Villa Papagayo Beach Resort

Villa
Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag33°28°
Villa Papagayo Beach Resort
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Papagayo Beach Resort voor je op een rij gezet:

439 reviews over Villa Papagayo Beach Resort in het Nederlands

Voor ons niet meer.....

Stok
9-9-2018

Prijs kwaliteit vonden wij niet in verhouding. Personeel niet servicegericht bij het zwembad en het strand. Zwembad slecht onderhouden. Wij komen zeker niet terug.

fantastisch

Anous
29-8-2018

superverblijf met fantastische locatie. papagayo is de sterren meer dan waard. geweldig team. zowel in het resort als aan het strand

Echt genieten in Curacao

Paul
27-8-2018

Wat een fantastisch verblijf, voor ons alweer de tweede keer dat we hier waren

Helma
20-8-2018

We gaan hier jaarlijks in de winterperiode naar toe.

Weer een heerlijke relaxte vakantie gehad. Samen met onze puberzoon. Hij had een slaapkamer met eigen badkamer, ideaal. Erg mooie ruime bungalow

Jan van Thiel baai is super. Leuke restaurantjes waar je lekker kunt eten.

Het enige minpunt vind ik het zwembad, beetje vergane glorie.

Een aanrader is lobster friday bij Zest.

Dear Helma,

Thank you so much for your review of Papagayo Beach Resort. We are delighted to know you and your family thoroughly enjoyed your time with us and that our convenient location made it even more memorable. It was our pleasure hosting you, and we hope to be your first choice every time you visit our area.

wonderful curacao

Roberto
16-8-2018

superuitgeruste villa met ruim zalig terras in groenoase van de tuin. toffe buurt met restos en livemuziek

Dear Roberto,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

relax vakantie

vos
16-8-2018

leuke kleine strandjes,autohuren wel handig

Dear fox,

Many thanks for your review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

droom vakantie

marc
16-8-2018

de ligging is perfect en het personeel uiterst vriendelijk, het huisje is prachtig en met een heerlijke veranda....

Dear Marc,

It was our pleasure hosting you at Papagayo Beach Resort. We are thrilled to know our convenient location and outstanding hospitality helped make your stay a memorable one.

Aanrader!

mlutjewo
12-8-2018

we zaten in een mooie villa nr 158 met inderdaad prachtig uitzicht op zee; het resort is heel mooi aangelegd. Om de dag wordt het huisje schoongemaakt; elke dag schone handdoeken. ook strandlaken service is top en zelfs inbegrepen. Heerlijk zwembad; zeker ook voor de kids. Aanrader!

Dear guest,

Team Papagayo

heerlijke vakantie in een paradijs

fam Ernest
12-8-2018

mooie accomodatie op mooi park. zwembad op park is gedateerd

Dear Ernest fam,

It was our pleasure hosting you (and your family) at Papagayo Beach Resort. We are thrilled to know our convenient location helped make your stay a memorable one.

Your feedback is of utmost value to us as it will help us to improve. We appreciate your business and hope to be your first choice every time you all visit our area.

Best regards,

Resort met een dikke Plus

Smits
10-6-2018

erg mooi resort, ruime opzet van het park, mooie huisjes met op elke slaapkamer een eigen badkamer, toilet en airco.

dagelijks schoonmaak, handdoekwissel en opmaak bedden.

receptie personeel is erg behulpzaam, (klant)vriendelijk. helpen je graag bij reserveringen van bijvoorbeeld een auto (heb je echt nodig op Curaçao) of een uitstapje.

het zwembad ik niet groot maar netjes, en er zijn voldoende (schaduw) ligstoelen.

het restaurant wil wat exclusief zijn, waardoor naar mijn idee veel minder gasten reserveren.

de ligging naar Jan Thiel baai en strand is makkelijk te lopen.

sinds kort is er zelfs op loopafstand een AH voor je boodschappen.

al met al een aanrader waar we zeker nog eens naar toe gaan

Community Manager, Sales Team, 19-6-2018

Dear Smith,

Thank you so much for your review of Papagayo Beach Resort. We are delighted to know you thoroughly enjoyed your time with us and that our convenient location made it even more memorable. It was our pleasure hosting you, and we hope to be your first choice every time you visit our area.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Papagayo Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Papagayo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.