Appartement PM78 Urban Oasis Curacao

Appartement
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag34°27°
Appartement PM78 Urban Oasis Curacao
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor PM78 Urban Oasis Curacao voor je op een rij gezet:

80 reviews over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao in het Nederlands

Mooi appartement in Willemstad

Coby en Mark
18-5-2017

PM78 is een koloniaal huis in de wijk Pietermaai en heeft meerdere luxe appartementen. Deze zijn stijlvol ingericht en van alle gemakken voorzien.

De ontvangst is allerhartelijkst met bubbels en vers fruit. Een aanrader voor een ieder die niet op een resort maar midden in het bruisende Willemstad wil verblijven.

Heerlijk Plekje !!

Margareth en Harm Eekelaar
23-7-2016

Een maandje op Curaçao, waarvan 10 dagen in het Beach House ! In een woord GEWELDIG. Alles wat je van een vakantie verwacht, vindt je hier. Rust, Prive, Luxe, Comfort, Uitzicht op zee en een heerlijk zwembad. De ligging op Pietermaai is perfect, 's-avonds kun je een wandelingetje door de stad maken en naar een van de gezellige restaurantjes gaan, zonder auto! Kortom, alleen maar LOF over dit Beach House met 1 min-puntje "we moeten het weer verlaten" Tot volgend jaar David en Cindy xx

Geweldige plek

Sigourney en Dylan
2-7-2016

Met zijn 2 heerlijk genoten, perfecte ligging en perfect voor met z'n 2!

Zwembad bij Saint Tropez ook echt genieten met mooi uitzicht op zee. Dichtbij alle strandjes, willemstad of de bus die je overal naar toe kan brengen!

Direct boeken

Beach house Pm 18 .Een heerlijk huis!

Tania
24-5-2016

Hier hoef je alleen maar te genieten!

Heerlijke tijd gehad in de Beach House van PM78 in Pietermaai. Super prive, met eigen zwembad en genoten van de prachtige zonsondergangen.

Slaapkamer met uitzicht op zee! Een glazen schuifpui die helemaal kan worden opengeschoven verbindt de slaapkamer met buiten en geeft een fantastisch open en vrij gevoel waardoor je heerlijk wakker wordt. Je loopt vanuit je bed zo naar je eigen zwembad. Grote inloopdouche in de zeer ruime badkamer. Sfeervol ingericht en niet te vergeten de bbq, hangmat en relaxen op de heerlijke ligbedden met je voeten in het strandzand. Onze favoriete restaurants zijn allemaal op loopafstand en Punda met het Wilhelminaplein en de pontjesbrug zijn super dichtbij op nog geen 5 minuutjes lopen. Super combinatie van relaxen aan zee en genieten van culinair Pietermaai. Mogelijkheid om de auto voor de deur (gratis) te parkeren. Wij komen zeker terug!

Ocean View Loft

mkuin
13-10-2015

In september hebben wij kunnen genieten van het prachtige Ocean View Loft appartement van David & Cindy. Na de ietwat chaotische binnenkomst vanwege een 'verdwenen' koffer hebben we niet anders dan genoten van dit appartement. Zoals de naam al doet vermoeden is het uitzicht fantastisch. De inrichting, aankleding, apparatuur etc. en de ruimte zijn allemaal perfect, iets wat je ook wel mag verwachten op dit prijsniveau.

Enkele zaken die eruit springen zijn het balkon, Nespresso apparaat en natuurlijk het bed met de prachtige Evening Breeze, wat garant staat voor heerlijk slapen! Ook qua locatie ligt dit appartement super, veel op loopafstand te bereiken.

Zijn er dan helemaal geen minpunten? Wij hebben er weinig kunnen ontdekken, of het moet de 'overlast' zijn van de buren. Je hebt wat lawaai van het restaurant ernaast, maar wij vonden het geklets en live muziek wel gezellig 's avonds. Nog aan het twijfelen of je dit appartement moet boeken? Je zult spijt krijgen als je het niet doet...

Heerlijk genieten

Ricardo & Jill
13-9-2015

Laatst Aug. hebben 10 dagen mogen genieten van deze overheerlijke accommodatie en de gastvrijheid van Cindy & David. Omdat we pas laat hadden geboekt konden we maar 5 nachten gebruik maken van het 5* star appartement en hebben we de laatste 4 nachten doorgebracht in de junior suite. Het 5* star appartement behoort echt tot de absolute top !! Heerlijk ruim en voorzien van alle luxe. Een heerlijk prive zwembad, buiten terras en zelfs een heus strandje. De junior suite is ook van alle gemakken voorzien en praktisch ingericht. De eerste dagen lekker alles op loopafstand verkend en 's middags genoten van het appartement. Vervolgens naar de junior suite en hebben we nog voor 3 dagen een auto gehuurd en de rest van het eiland verkend(kleine/grote Knip, Cas Aboa, Jan Thiel,..). Het Pietermaai district ligt perfect t.o.v. Willemstad, vele restaurantjes en zekere aanrader is Jazzcafe Miles. Ontbijten bij Blauw(buren) ook top. 5* ook ideaal met 4 personen en/of kinderen. Wij komen zeker terug!!

Te heerlijk

Sylvia en Annemarie
27-5-2015

We hebben dit jaar voor de tweede keer onze vakantie gevierd in het PM78 5 sterren appartement. En besloten de komende jaren te genieten van dit geweldige appartement van cindy en david.

Superverblijf in PM78!

Monique
13-5-2015

Wij hebben een superverblijf in PM78 gehad! De ontvangst was zeer hartelijk door Cindy en David. En het appartement (junior suite) zag er waanzinnig en schoon uit. Verder was het appartement van alle gemakken voorzien en was er echt aan de kleinste details gedacht.

Voor ons was dit de derde keer op het eiland en nu dus voor de 'hippe' wijk Pietermaai gekozen i.p.v. een resort op Jan Thiel. Dit was een zeer goede keuze. Dichtbij de restaurants, barretjes etc. En centraal gelegen t.o.v. de strandjes.

Een volgende keer zullen wij absoluut weer voor PM78 gaan!

Groetjes Dennis en Monique

Een oase van rust en ruimte!

W.Bermon
19-4-2015

Het doel was uitrusten, genieten en 'quality time' en in alle 3 zijn we meer dan geslaagd in het 5* apartment van Cindy en David. Een geweldig, ruim, schoon, luxe en tropisch ingericht appartement voorzien van alle huiselijke gemakken en een tuin waarin zich het heerlijke privé zwembad begeeft met daarachter, om het plaatje compleet te maken, een strandje waar je samen kunt genieten van de (ondergaande) zon en de geur en het geluid van de oceaan. Van de 9 dagen PM78 zijn we er maar 1 echt weggeweest. Dit huis (en zijn eigenaren) heeft alles wat wij ervan verwachten en staat garant voor ontspanning. De mini busjes (op loopafstand)brengen je voor weinig naar het 'See Aquarium' Mambo Beach of waar dan ook maar toe. Maar ook de trendy cafeetjes van Punda, de pontjesbrug en de wijk Otrabanda zijn allen op loopafstand. David En Cindy zijn momenteel druk bezig met een 2de appartement aan de Pietremaai en ook dit belooft weer héél veel goeds. Eén ding staat vast, wij komen absoluut terug!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement PM78 Urban Oasis Curacao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement PM78 Urban Oasis Curacao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement PM78 Urban Oasis Curacao scoort een 9.53 uit 10 op basis van 84 reviews.