Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag32°27°
Hotel Papagayo Beach Hotel

Op het eiland Curaçao ligt Papagayo Beach Hotel. Dit hotel heeft erg vriendelijk personeel, een zwembad, een casino, een fitnessclub en ligt in een mooie omgeving. Je loopt binnen een paar minuten zo het strand op waar je als je geluk hebt zelfs dolfijnen kunt spotten. Watersporten zijn op dit strand ook genoeg te vinden.

We hebben een aantal aanbieders voor Papagayo Beach Hotel voor je op een rij gezet:

Contact

401 reviews over Hotel Papagayo Beach Hotel in het Nederlands

heerlijk genieten!

Familie Timmerman
23-4-2019

Prachtig hotel, geweldig strand en beachclub. Supervriendelijke staf.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dear Guest,

Thank you so much for your review of Papagayo Beach Hotel. We are delighted to know you thoroughly enjoyed your time with us and that our convenient location made it even more memorable. It was our pleasure hosting you, and we hope to be your first choice every time you visit our area.

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you ([email protected]), as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Hotel!

heerlijk

marco en marja
21-4-2019

heel mooi,ontspannen, vriendelijk,schoon,fijn hotel

Gereisd Met partner in april 2019

Dear Marco,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

verwennerij

saltje
18-4-2019

geen klachten het was echt een relaxte tijd

Gereisd Alleenreizend in april 2019

Dear Saltje,

top

kim
18-4-2019

super verbkijf, mooie kamers goed ontbijt en vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in april 2019

Dear Kim,

Many thanks for such a great review of Papagayo Beach Hotel! We are always glad to be of service and we appreciate hearing that our efforts add to the pleasure and experience of our guests.

Please do not hesitate in contacting us directly if we can be of assistance, we look forward to having you back with us some day.

All the best, Team Papagayo

Aanrader!

Loes
15-4-2019

Heerlijk verblijf, vriendelijke service en schone kamers. Prachtige locatie met strand, zwem en relax mogelijkheden !

Gereisd Met partner in maart 2019

Dear Loes,

All the best, Team Papagayo

geweldige vakantie

Drost
15-4-2019

het was gewoon allemaal superleuk

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Dear Drost,

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you ([email protected]), as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Hotel.

erg leuk!

Rosa van der Meer
15-4-2019

Papagayo beach hotel is echt een aanrader. Ik vond het verblijf ook veel prettiger in vergeleiking met het resort van papagayo. Dichter bij het strand is het ook. En het het strand met zwembad is echt geweldig. Half pension is ook aan te raden. Iedere avond mag je a la carte in het restaurant eten en daarnaast hebben ze ook nog is speciale avonden zoals sushi night of lobster night etc. Dus erg goed!! Ook veel live music, erg leuk!

Gereisd Met partner in maart 2019

Dear Rosa,

Heerlijk genieten

Annemiek Zandbergen
15-4-2019

Heerlijk hotel, alles is mogelijk en aan het strand

Gereisd Met partner in oktober 2017

Dear Annemiek,

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you ([email protected]), as we look forward to welcoming you back to Curacao & Papagayo Beach Hotel!

Warm regards,

Team Papagayo

aanrader

henk
14-4-2019

super hotel op eenfastastische locatie

Gereisd Met vrienden in april 2019

Dear Henk,

Warm regards,

Team Papagayo

GiesingCoatings 2019

Giesing Coatings
14-4-2019

alles was super. alleen het eten is al een reden om terug te komen.

Gereisd Zakelijk in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dear Giesing,

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektEngels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Caribisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papagayo Beach Hotel in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papagayo Beach Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.