Hotel Piscadera Harbour Village

Curaçao, Curaçao, Willemstad

9.9Fenomenaal

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Piscadera Harbour Village voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Piscadera Harbour Village

• 2017
    10Nicole de Haan27-04-2017

Paradijs op curacao!

Dit geheel nieuwe complex nodigt graag uit om Curacao te bezoeken. Diegene die graag de rust en ontspanning opzoekt is hier aan het goede adres. Na een warm welkom is ons het verblijf bijzonder aangenaam gemaakt. De bungalow is luxe en precies zoals op de foto wordt weergegeven. De schoonmaak en service is uitstekend. Het complex ligt rustig aan zee met uitZicht van balkon en dakterras. De vrijstaande bungalow is ban klein gemakken en comfort voorZien: ieder kamer airco, Amerikaanse koelkast, oven, comfortabele bedden, ruime opberggelegenheid, ruim terras met meubilair en bbq, twee badkamers, twee toiletten, luxe meubilair.

Het complex ligt naast Pirate Bay, een heerlijk strand met faciliteiten.

We komen graag nog eens terug!

Met oudere kinderen

• Oude reviews

10Fam. van Zelst01-08-2015

Fantastisch!

Wij hebben een fantastische tijd gehad in onze bungalow bij Piscadera Harbour Village. De bungalow is erg ruim, schoon, luxe dus van alle gemakken voorzien. De village is goed bewaakt dus je voelt je er ook zeker veilig. Op loopafstand ligt het strandje van Pirate Bay (voorheen Hoek's Hut) waar je heerlijk kunt relaxen en erg lekker eten. Willemstad ligt op nog geen 10min rijden en de prachtige stranden aan de "westkust" (Porto Marie, Cas Abou en Grote Knip) zijn binnen 20 min rijden te bereiken. De bemiddeling van Louisa voor autohuur was perfect. Alles volgens afspraak. Louisa verdiend sowieso een dikke pluim voor al haar inzet en vaardigheden. Kortom, we hebben een super tijd gehad en kunnen deze accommodatie aan iedereen aanraden. Wij komen zeer zeker nog eens terug!!

Met oudere kinderen

• 9Ron Driessen21-04-2014

Fantastische ligging

Piscadere Harbour village is een nieuw appartementen complex op ongeveer 8 minuten van Willemstad gelegen redelijk centraal op het eiland. Zeer vriendelijke receptie met goede service. Prachtig uitzicht op de Piscadera baai. Rustige omgeving. Huur auto aan te bevelen.

1 tip over Hotel Piscadera Harbour Village

• Ron Driessen, 21-04-2014

Prachtige ruime moderne van alle gemakken voorziene appartementen met goede handdoek service en gratis wifi. Prima centrale ligging om verschillende zaken te ondernemen.

1 vraag over Hotel Piscadera Harbour Village

• Kogschip, 31-12-2015

slaapplaatsen

We hebben interesse om met 6 personen naar dit complex te gaan. Zijn er 2 slaapkamers beschikbaar en een 2 persoonsbank in de woonkamer? Dit is ons niet helemaal duidelijk

Bedankt voor uw reactie.

• RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Wasserette