Villa Passaat

VillaWeer vandaag33°27°
Villa Passaat
9,9

4 reviews over Villa Passaat in het Nederlands

Prachtig uitzicht, heerlijk op de wind

Coby
28-4-2018

alles was goed, het is echt van alle gemakken voorzien

Heel erg goed

Eric en Erika
6-3-2016

Fantastisch huis. Mooie ligging met uitzicht over het Spaanse water. Groot zwembad, lekkere bedden, prima voorzien van alle gemakken.

Het zit lekker rustig weg van alle drukte van de Jan Thiel resorts maar toch is niet veel verder van alle stranden.

Huurauto is altijd aan te bevelen op Curacao.

Fantastische, riante villa met grandioos uitzicht

Peter en Hennie
26-2-2016

Alles wat je nodig hebt (en zelfs meer) was aanwezig, in perfecte staat en brandschoon. Een perfecte villa voor zowel kleine als grote gezinnen met volop ruimte. Goede en snelle service van de eigenaar op het moment dat de decoder de geest gaf, top. Het enige minpuntje was het geblaf van de honden van de buren.

Geweldig huis

Freriks
7-3-2011

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in villa Passaat.

Een heel mooi gelegen en compleet huis. Alles was aanwezig.

Een zekere aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Passaat in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Passaat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.