Appartement PM78 Urban Oasis Curacao

Curaçao, Curaçao, Willemstad

8.8Fantastisch

• 8.8Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor PM78 Urban Oasis Curacao voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

Contact

86 reviews over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao

• 2018
    9Jos13-11-2018

PM78 een ontzettend mooie plek.

Deze accommodatie gehuurd in verband met 30 jarig huwelijk en verjaardag. Wij zijn hier met ons gezin, man, vrouw en twee kinderen met partner en onze kleinzoon van 1,5 jaar 10 dagen naar toegewenst. Het was gewoon fantastisch. Gehuurd is de Urban Loft voor zoon en partner en het 5* appartement voor de rest van het gezelschap. Wij hadden de beschikking over een privé zwembad en strand. Aan alles is gedacht een volledig ingerichte keuken, ruime slaapkamers met aparte badkamers. Aanwezigheid van wasmachine, speelgoed voor de kinderen, kinderbedje en kinderstoel. Parkeren van de huurauto op een afgesloten parkeerplaats. Aan alles is gedacht. Ideaal voor een gezin, heerlijk samen maar toch voldoende mogelijkheid om je terug te trekken. Gewoon een ontzettend mooi en luxe verblijf. Ander bijkomend voordeel is de ligging, Met 5 tot 10 minuten wandelen sta je aan de Handelskade met zicht op de pontjesbrug. Restaurants en terrassen.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Heidi01-11-2018

Aanrader!

Curacao is een fantastisch eiland waar je kunt genieten van cultuur en natuur maar waar je ook kan luieren op diverse stranden. In de avond kun je uit eten op de mooiste plekken. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

9Coby en Mark18-05-2017

Mooi appartement in Willemstad

PM78 is een koloniaal huis in de wijk Pietermaai en heeft meerdere luxe appartementen. Deze zijn stijlvol ingericht en van alle gemakken voorzien. De ontvangst is allerhartelijkst met bubbels en vers fruit. Een aanrader voor een ieder die niet op een resort maar midden in het bruisende Willemstad wil verblijven.

Gereisd met partner in april 2017

• 10Margareth en Harm Eekelaar23-07-2016

Heerlijk Plekje !!

Een maandje op Curaçao, waarvan 10 dagen in het Beach House ! In een woord GEWELDIG. Alles wat je van een vakantie verwacht, vindt je hier. Rust, Prive, Luxe, Comfort, Uitzicht op zee en een heerlijk zwembad. De ligging op Pietermaai is perfect, 's-avonds kun je een wandelingetje door de stad maken en naar een van de gezellige restaurantjes gaan, zonder auto! Kortom, alleen maar LOF over dit Beach House met 1 min-puntje "we moeten het weer verlaten" Tot volgend jaar David en Cindy xx

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Sigourney en Dylan02-07-2016

Geweldige plek

Met zijn 2 heerlijk genoten, perfecte ligging en perfect voor met z'n 2! Zwembad bij Saint Tropez ook echt genieten met mooi uitzicht op zee. Dichtbij alle strandjes, willemstad of de bus die je overal naar toe kan brengen!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Tania24-05-2016

Beach house Pm 18 .Een heerlijk huis!

Hier hoef je alleen maar te genieten!

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Inge12-02-2016

Fantastisch verblijf in nieuw prive Beach House

Heerlijke tijd gehad in de Beach House van PM78 in Pietermaai. Super prive, met eigen zwembad en genoten van de prachtige zonsondergangen. Slaapkamer met uitzicht op zee! Een glazen schuifpui die helemaal kan worden opengeschoven verbindt de slaapkamer met buiten en geeft een fantastisch open en vrij gevoel waardoor je heerlijk wakker wordt. Je loopt vanuit je bed zo naar je eigen zwembad. Grote inloopdouche in de zeer ruime badkamer. Sfeervol ingericht en niet te vergeten de bbq, hangmat en relaxen op de heerlijke ligbedden met je voeten in het strandzand. Onze favoriete restaurants zijn allemaal op loopafstand en Punda met het Wilhelminaplein en de pontjesbrug zijn super dichtbij op nog geen 5 minuutjes lopen. Super combinatie van relaxen aan zee en genieten van culinair Pietermaai. Mogelijkheid om de auto voor de deur (gratis) te parkeren. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in februari 2016

• 9mkuin13-10-2015

Ocean View Loft

In september hebben wij kunnen genieten van het prachtige Ocean View Loft appartement van David & Cindy. Na de ietwat chaotische binnenkomst vanwege een 'verdwenen' koffer hebben we niet anders dan genoten van dit appartement. Zoals de naam al doet vermoeden is het uitzicht fantastisch. De inrichting, aankleding, apparatuur etc. en de ruimte zijn allemaal perfect, iets wat je ook wel mag verwachten op dit prijsniveau.

Enkele zaken die eruit springen zijn het balkon, Nespresso apparaat en natuurlijk het bed met de prachtige Evening Breeze, wat garant staat voor heerlijk slapen! Ook qua locatie ligt dit appartement super, veel op loopafstand te bereiken.

Zijn er dan helemaal geen minpunten? Wij hebben er weinig kunnen ontdekken, of het moet de 'overlast' zijn van de buren. Je hebt wat lawaai van het restaurant ernaast, maar wij vonden het geklets en live muziek wel gezellig 's avonds. Nog aan het twijfelen of je dit appartement moet boeken? Je zult spijt krijgen als je het niet doet...

Gereisd met partner in september 2015

• 9Ricardo & Jill13-09-2015

Heerlijk genieten

Laatst Aug. hebben 10 dagen mogen genieten van deze overheerlijke accommodatie en de gastvrijheid van Cindy & David. Omdat we pas laat hadden geboekt konden we maar 5 nachten gebruik maken van het 5 star appartement en hebben we de laatste 4 nachten doorgebracht in de junior suite. Het 5 star appartement behoort echt tot de absolute top !! Heerlijk ruim en voorzien van alle luxe. Een heerlijk prive zwembad, buiten terras en zelfs een heus strandje. De junior suite is ook van alle gemakken voorzien en praktisch ingericht. De eerste dagen lekker alles op loopafstand verkend en 's middags genoten van het appartement. Vervolgens naar de junior suite en hebben we nog voor 3 dagen een auto gehuurd en de rest van het eiland verkend(kleine/grote Knip, Cas Aboa, Jan Thiel,..). Het Pietermaai district ligt perfect t.o.v. Willemstad, vele restaurantjes en zekere aanrader is Jazzcafe Miles. Ontbijten bij Blauw(buren) ook top. 5* ook ideaal met 4 personen en/of kinderen. Wij komen zeker terug!!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Sylvia en Annemarie27-05-2015

Te heerlijk

We hebben dit jaar voor de tweede keer onze vakantie gevierd in het PM78 5 sterren appartement. En besloten de komende jaren te genieten van dit geweldige appartement van cindy en david.

Gereisd met partner in mei 2015

22 tips over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao

• Vincent Obbink, 25-05-2014

Heb je niet meteen zin in een huurauto, dan is het zwembad bij St Tropez Ocean Club om de hoek. Met de busjes die tegenover het appartement stoppen, zit je binnen 10 minuten bij Sea Aquarium (Mambo Beach, Wet & Wild). Houd je van de rustige stranden, dan zijn de stranden aan de oostkant aan te raden: Grote & Kleine Knip, Cas Abao.

Bezoek aan Shete Boka (inhammen aan de NO kust) en Hofi Pastor (800 jaar oude boom) zijn een leuke afwisseling als je even wat anders wilt dan strand.

• W.Bermon, 22-03-2014

Huur eens een 'lelijk eend' compleet met een goed gevulde picknick mand bij Ducks United en verken het eiland met het open dak, je haren in de wind en dat typische eend geluid!

• adrievanderbijl, 18-03-2012

Op woensdag en zaterdagmiddag een tocht door de haven met eventueel vooraf een bezoekje aan de werkende maquette van de raffinaderij. Reserveringen bij het Maritiem museum. Lunchen in Dokterstuintje.

2 vragen over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao

• Catharina, 14-02-2013

Prijzen

Goedemorgen, Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de prijzen zijn bij de St. Tropez Ocean Club voor een drankje, cocktail, maaltijd? Vriendelijk bedankt.

Charlie, 01-04-2013

De prijzen zijn net even boven gemiddeld!!!

• Paul, 27-09-2010

appartement

Beste David en Cindy.

Heb van je zus Pearl gehoord dat je klaar bent met je huis en dat je vakantie gasten kunt ontvangen. Voor mij en een aantal vrienden van de golfclub misschien te laat, maar daar zullen er een aantal vrienden ons na reizen. Wat kan ik hun vertellen over de prijs,er komen vrienden voor twee weken en er komen er meer dan een maand.zit daar prijsverschil in.heb iets gelezen van 37,50 is dat per persoon of per kamer per da.g Wil het graag voor jullie onder de aandacht brengen onder onze golf vrienden. Ik zelf kom natuurlijk kijken ter plaatsen in januari, als het mag. Pearl en ik zijn hierna de volgende gasten is de bedoeling. Tot ziens, Vr groet Paul

Cindy, 24-11-2010

Hallo Paul! Wat leuk om van je te horen. Ik heb een tijdje niet op deze site van Zoover gekeken en nu zie ik jouw bericht. Kun jij een mail sturen naar [email protected]? Dan kunnen we makkelijker e-mailen en heb ik jouw mailadres direct. Groeten, Cindy

Appartement info

• Afstand tot strand500 m

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats