Villa Papagayo Beach Resort

Villa
Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°26°
Villa Papagayo Beach Resort
8,7

Direct aan het strand ligt Papagayo Beach Resort Curaçao. Hier kun je zelfs kiezen voor een villa met eigen zwembad. Bij je villa heb je veel privacy. Het resort is ook geschikt voor kleine kinderen, want het zwembad en de infinity pool lopen geleidelijk af. Excursies zoals zwemmen met dolfijnen vertrekken vanaf het resort.

We hebben een aantal aanbieders voor Papagayo Beach Resort voor je op een rij gezet:

480 reviews over Villa Papagayo Beach Resort in het Nederlands

heerlijke plek

FrankV
15-11-2018

leuke plek voor herhaing vatbaar. bad met strand kan schoner

Zeer tevreden

roos
15-11-2018

Mooi park goede service vriendelijk personeel

Alleen maar goeds 👍

P. Schell
14-11-2018

Alles was uitermate goed. Een heerlijke bungalow die werkelijk van alles voor zien was. Een mooiaangelegd resort. De heerlijke infinty pool, geen minpunten te verzinnen. Top !!!

gezellige vakantie

ras
10-11-2018

papagao is gewoon goed,alleen winkel mocht wel centraal liggen

Christel Olejnik
5-11-2018

Zon zee strand mooie plaats om te ervaren puur genieten ..1x geweest wil je o zo terug " beautifull " place 2 Be

prima verblijf met top restaurant

lg
4-11-2018

na14jaar terug en opnieuw een heerlijk verblijf gehad. service top! goedgehumeurd personeel. uitzicht op de tuin ook geen straf, veel groen, bloemen vogels en leguanen. als bonus een toprestaurant op dezelokatie. hebben niet verder hoeven zoeken, heerlijk eten, prima wijn!

goed

weststrate
2-11-2018

leker resort, mooi huisjes alleen slcht matras

curacao be happy

hermans

mooie stranden heerlijk relaxen

weekje curacao

ALEXANDRA & YVEA
2-11-2018

Mooie villa, erg netjes, vriendelijke staff

Meer dan geweldig!

Ineke Harbers
1-11-2018

Heerlijk resort, wij hadden een villa met eigen zwembad, super fijn! Heerlijk resort aan het strand, veel eetgelegenheden aan het strand, mogelijkheid om te duiken op resort, ah Jan Tiel is op het resort heel makkelijk! ‘S avonds heerlijk eten op het strand! De excursies gasn vanaf het resort weg, zwemmen met dolfijnen is ook in de directe omgeving. De villa zelf is geweldig, een grote leef keuken/kamer geheel open aan beide kanten 2 slaapkamers en 3 badkamers, 1 met bad, aan de kamer zit een veranda over de volle breedte, het heeft een mooie grote eethoek, 2 zithoeken op ee veranda, 1 zithoek in de kamer asn een kan van het keuken eiland zit ern bar met krukken, echt geweldig, met trappen aan beide kanten van de veranda loop je naar het zwembad, met ligbedden, stoelen en een heerlijk balinees bed! Dus het was echt een droom vakantie. Super, voor herhaling vatbaar wat ons betreft!😃

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Papagayo Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Papagayo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.