Appartement Pietermaai Boutique Hotel

Appartement
Appartement Pietermaai Boutique Hotel
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pietermaai Boutique Hotel voor je op een rij gezet:

93 reviews over Appartement Pietermaai Boutique Hotel in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch daar

Caroline de Leeuw
30-1-2018

Een fijne en gezellige accomodatie daar mooi schone huisjes zeer sfeervol ingericht fijne ervaren receptionistes zeer goed geholpen en uiterst vriendelijke mensen

Heerlijk eiland en goede sfeer .

Rustig gelegen zeer schoon hotel geen vraag te gek voor het personeel.

Het hotel ligt in een gebied met verschillende restaurants in de buurt en op loop afstand van het centrum van Willemstad.

Ook op loopafstand ligt het busstation waar vandaan men alle bekende stranden kan bereiken dus een auto huren is niet perse nodig.

Leuk om te doen vraag eens aan het personeel of ze een TukTuk rondrit door Willemstad voor je willen regelen laat je ophalen voor de deur instappen en genieten maar.

En de rest moet je zelf ontdekken laat je verrassen door het eiland.

Perfect

Angelic en arsinio
14-1-2018

Heerlijke vakantie samen met Mn zoon samen, de omgeving is gezellig, heerlijk eten bij het restaurantje dat net om de hoek zit en niet te vergeten een heerlijk zwembad en goede service, dushi yu

Perfect

Arsinio
14-1-2018

Heerlijk verblijf gehad en tot zover me beste vakantie ooit

voelen ons bedrogen

alex coddens
20-10-2017

wifi was goed en korte afstand tot stadscentrum.

Er is geen hotelservice, geen ontbijt. Geen afzonderlijke badkamer. Lavabo vóór raam geplaatst zonder deftige spiegel.

toilet zonder deur. onpraktische douche achter bedscherm. bed bevindt zich boven café met eerste nacht muziek tot 3u30

en tweede nacht lawaai tot 2u00. Toegang tot onze kamer via weg tussen stoelen en tafel van resto. Vervolgens naar de kamer via steile trapladder zonder reling. Vroegen integrale betaling 2 weken vóór afreizen. Toen wij na 2 dagen wegvluchtten uit de accomodatie weigerde de « manager » ons de niet gebruikte dagen terug te geven. Het zijn een stel

bedriegers omdat hun 63 foto’s niet onze werkelijkheid weergeven. Deze locatie is te mijden!!

Super!

Maud
25-9-2017

We zijn heel blij dat we hier 2 weken hebben kunnen overnachten. De receptie was heel erg vriendelijk. Als we wat wouden vragen of we wouden een excursie boeken hielpen ze mee wat de beste keus was! We hadden beneden de badkamer en keuken en boven de slaapkamer wat er echt super mooi en verzorgd uit zag. ( net zoals de fotos ) de airco deed het prima en er werd goed gepoetst! Als je lekker een hapje wou eten kon je zo het centrum in lopen en onze auto hadden we gewoon aan straat geparkeerd, helemaal niks mis mee! Als ik nog een vakantie naar curacao zou boeken zou ik meteen naar pietermaai boutique terug willen!

Super!

Kaira
28-9-2016

Super vakantie hier gehad, zeker een aanrader! Fijn ontvangst, heel erg vriendelijk. De kamers zijn top met goede airco! Het complex is goed beveiligd, alle hekken rondom zitten op slot. Er is een parkeerplaats voor ongeveer 5 auto's hier kan het hek op slot dus dan staat de auto veilig. Je kan ook gemakkelijk aan de straat parkeren dit is iets minder veilig maar er loopt een bewaker rond. Het is inderdaad gehorig maar dat geeft het hotel zelf al aan. Oordopjes in en je hebt nergens last van! De ligging is erg goed, je bent binnen 10 minuten bij de pontjesbrug en leuke restaurantjes. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

Niet zoals omschreven

Esther
16-9-2016

Schitterende accommodatie, inrichting kwaliteit en zeker zoals op de foto's (en mooier) minpunt, geen ramen, dus qua geluid slaap je 'op straat' in een studentenbuurt -wat ook zijn voordelen heeft- is dit niet wat ik verwachtte van een boutique hotel. Feest/lawaai tot in de late uurtjes. Omschreven beach shuttle: niet aanwezig, doorverwijzing naar lokaal openbaar vervoer., ontbijt tegen betaling? Adres wordt doorgegeven voor een restaurant in de buurt. Wat mij vooral tegenviel is dat de suite in tegenstelling tot de omschrijving geen eigen buitenruimte heeft.

Mooi en verzorgd

Karin
5-9-2016

Mooi hotel. We hadden appartement, split level slaapksmer en badksmer boven. Met een klein terras wat uitkwam bij het kleine maar heerlijke zwembad.

Schoonmaak was ptima

Genoten!!

Sandra
1-9-2016

Wat een leuk appartement! Ik had een split level, beneden woonkamer en een keukentje, boven slaapkamer met douche en toilet. Alles werd iedere dag schoongemaakt, iedere dag schone handdoeken en om de dag nieuw beddengoed. In de omgeving zijn heel veel leuke restaurantjes om te kunnen genieten van ontbijt, lunch of diner. Tip: scuba lodge voor ontbijt en diner, Mundo Bizarro voor lunch en borrel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pietermaai Boutique Hotel in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pietermaai Boutique Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pietermaai Boutique Hotel scoort een 7.84 uit 10 op basis van 94 reviews.