Appartement PM78 Urban Oasis Curacao

Appartement
Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
Appartement PM78 Urban Oasis Curacao
8,7

2 reacties Appartement PM78 Urban Oasis Curacao

Prijzen

Catharina, 14-2-2013

Goedemorgen,

Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de prijzen zijn bij de St. Tropez Ocean Club voor een drankje, cocktail, maaltijd?

Vriendelijk bedankt.

1 reactie

appartement

Paul, 27-9-2010

Beste David en Cindy.

Heb van je zus Pearl gehoord dat je klaar bent met je huis en dat je vakantie gasten kunt ontvangen.

Voor mij en een aantal vrienden van de golfclub misschien te laat, maar daar zullen er een aantal vrienden ons na reizen.

Wat kan ik hun vertellen over de prijs,er komen vrienden voor twee weken en er komen er meer dan een maand.zit daar prijsverschil in.heb iets gelezen van 37,50 is dat per persoon of per kamer per da.g

Wil het graag voor jullie onder de aandacht brengen onder onze golf vrienden.

Ik zelf kom natuurlijk kijken ter plaatsen in januari, als het mag.

Pearl en ik zijn hierna de volgende gasten is de bedoeling.

Tot ziens, Vr groet Paul

1 reactie