Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Appartement PM78 Urban Oasis Curacao

Appartement
Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°25°
Appartement PM78 Urban Oasis Curacao
8,7

Fantastisch

Score uit 86 reviews

Beoordeling van bezoekers

• Kindvriendelijk7,8
  • Inrichting8,7
  • Hygiëne9,0
  • Zwembad8,6
  • Prijs/kwaliteit8,7
  • Hoeveelheid ruimte8,7
  • Ligging8,7

Terug naar overzicht

appartement

Paul, 27-9-2010

Beste David en Cindy.

Heb van je zus Pearl gehoord dat je klaar bent met je huis en dat je vakantie gasten kunt ontvangen.

Voor mij en een aantal vrienden van de golfclub misschien te laat, maar daar zullen er een aantal vrienden ons na reizen.

Wat kan ik hun vertellen over de prijs,er komen vrienden voor twee weken en er komen er meer dan een maand.zit daar prijsverschil in.heb iets gelezen van 37,50 is dat per persoon of per kamer per da.g

Wil het graag voor jullie onder de aandacht brengen onder onze golf vrienden.

Ik zelf kom natuurlijk kijken ter plaatsen in januari, als het mag.

Pearl en ik zijn hierna de volgende gasten is de bedoeling.

Tot ziens, Vr groet Paul

1 reactie appartement

Cindy, 24-11-2010

Hallo Paul!

Wat leuk om van je te horen. Ik heb een tijdje niet op deze site van Zoover gekeken en nu zie ik jouw bericht.

Kun jij een mail sturen naar info@pietermaai78.com? Dan kunnen we makkelijker e-mailen en heb ik jouw mailadres direct.

Groeten,

Cindy

Advertentie
Advertentie