Appartement Pietermaai Boutique Hotel

• 8.8Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Pietermaai Boutique Hotel voor je op een rij gezet:

96 reviews over Appartement Pietermaai Boutique Hotel

• 9Annemieke05-04-2019

Waanzinnig!

Het mooiste plekje van pietermaai!!! Veel respect voor degene die pietermaai boutique zo waanzinnig hebben opgeknapt. Alles was super, en dat terwijl wij het kleinste appartement voor 3 weken huurde. Thkxx

• 2018
    9Jolanda23-11-2018

Zeker nog een bezoek waard

Rustig, sfeervol en heerlijk ontspannen hotel. In een mooi district waar je kan genieten van een fantastisch verblijf op curacao.

• 9Caroline de Leeuw30-01-2018

Fantastisch daar

Een fijne en gezellige accomodatie daar mooi schone huisjes zeer sfeervol ingericht fijne ervaren receptionistes zeer goed geholpen en uiterst vriendelijke mensen Heerlijk eiland en goede sfeer .

• 9R Priester27-01-2018

Heerlijk rustig gelegen hotel in de coloniale sfee

Rustig gelegen zeer schoon hotel geen vraag te gek voor het personeel. Het hotel ligt in een gebied met verschillende restaurants in de buurt en op loop afstand van het centrum van Willemstad. Ook op loopafstand ligt het busstation waar vandaan men alle bekende stranden kan bereiken dus een auto huren is niet perse nodig. Leuk om te doen vraag eens aan het personeel of ze een TukTuk rondrit door Willemstad voor je willen regelen laat je ophalen voor de deur instappen en genieten maar. En de rest moet je zelf ontdekken laat je verrassen door het eiland.

• 10Angelic en arsinio14-01-2018

Perfect

Heerlijke vakantie samen met Mn zoon samen, de omgeving is gezellig, heerlijk eten bij het restaurantje dat net om de hoek zit en niet te vergeten een heerlijk zwembad en goede service, dushi yu

• 9Arsinio14-01-2018

Perfect

Heerlijk verblijf gehad en tot zover me beste vakantie ooit

Met vrienden

• 2017
    3alex coddens20-10-2017

voelen ons bedrogen

wifi was goed en korte afstand tot stadscentrum. Er is geen hotelservice, geen ontbijt. Geen afzonderlijke badkamer. Lavabo vóór raam geplaatst zonder deftige spiegel. toilet zonder deur. onpraktische douche achter bedscherm. bed bevindt zich boven café met eerste nacht muziek tot 3u30 en tweede nacht lawaai tot 2u00. Toegang tot onze kamer via weg tussen stoelen en tafel van resto. Vervolgens naar de kamer via steile trapladder zonder reling. Vroegen integrale betaling 2 weken vóór afreizen. Toen wij na 2 dagen wegvluchtten uit de accomodatie weigerde de « manager » ons de niet gebruikte dagen terug te geven. Het zijn een stel bedriegers omdat hun 63 foto’s niet onze werkelijkheid weergeven. Deze locatie is te mijden!!

• 9Maud25-09-2017

Super!

We zijn heel blij dat we hier 2 weken hebben kunnen overnachten. De receptie was heel erg vriendelijk. Als we wat wouden vragen of we wouden een excursie boeken hielpen ze mee wat de beste keus was! We hadden beneden de badkamer en keuken en boven de slaapkamer wat er echt super mooi en verzorgd uit zag. ( net zoals de fotos ) de airco deed het prima en er werd goed gepoetst! Als je lekker een hapje wou eten kon je zo het centrum in lopen en onze auto hadden we gewoon aan straat geparkeerd, helemaal niks mis mee! Als ik nog een vakantie naar curacao zou boeken zou ik meteen naar pietermaai boutique terug willen!

• Oude reviews

10Kaira28-09-2016

Super!

Super vakantie hier gehad, zeker een aanrader! Fijn ontvangst, heel erg vriendelijk. De kamers zijn top met goede airco! Het complex is goed beveiligd, alle hekken rondom zitten op slot. Er is een parkeerplaats voor ongeveer 5 auto's hier kan het hek op slot dus dan staat de auto veilig. Je kan ook gemakkelijk aan de straat parkeren dit is iets minder veilig maar er loopt een bewaker rond. Het is inderdaad gehorig maar dat geeft het hotel zelf al aan. Oordopjes in en je hebt nergens last van! De ligging is erg goed, je bent binnen 10 minuten bij de pontjesbrug en leuke restaurantjes. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

• 7Esther16-09-2016

Niet zoals omschreven

Schitterende accommodatie, inrichting kwaliteit en zeker zoals op de foto's (en mooier) minpunt, geen ramen, dus qua geluid slaap je 'op straat' in een studentenbuurt -wat ook zijn voordelen heeft- is dit niet wat ik verwachtte van een boutique hotel. Feest/lawaai tot in de late uurtjes. Omschreven beach shuttle: niet aanwezig, doorverwijzing naar lokaal openbaar vervoer., ontbijt tegen betaling? Adres wordt doorgegeven voor een restaurant in de buurt. Wat mij vooral tegenviel is dat de suite in tegenstelling tot de omschrijving geen eigen buitenruimte heeft.

Alleenreizend

23 tips over Appartement Pietermaai Boutique Hotel

• helen van maarseveen, 29-01-2012

Tripje naar Seeaquarium een aanrader. Zeker gaan zwemmen met dolfijnen of de 'encounter' doen. Dagje 'klein Curacao' doen maar wel anti-zeeziektepillen innemen. Jeepsafari laat je een andere en woeste kant van Curacao zien. Internet erg langzaam. Anti-Muggenspray gebruiken.

• rein, 01-12-2013

Tip: Ga tussen 12.00 en 15.00 lunchen bij Plasa bij Zus (een van de 6 restaurantjes) en eet plaatselijke gerechten. Heerlijk en voor € 8,= heb je gegeten en gedronken. En neem zeker de pompoen pannenkoek als toetje!

• Ralf, 24-06-2014

Neem Deet of iets dergelijks mee, tegen de insecten.

8 vragen over Appartement Pietermaai Boutique Hotel

• S, 02-08-2017

Klamboe

Is er een klamboe aanwezig? Event. te koop? Is deze nodig?

Gr.

• Diny, 05-01-2015

moeten we strandlakens (badhanddoeken) meenemen?

moeten die grote strandlakens ook mee vanuit Nederland>

willem, 21-01-2015

nee die zijn aanwezig

• Marian, 16-08-2014

Veilige parkeerplaats ?

Wij verblijven in september een week in de Pietermaai app., maar huren wel een auto. Kan deze veilig bij de appartmenten geparkeerd worden 's avonds / 's nachts ?

Naoom25, 23-09-2014

Ja er is een kleine parkeerplaats bij pietermaai waar je je auto neer kan zetten

Appartement info

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats