Géén boekingskosten

Hotel Pietermaai Boutique

CuraçaoCuraçaoWillemstad

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pietermaai Boutique voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 96 reviews
+91/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 96 reviews

• Sportfaciliteiten

96 Reviews over Pietermaai Boutique

• 9Ingrid S22-11-2019

Fantastisch.

Heel leuk sfeervol hotel. Wij zaten in een appartementje op zolder. Heerlijk geslapen met de airco aan. Iedere dag werd het bed opgemaakt, handdoeken vervangen en zelfs afgewassen. Zeer vriendelijk personeel op een hele mooie locatie in Willemstad. Alles was op loopafstand.

• 9Annemieke05-04-2019

Waanzinnig!

Het mooiste plekje van pietermaai!!! Veel respect voor degene die pietermaai boutique zo waanzinnig hebben opgeknapt. Alles was super, en dat terwijl wij het kleinste appartement voor 3 weken huurde. Thkxx

• 9Jolanda23-11-2018

Zeker nog een bezoek waard

Rustig, sfeervol en heerlijk ontspannen hotel. In een mooi district waar je kan genieten van een fantastisch verblijf op curacao.

• 2peter dewit03-04-2018

noisy place

Friendly welcome, fresh towels every day, nice location on the edge of the center within walking distance of many attractions. Nice design of the rooms. Many rooms are not at the reception but in small streets around. In the windows of those rooms there is no glass but there are open slats for fresh air. In these streets there are also restaurants with open kitchens, with life music and many guests. The noise, especially on weekends, hinders you from sleeping. With jet lag you do need that. Sometimes they also organize a festival in the streets than the street noise lasts until 03h00. There is a sewer air in the bathroom.

• 9Caroline de Leeuw30-01-2018

Fantastisch daar

Een fijne en gezellige accomodatie daar mooi schone huisjes zeer sfeervol ingericht fijne ervaren receptionistes zeer goed geholpen en uiterst vriendelijke mensen Heerlijk eiland en goede sfeer .

• 9R Priester27-01-2018

Heerlijk rustig gelegen hotel in de coloniale sfee

Rustig gelegen zeer schoon hotel geen vraag te gek voor het personeel. Het hotel ligt in een gebied met verschillende restaurants in de buurt en op loop afstand van het centrum van Willemstad. Ook op loopafstand ligt het busstation waar vandaan men alle bekende stranden kan bereiken dus een auto huren is niet perse nodig. Leuk om te doen vraag eens aan het personeel of ze een TukTuk rondrit door Willemstad voor je willen regelen laat je ophalen voor de deur instappen en genieten maar. En de rest moet je zelf ontdekken laat je verrassen door het eiland.

• 10Angelic en arsinio14-01-2018

Perfect

Heerlijke vakantie samen met Mn zoon samen, de omgeving is gezellig, heerlijk eten bij het restaurantje dat net om de hoek zit en niet te vergeten een heerlijk zwembad en goede service, dushi yu

• 9Arsinio14-01-2018

Perfect

Heerlijk verblijf gehad en tot zover me beste vakantie ooit

• 3alex coddens20-10-2017

voelen ons bedrogen

wifi was goed en korte afstand tot stadscentrum. Er is geen hotelservice, geen ontbijt. Geen afzonderlijke badkamer. Lavabo vóór raam geplaatst zonder deftige spiegel. toilet zonder deur. onpraktische douche achter bedscherm. bed bevindt zich boven café met eerste nacht muziek tot 3u30 en tweede nacht lawaai tot 2u00. Toegang tot onze kamer via weg tussen stoelen en tafel van resto. Vervolgens naar de kamer via steile trapladder zonder reling. Vroegen integrale betaling 2 weken vóór afreizen. Toen wij na 2 dagen wegvluchtten uit de accomodatie weigerde de « manager » ons de niet gebruikte dagen terug te geven. Het zijn een stel bedriegers omdat hun 63 foto’s niet onze werkelijkheid weergeven. Deze locatie is te mijden!!

• 9Maud25-09-2017

Super!

We zijn heel blij dat we hier 2 weken hebben kunnen overnachten. De receptie was heel erg vriendelijk. Als we wat wouden vragen of we wouden een excursie boeken hielpen ze mee wat de beste keus was! We hadden beneden de badkamer en keuken en boven de slaapkamer wat er echt super mooi en verzorgd uit zag. ( net zoals de fotos ) de airco deed het prima en er werd goed gepoetst! Als je lekker een hapje wou eten kon je zo het centrum in lopen en onze auto hadden we gewoon aan straat geparkeerd, helemaal niks mis mee! Als ik nog een vakantie naar curacao zou boeken zou ik meteen naar pietermaai boutique terug willen!

Hotel Pietermaai Boutique info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Pietermaai Smal 51