Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag32°27°
Hotel Papagayo Beach Hotel

Op het eiland Curaçao ligt Papagayo Beach Hotel. Dit hotel heeft erg vriendelijk personeel, een zwembad, een casino, een fitnessclub en ligt in een mooie omgeving. Je loopt binnen een paar minuten zo het strand op waar je als je geluk hebt zelfs dolfijnen kunt spotten. Watersporten zijn op dit strand ook genoeg te vinden.

We hebben een aantal aanbieders voor Papagayo Beach Hotel voor je op een rij gezet:

Contact

396 reviews over Hotel Papagayo Beach Hotel in het Nederlands

Peter
6-4-2019

Heerlijk vakantie bestemming, ruime kamers met balkon/terras, heerlijk zwembad/strand/bediening(drankjes/snacks), auto huren is ook aan te bevelen, er is van alles leuks te zien. Wij hadden inclusief ontbijt, dat is prima verzorgd maar er is ook een supermarkt waar werkelijk alles te koop is om zelf een ontbijt te maken. Wat betreft diner is er keus uit 6 restaurants rondom het hotel. De geweldige temperatuur met een lekker windje erbij en de vriendelijke relaxte sfeer maakte het voor ons een fantastische vakantie.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Community Manager, Revenue Manager, 2-5-2019

Dear Peter,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you ([email protected]), as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Hotel!

super

manders
31-3-2019

de sfeer, het personeel heel aardig!!

Dear Manders,

Many thanks for such a great review of Papagayo Beach Hotel! We are always glad to be of service and we appreciate hearing that our efforts add to the pleasure and experience of our guests.

Please do not hesitate in contacting us directly if we can be of assistance, we look forward to having you back with us some day.

fijn hotel

babet
30-3-2019

ontbijt niet uitgebreis,vriendelijk personeel, mooie kamer

Dear Babet,

Many thanks for such a nice review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

super vakantie

van nieuwkoop
30-3-2019

de omgeving en de sfeer die er is. alles was goed

Gereisd met vrienden in maart 2019

Dear Patrick,

top plek

rene
30-3-2019

super hotel met heel aardig personeel

Dear Rene,

top service

Gerald&Lisan
30-3-2019

Het hotel is prachtig en schoon

Dear Gerlad & Lisan,

Thank you so much for your review of Papagayo Beach Hotel. We are delighted to know you thoroughly enjoyed your time with us and that our convenient location made it even more memorable. It was our pleasure hosting you, and we hope to be your first choice every time you visit our area.

briljant

jimmy
29-3-2019

alles goed geregeld en je hebt mooie faciiteiten

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Dear Jimmy,

heerlijke vakantie

sjonald
28-3-2019

prachtige grote kamer, heerlijk strand met heerlijk eten. kortom heerlijke vakantie.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dear Sjonald,

genoten

Frank
27-3-2019

totale omgeving is het leukst

Dear Frank,

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektEngels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Caribisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papagayo Beach Hotel in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papagayo Beach Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.