Aparthotel Piscadera Seaview Apartments

Aparthotel
Aparthotel Piscadera Seaview Apartments
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Piscadera Seaview Apartments voor je op een rij gezet:

4 reviews over Aparthotel Piscadera Seaview Apartments in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Super slecht!

R
10-1-2017

Heel slecht geregeld neem zelf handdoeken mee want je krijg om de 4 dagen pas nieuw. De reseptie zegt gewoon misschien morgen weer elke dag. Ook zijn de tijden dat je terecht kunt kantoor tijden en het nummer wat ze hebben hangen voor nood dat neemt niemand op. Wij raden niemand deze slechte accomodatie aan.

Prima

Jeroen
26-12-2016

Prima plek om Curacao te verkennen. Lekker dichtbij het centrum van Willemstad. Zou je kunnen lopen. Mooi uitzicht op de oceaan en de ondergaande zon. Keurige service, kamers goed schoon, afwas zelfs gedaan bij terugkomst.

Geen warm water in de keuken, wel via snelkoker.

Uitstekende service

Mariska Flink
20-11-2016

Piscadera Seaview Appts heeft een uitstekende ligging t.o.v. Willemstad maar ook de verschillende stranden.

Een paar minuten rijden naar Willemstad en de cruiseschepen zie je vanaf je balkon voorbij varen.

De meiden op de receptie (Rowie en Nani) willen echt zorgen dat je een fantastische vakantie hebt.

Wij konden geen huurauto vinden en ze hebben stad en land afgebeld om wat voor ons te regelen.

Al met al een aanrader maar wel met een auto.

Gezellig complex

Bella
29-1-2016

Erg mooi complex, mooi groot zwembad, fijne studio met een volledig uitgerusten keuken, dus je bent niet verplicht elke dag uit eten te gaan, fijne staff medewerkers, Willemstad ligt op loop afstand maar ik raad wel aan een auto te huren, gelukkig kan dit ook op het resort, erg fijn, wij komen zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Piscadera Seaview Apartments in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Piscadera Seaview Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Piscadera Seaview Apartments scoort een 5.92 uit 10 op basis van 8 reviews.