezet:

Direct boeken

• Afstand tot strand500 m

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats