Appartement Panaché Mini Resort

246 reviews over Appartement Panaché Mini Resort

• 2018
    10René en Rianne21-01-2018

Geweldig

Heerlijk verblijf gehad. Fijne locatie en aan alles is gedacht zoals iedere ochtend lokale kranten en boodschappen bij aankomst. In de slaapkamer van bungalow A een vrijwel geluidsarme airco. Zoutwaterzwembad! Dana en Alex zijn zeer gastvrij en attent, en hebben oog voor detail. Kortom, een absolute aanrader. Masha danki!

Gereisd met partner in januari 2018

• 10Aad en Zosia19-01-2018

Wunderbar

Wij sluiten ons aan bij de reviews van andere gasten. We wensen Dana en Alex veel geluk met deze uitdaging om de 10 vast te houden. Masha danki voor deze mooie weken ayoooo

Gereisd met partner in januari 2018

• 10Glenn05-01-2018

Een geweldige plek!

Zoek je rust en veel ruimte dan is "Panache Mini Resort" de ultieme plek. Wij verbleven met ons vieren in het penthouse. Het penthouse (ook uitermate geschikt voor 6 personen) heeft 3 slaapkamers, twee badkamers, grote woonkamer met TV, mooie keuken en niet onbelangrijk een mega groot balcon met fantastisch uitzicht. Het is er super schoon, het ontbreekt werkelijk aan niets. De eigenaren Dana en Alex hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Een echte aanrader en wij komen zeker terug naar deze fantastische plek!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• Oude reviews

10Cees en Lyske13-12-2017

Fantastisch!!

Wat een fantastische plek om je vakantie door te brengen! Wij zijn hier 16dgn geweest in juni. Ontzettend mooi, goed verzorgd en heel gastvrij! Dana en Alex, de eigenaren, zijn mensen met een hart van goud en geven je het gevoel deel uit te maken van hun familie. Wij waren hier met ons gezin, met 2 kleine jongetjes van 2 en 3, en we hebben de vakantie van ons leven gehad! Als we onze tweede trip boeken naar Curaçao zullen we absoluut weer bij deze schatten een appartement boeken!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Carmen & Serena06-12-2017

Geweldige vakantie gehad op een prachtig resort

Samen met mijn dochter 2 weken mogen verblijven op dit heerlijke resort. Wij kunnen ook alleen maar positief zijn zoals alle mooie beoordelingen die hier al eerder zijn gedaan. Alex en Dana zijn fantastisch lieve mensen die ervoor zorgen dat het je aan niets ontbreekt en je optimaal kunt genieten van je vakantie. De inrichting van de bungalow waar we in verbleven is zelfs meer dan compleet, alles is super schoon en verzorgd, heerlijke bedden, genoeg handdoeken die regelmatig worden gewisseld, kortom niets te wensen over. Ook waren wij zeer enthousiast over het zwembad, die geen chloor bevat, hoe heerlijk was dat. De ligging van het resort is ook ideaal, huurauto was geregeld door Dana en Alex en in een mum van tijd ben je op het strand, bij restaurants en winkels. Ik kan dit resort iedereen aanraden, je zult zeker te weten niet teleurgesteld worden. Voor ons ook zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in november 2017

• 10Conny Lie A Lien Bosch03-12-2017

Fantastisch verblijf relaxed echt vakantie!

Fantastisch verblijf gehad in Panache. Het appartement wat wij hadden was zeer compleet en schoon, een echte aanrader voor een ieder die heerlijk wil relaxen op Curacao! Alex en Dana zijn fantastische mensen zij zorgen ervoor dat er niets ontbreekt op je vakantie. Nogmaals bedankt voor alles wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in november 2017

• 10Ruud en Hilda12-11-2017

Vanaf het moment van boeken tot en met het vertrek, alles is super geregeld! Wij hebben twee weken doorgebracht in bungalow C. Wat een mooie bungalow. Heel compleet ingericht. Zo compleet dat je jezelf moet afvragen wat je mist..., er is teveel om op te noemen, maar toch een poging: - ruime bungalows met een heel uitgebreide inrichting (wasmachine, vaatwasser, airco in slaapkamer, et cetera) en prima bedden - ruim voldoende handdoeken - super schoon - airco (in de slaapkamer) - heerlijk (zoutwater) zwembad met prima ligstoelen - relaxzitjes bij het zwembad, mooi ingerichte tuin - afgesloten parkeerplekken - heerlijk terras bij de bungalow - o ja, en een tv, maar die hebben we eigenlijk niet gebruikt ;-) - echt teveel om om op te noemen Verbeterpunten zijn er voor ons niet te vinden. En dat dit gekoppeld aan een heel goede prijs op Curaçao. En niet te vergeten de meest vriendelijke, aardige eigenaren die je vanaf het afhalen op de luchthaven zeer welkom doen voelen op jouw vakantie. Wij komen als we weer naar Curaçao gaan terug naar dit mini-resort met MAXI-service. Voor ons een paradijs! Wij hebben een supervakantie gehad hier. Minder weergeven

Gereisd met partner in november 2017

• 10Julian & Marije de Waal28-10-2017

Fantastische honeymoon

We zijn op huwelijksreis geweest naar het o zo heerlijke Curacao. Deze toffe vakantie begon al relax doordat we opgehaald werden op het vliegveld door Alex. Toen we bij de bungalow aankwamen, stond er een verrassing op ons te wachten ; een leuke heliumballon in de keuken , op ons bed lagen champagneglazen klaar in een hart van rozenblaadjes en in de koelkast stond een koude fles champagne die we dezelfde avond maar eens open getrokken hebben. Wat een geweldig ontvangst.

Alex en Dana zijn lieve mensen die er alles aan doen om je een heerlijke ontspannen vakantie te bezorgen. Alles was fantastisch geregeld, de huurauto stond al klaar, er lag een self-made informatieboek over het eiland vol tips en tricks en er lag een telefoontje klaar waar alle belangrijke nummers instonden. We hebben van de bbq van het resort gebruik mogen maken en kregen tips mee waar heerlijk samen te kunnen barbecueën aan het strand.

De bungelow was erg schoon, handdoeken/strandlakens/beddengoed werden regelmatig vervangen.

Het resort is omgeven door een mooie tropische tuin die netjes bijgehouden wordt door Alex. Je komt er heerlijk tot rust, maar zit ook in de buurt van het toerisme.

Als ik het resort in één woord mag omschrijven : fan-tas-tisch!

Alex & Dana, ontzettend bedankt.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Fam. Riebel19-10-2017

Een volgende keer zeker weer Panache mini-resort!!

Een geweldig fijn mini-resort, goed hoog gelegen op de wind,voorzien van alle benodigdheden in de appartementen prima verzorging door Dana&Alex tot op het ochtendkrantje toe. Fantastisch zwembad zonder chloor maar schoon door zout. Dichtbij Jan Thiel strand en niet ver van Mambo Beach. Met een huurauto ook ideale plek om eiland verder te verkennen zeker met advies van Dana&Alex met als zekerheid mobiel telefoontje met alle (nood)nummers indien nodig.Wij kunnen het iedereen aanbevelen hier een vakantie door te brengen, wij hebben enorm genoten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 10Ben Verdaasdonk23-05-2017

Een dikke vette 10 !

Vandaag onze laatste dag op Panache Mini Resort. Dus nog even genieten van deze heerlijke plek en tijd voor feedback. Eerst grote complimenten voor Dana en Alex ! Jullie brengen klantvriendelijkheid en service op een prima wijze in praktijk en weten hoe belangrijk dat is voor de gasten. Ga vooral zo door ! Zonder in detail en herhaling te treden sluiten wij ons volledig aan bij de vorige sprekers in hun toelichting op al die Tienen. It's the truth and nothing but the truth ! Panache zal altijd in zeer positieve zin in onze gedachten blijven, mochten we nog eens terugkeren naar Dushi Korsou. Dana en Alex......, masha masha danki y ayó. Ben, Cockie en Martijn uit Etten-Leur, Nederland

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Appartement Panaché Mini Resort info