Appartement Panaché Mini Resort

Meer appartement info

246 reviews over Appartement Panaché Mini Resort

• 2018
    10H.Scheenloop22-04-2018

fantastisch verblijf met hele lieve eigenaren

Schitterende bungalow met alles er men eraan en prima verzorgde tuin met zwembad. De bungalows zijn van alle gemakken voorzien van koffiezetter tot afwasautomaat .De eigenaren Dan en Alex zorgen wel dat je een onbekommerde vakantie hebt.

Gereisd met partner in april 2018

• 10Monique & Arie01-04-2018

Paradijs 2.0

Voor de tweede keer mochten wij verblijven bij Panache mini resort. Het was weer helemaal geweldig. Wat hebben wij genoten. Vorig jaar hadden we een bungalow gehuurd, nu het appartement aan het zwembad. Ook het appartement is van alle gemakken voorzien; van strijkplank tot vaatwasser. Heerlijk terras met gezellig zitje, goede bedden, mooi zwembad met ligbedden en perfect onderhouden tuin. Wel adviseren we om een auto te huren; dan kan je lekker van dit fantastische eiland genieten! We wensen Dana & Alex in alle opzichten heel veel succes en tot zeker gauw ziens!

Gereisd met partner in maart 2018

• 10Mark en Daniëlle19-03-2018

Fantastisch!!

Vanaf minuut 1 geweldig!! Ontzettend gastvrij ontvangen en dit tot het laatste moment gevoeld. Bungalow was keurig netjes en van alle gemakken voorzien. Wij raden dit mooie resort aan iedereen aan.

Lieve Alex en Dana, bedankt voor alles!!

Gereisd met partner in maart 2018

• 10Klaas GILIAM04-03-2018

Een geweldig mooi resort, echte aanrader.

Panache Mini Resort van Dana en Alex Kern is in 1 woord een geweldig resort. Prachtige ligging, mooi zwembad, alles zeer verzorgd. Alex en Dana zijn zeer betrokken bij hun gasten en zij doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Vorig jaar waren wij er 3 weken, nu 4 en volgend jaar gaan we weer. Wij verheugen ons er nu al op.

• 9Ingrid en Ton04-03-2018

Fantastisch, volgend jaar weer.

Een heerlijke rustige plek waar je je direct thuis voelt. Mede door de bijzonder hartelijke ontvangst van Alex en Dana. Maar ook door de uitstraling van het resortje. Veel privacy, vooral in de bungalows. Heerlijk zwembad met fijne bedden en lekkere muziek op de achtergrond. Wij komen er heel graag terug (voor de derde keer)

• 10Ron en Dolly15-02-2018

Niet twijfelen maar gewoon gaan naar dit rustige m

Een super resort zo heerlijk gehad hier.Lieve Dana en Alex dank voor jullie gastvrijheid, jullie zijn toppers.

• 10Frits & Lydia04-02-2018

Méér dan fantastisch!

Vanaf de reservering tot aan het terugstorten van de borg, en Alles daar tussen is fantastisch verlopen. Een bungalow, keurig verzorgd en compleet. De hele tuin eromheen van het hele resort, is een waar paradijsje. We werden door Alex heel enthousiast bij Hato opgehaald en ook weer keurig op tijd teruggebracht. Twee keer in de week alle gebruikte handdoeken en strandlakens weer verschoond en 1x in de week ons bed. Alex en Dana werken hard om de gasten het naar hun zin te maken, en doen alles eraan om hun gasten volop te kinnen laten genieten van hun vakantie. Zoekt u een uitstekende accomedatie voor een vakantie op Dushi Korsou? Dan is Panache mini resort een absolute aanrader!!! En wij komen heel graag nog weer es terug!! Ayo!

Gereisd met partner in januari 2018

• 10Leon en Yvonne Kardol01-02-2018

Fantastisch genoten

Weer zeer genoten van deze plaats. Het is er schoon en goed zeker een aanrader. Bedankt Dana en Alex en zeker tot volgend jaar.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 10Chantel & Nico23-01-2018

Hopi bon :D

Normaal gesproken zijn wij niet zo van de recenties.. maar alex & dana verdienen zeker de allerbeste! Wij komen al een aantal jaar in curacao maar dit jaar waren wij voor het eerst bij Panache.. normaal genieten we al van curacao maar ditmaal hebben we zonder zorgen ultiem genoten! Even op een rijtje: - Goeie ligging qua afstand van alles & op de wind waardoor je geen last hebt van ongedierte (erg belangrijk op curacao) - Mooie en rustige omgeving met heerlijk zwembad en bedjes - Vriendelijke, gastvrije en eerlijke gastheer en gastvrouw vanaf begin tot het einde (staan altijd voor je klaar en werken zelf heel hard) - Het appartement is van alle gemakken voorzien (telefoon, airco, wasmachine, wifi, goeie harde bedden met extra kussens) - Schoon en onderhouden...... Helaas heb ik maar 950 tekens voor de recentie, want ik kan nog even doorgaan! Kortom... wij bevelen panache aan iedereen aan! Nogmaals bedankt Alex & Dana.. tot snel!

Gereisd met partner in december 2017

• 10Wiecke21-01-2018

Fantastisch!

In 1 woord fantastisch. Vanaf het mailcontact al. Je voelt je gelijk welkom. Dana en Alex zijn super leuke, lieve eigenaren. Ze willen alles voor je doen. Wij zaten in appartement 1. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Geweldig. Alles is aanwezig en het is schoon. Airco in de slaapkamer, 4 pitten om te koken, grote koelkast met vriesvak, afwasmachine. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. Een wasmachine is achter in een schuurtje aanwezig. Een mooi zwembad met goeie ligbedden. Op 3 minuten rij afstand van Jan Thiel beach en 8 minuten van Mambo Beach. Top ligging dus ook. Wij raden het iedereen aan. Tip: huur een auto. Er zijn zoveel mooie stranden e.d. te bezoeken.

Gereisd met partner in januari 2018

Appartement Panaché Mini Resort info