Hotel Papagayo Beach Hotel

Hotel Papagayo Beach Hotel
8,7

9 tips over Hotel Papagayo Beach Hotel

maya, 29-8-2015
Tips and tricks : stranden Lagun beach, grote knip, kleine knip, Playa forti, kalki beach, casa bao. Westpunt leuk om naar toe te rijden. In Willemstad is alleen in het weekend iets te doen. De tijd gezellige bar. Eten bij ocean club en Wilhelmina plein. Jan thiel luxury en relax alle clubs zijn geweldig(tinto,Zanzibar,zest,papagayo) mambo is Madero een aanrader. West&Wild ook. Er ligt bij je hotel of beachclub een werkplanning zo kun je o.a. zien waar alle happy hours zijn
paul van eenbergen, 9-3-2015
Prachtig Design hotel met perfecte ligging. Ideaal hotel voor stellen/echtparen die vele faciliteiten in de directe omgeving wensen en toch van rust houden. Het is heerlijk genieten en uitrusten op het kleine strand met zwembad van het hotel.
Johanna G. , 11-2-2015
Frontaal zeezicht kamer en dineren aan het zoutwaterzwembad

We hebben een aantal aanbieders voor Papagayo Beach Hotel voor je op een rij gezet:

J., 28-12-2014

Happy Hour op zaterdag bij naast gelegen Zanzibar

Eten bij restaurant Tinto

Geertje, 28-8-2014
Bij Papagayo Hotel ook een zwembad maken.
alex, 10-2-2014

- Huur een auto

- Ga voor optimale strand ervaring naar betaalde stranden. Wij zijn naar de grote knip geweest, onbetaald en super leuk met veel locals

- Wifi is overal in papagayo, is super handig met babyfoon app.

- Vliegen met kinderen is überhaupt niet fijn, vermijdt arke fly.

Luap70, 30-1-2014

Staat een illy koffie apparaat in de kamer. Neem de cupjes hiervoor zelf mee: bij het hotel kosten ze 2$ p/st belachelijke prijs natuurlijk.

Zit een albert heijn bij dus af en toe je ontbijt dAr halen is ook een optie.

Schrijner, 29-9-2013

TIP!

Dagje naar klein Curacau met de catamaran van Bounty.

Ga duiken met Ramon van Downtown diving. Geen groepen dus persoonlijke aandacht. Flexibel! Prima materiaal. En als absolute bonus foto's van de duik! Ook voor snorkelen.

Zondag naar Kokomo (psv) beach voor zwemmen, lekker eten en happy hour met een goede band.

Zanziki happy hour op zaterdag.

Marfra, 25-6-2013
Goedkoop en lekker eten op het strand bij Beachcafe Zest. Uit eten bij Zanzibar (beide op loopafstand). Eten bij De Kleine Wereld en Brakkeput Mei Mei (gratis pendelbusje vanaf hotel). Check het krantje K-Pasa voor de happy hours etc. Dagje strand bij Cabana Beach, Saint Tropez Oceanclub en Baoase Luxury Resort. Ga ook zeker naar Klein Curacao om zeeschildpadden te zien tijdens het snorkelen (heenreis: neem een wagenziektepilletje en eet wat voor je op de boot stapt).