Villa Papagayo Beach Resort

Villa
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag33°27°
Villa Papagayo Beach Resort
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Papagayo Beach Resort voor je op een rij gezet:

430 reviews over Villa Papagayo Beach Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Resort met een dikke Plus

Smits
10-6-2018

erg mooi resort, ruime opzet van het park, mooie huisjes met op elke slaapkamer een eigen badkamer, toilet en airco.

dagelijks schoonmaak, handdoekwissel en opmaak bedden.

receptie personeel is erg behulpzaam, (klant)vriendelijk. helpen je graag bij reserveringen van bijvoorbeeld een auto (heb je echt nodig op Curaçao) of een uitstapje.

het zwembad ik niet groot maar netjes, en er zijn voldoende (schaduw) ligstoelen.

het restaurant wil wat exclusief zijn, waardoor naar mijn idee veel minder gasten reserveren.

de ligging naar Jan Thiel baai en strand is makkelijk te lopen.

sinds kort is er zelfs op loopafstand een AH voor je boodschappen.

al met al een aanrader waar we zeker nog eens naar toe gaan

Community Manager, Sales Team, 19-6-2018

Dear Smith,

Thank you so much for your review of Papagayo Beach Resort. We are delighted to know you thoroughly enjoyed your time with us and that our convenient location made it even more memorable. It was our pleasure hosting you, and we hope to be your first choice every time you visit our area.

Team Papagayo

geweldig en komen hier zeker terug!

Jong
28-5-2018

Wat een geweldige vakantie hebben we hier mogen beleven. Heerlijke bungalows met alles erop en eraan! 2 Fijne badkamers, schoon, heerlijk ruim, volle koelkast, super veranda, nette slaapkamers met airco, welke je echt niet nodig hebt in de woonkamer. Alle schuifdeuren kunnenl open zodat je huiskamer terras wordt en met het windje heb je totaal geen last van de warmte.

Over papagayo kunnen we niet anders zeggen dan dat het voor ons geweldig was. Ook zeker de hygiene en dagelijkse schoonmaak vonden wij goed.

Geen nadelen over het resort. Een positief aandachtspunt zou zijn om meer aandacht te besteden aan het specialty restaurant. Zonde dat dit zo rustig is, waardoor wij hier zelf ook niet hebben gegeten. Het restaurant op het strand was ook rustig 's avonds. Hopelijk kunnen jullie diteen boost geven zodat alles van papagayo fantastisch is. Overdag overigens heerlijk gegeten op het strand! Wij komen zeker terug!

Community Manager, Sales Team, 28-5-2018

Dear Young,

Zeker ooit weer terug!

Tim
16-5-2018

Schoon,Compleet,Goed ontbijt, Goede service,Ruim opgezet, veel groen op t resort, Super Ligging. Kortom, Geweldig!

Tip? Huur een auto om de prachtige stranden van curacao te bezoeken! Een dagje weg? Klein Curacao met de boot bezoeken is echt heel mooi onbewoond. en...????? Kans op het spotten van zeeschildpadden!!!

Community Manager, Sales Team, 28-5-2018

Dear Tim,

Team Papagayo

Uitstekende service ! Mooie accommodatie maar voor mensen die slecht ter been zijn is het zonder auto echt afzien. Villa's liggen tegen een heuvel op. De villa's op het park zelf kunnen nog hoger liggen Dit was ons niet goed geadviseerd. Maar des al niet te min super leuke vakantie gehad!.
Community Manager, Sales Team, 18-5-2018

Dear Nicole,

Many thanks for taking time to post your online review. We're glad you enjoyed your clean and quiet accommodations.

We are sorry you experienced issues with our Resort's location, maybe the hotel would be a better fit for you next time because it is located in front of the beach.

Thank you again for choosing us for your stay. We would welcome an opportunity to accommodate you once more and earn your highest marks.

Best regards,

Luitingh marjo
29-4-2018

Villa ligt mooi en alles is schoon

Dear Luitingh,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you, as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Resort!

Ingrid Z
28-4-2018

Leuk gedeelte van het eiland de Jan Thielbaai, Papagayo beach hotel hebben we 2 x gezeten en nu in het Papagayo villa's. Is leuk als je met een clubje bent, maar huiskamer is zonder airco en dat is afzien. In de slaapkamers gelukkig wel airco!! In september kregen we een villa die nog niet gerenoveerd was, beetje jammer. Zeker omdat hiervoor dezelfde prijs wordt gerekend als een gerenoveerde villa. Vwb het ontbijt kun je kiezen of je op het park of bij Papagayo aan het strand wil ontbijten. Voor de rest prima, aanrader is om auto te huren om het hele eiland te verkennen. In de Jan Thielbaai is het mooi snorkelen.

Dear Ingrid,

Thank you for taking the time to post your nice review and for your loyalty towards Papagayo Beach Resort.

We are delighted to know you thoroughly enjoyed your time with us. Do not hesitate to contact us if we can be of service to you as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Resort!

Team Papagayo

Volledig ontzorgd en geweldig genoten!

Rob Sipkes
        27-4-2018

Wat een fantastische plek! De appartementen zijn ruim, comfortabel, zeer schoon en veel privacy! Wij hadden een appartement met zeezicht wat echt een aanrader is. Bij aankomst een hartelijke ontvangst bij de receptie en een gevulde koelkast. Iedere dag werd het appartement schoongemaakt, schoon beddengoed en schone handdoeken. We zijn echt ontzorgd en hebben geweldig genoten!! Een absolute aanrader!

Dear Guest,

We gaan zeker terug

Monique
        25-4-2018

De locatie is fantastisch, heel relaxt om met het gezin in zo'n villa te verblijven. Op loopafstand van de Jan Thiel Baai

Dear Guest,

Hemelse vakantie

Saskia
        18-4-2018

Last minute geboekt .. er was geen huisje gereed voor ons.. netjes opgevangen met gratis borrel, snelle schoonmaak service en gevulde koelkast met extras !!

Complex is super netjes onderhouden, veel privacy en ruimte ! Huisjes worden elke dag schoon gemaakt en bij hulpvraag bij receptie meteen actief respons !! Auto huren kan ook prima via de receptie

Community Manager, Sales Team, 24-4-2018

Dear Saskia,

Rick
        17-4-2018

Ik vond deze hotel echt geweldig, we willen zeker ooit weer terug gaan.... Nog nooit zo relax en ontspannen vakantie gehad.... Was ook wel weer nodig na lange periode met werken etc. Deze hotel is hele goede service. We komen zeker ooit terug 😍
        Community Manager, Sales Team, 19-4-2018

Dear Rick,

Many thanks for such a great review of Papagayo Beach Resort! We are always glad to be of service and we appreciate hearing that our efforts add to the pleasure and experience of our guests.

We look forward to having you back with us some day.

All the best,

Team Papagayo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Papagayo Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Papagayo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Papagayo Beach Resort scoort een 8.7 uit 10 op basis van 432 reviews.