Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°27°
Hotel Papagayo Beach Hotel

Op het eiland Curaçao ligt Papagayo Beach Hotel. Dit hotel heeft erg vriendelijk personeel, een zwembad, een casino, een fitnessclub en ligt in een mooie omgeving. Je loopt binnen een paar minuten zo het strand op waar je als je geluk hebt zelfs dolfijnen kunt spotten. Watersporten zijn op dit strand ook genoeg te vinden.

We hebben een aantal aanbieders voor Papagayo Beach Hotel voor je op een rij gezet:

Contact

395 reviews over Hotel Papagayo Beach Hotel in het Nederlands

heerlijk

pien
2-5-2019

we hebben een heerlijke tijd bij papagayo gehad. wij komen zeker terug!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019
Community Manager, Revenue Manager, 9-5-2019

Dear pien,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you ([email protected]), as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Hotel!

super leuk hotel!

kjell
29-4-2019

ontbijt en het zwembad vond ik leuk

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Dear Kjell,

Een aanrader! 👌❤️☀️

Tadora
26-4-2019

Een honeymoon-aanrader! Het begon al in het vliegtuig. We kregen chocolade omdat wij op huwelijksreis waren. Het hotel is mooi, fijne kamer, personeel is aardig, goed ontbijt. Naast het hotel heb je een aantal eetgelegenheden/restaurants zoals restaurant Zest, Zanzibar Beach en Restaurant. Bij de laatste kun je ook gezellig borrelen en op bepaalde dagen is er een dj. Het hotel heeft ook een supermarkt (Albert Heijn)...altijd handig. Tevens is er de mogelijkheid om een auto te huren. Ik raad het hotel zeker aan 😃👌

Gereisd met partner in juli 2017

Dear Tadora,

Many thanks for such a wonderful review and congratulations for your wedding! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us and celebrated such an important moment with us!

Heerlijk verblijf

mini
25-4-2019

pluspunten; faciliteiten (zwembad, koffie/thee op kamer, handdoekservice, guest shower bij checkout), vriendelijkheid personeel, ligging. Verbeterpunten; alles is wel toe aan een opfrisbeurt (bedjes bij zwembad, kamer (randjes douche, etc)).

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dear Mini,

It was our pleasure hosting you at Papagayo Beach Hotel. We are thrilled to know our convenient location and outstanding hospitality helped make your stay a memorable one. Your feedback is of utmost value to us as it will help us to improve. We appreciate your business and hope to be your first choice every time you all visit our area.

Best regards, Team Papagayo

heerlijk genieten!

Familie Timmerman
23-4-2019

Prachtig hotel, geweldig strand en beachclub. Supervriendelijke staf.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dear Guest,

Thank you so much for your review of Papagayo Beach Hotel. We are delighted to know you thoroughly enjoyed your time with us and that our convenient location made it even more memorable. It was our pleasure hosting you, and we hope to be your first choice every time you visit our area.

heerlijk

Dear Marco,

verwennerij

saltje
18-4-2019

geen klachten het was echt een relaxte tijd

Gereisd alleenreizend in april 2019

Dear Saltje,

top

kim
18-4-2019

super verbkijf, mooie kamers goed ontbijt en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in april 2019

Dear Kim,

Many thanks for such a great review of Papagayo Beach Hotel! We are always glad to be of service and we appreciate hearing that our efforts add to the pleasure and experience of our guests.

Please do not hesitate in contacting us directly if we can be of assistance, we look forward to having you back with us some day.

All the best, Team Papagayo

Aanrader!

Loes
15-4-2019

Heerlijk verblijf, vriendelijke service en schone kamers. Prachtige locatie met strand, zwem en relax mogelijkheden !

Gereisd met partner in maart 2019

Dear Loes,

All the best, Team Papagayo

geweldige vakantie

Drost
15-4-2019

het was gewoon allemaal superleuk

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Dear Drost,

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you ([email protected]), as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Hotel.

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektEngels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Caribisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papagayo Beach Hotel in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papagayo Beach Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.