Appartement Panaché Mini Resort

Meer appartement info

246 reviews over Appartement Panaché Mini Resort

• 2018
    8TAMARA DE GEEST02-12-2018

Goed verblijf en zeer hulpzame eigenaar.

Mooi klein resort. Huisjes alles aanwezig wat nodig is. Vriendelijke eigenaar. Niets is teveel. Winkels en restaurants in de omgeving.

• 10Henk19-11-2018

Drie heerlijke weken gehad, wij komen zeker terug!

Mooi mini-resort in mooie ruime en rustige woonwijk. Prima appartement en heerlijk zwembad op het resort, en alle goede zorgen en het fijne persoonlijke contact met de fantastische eigenaren Alex en Dana. Iedere ochtend een krant, een vaatwasser en wasmachine ter beschikking, fijne stille airco op de slaapkamer, ... perfect ! Zowel Willemstad als de Jan Thiel-stranden snel aan te rijden (op een paar kilometer). Een (huur-)autootje is natuurlijk wel nodig.

• 10Merle10-11-2018

Paradijs!!

Vanaf de eerste mail tot het moment dat je weer vertrekt voel en beleef je de hartelijkheid van Alex en Dana. Het mailverkeer is zeer snel, altijd vriendelijk en met een blijk van interesse. Alex is ons komen halen op Hato Airport en dat was al een zeer fijn welkom. Het resort is prachtig en wat een rust straalt dit uit! Heerlijk thuiskomen als je een dagje naar het strand bent geweest. Alles is aanwezig zelfs een telefoontje met de belangrijkste telefoonnummers. Bedden slapen fijn en er is genoeg zitgelegenheid zowel binnen als buiten. Ook de keuken is goed uitgerust met genoeg pannen, bestek, bordjes, kopjes en glaswerk. Alex en Dana zorgen ervoor dat je van je vakantie kunt genieten, altijd even een klein praatje en elke ochtend de krant. Ook als je iets wilt weten zijn zij altijd beschikbaar voor raad en daad. Heerlijk zwembad en fijne ligstoelen. Dit is echt een paradijsje en komen graag nog een keer terug.

• 9Bianca en Ruud15-10-2018

Fantastich💕

Wij waren voor het eerst naar Curacao. Hebben het geweldig gehad ons 30 jarig huwelijkfeest daar gevierd.Prachtige locatie Panache Minnie Ressort echt prachtig en super fijne weken gehad.Gast vrij ontvangen door Alex en ons heel vriendelijk geholpen!Dus voor ons zeker een keer terug naar Panache Ressort 🤗👍

Gereisd met partner in september 2018

• 10Desiree12-10-2018

Heerlijk verblijf!!

Voor de tweede keer verbleven bij Dana en Alex. Panaché is een mooi resort, rustige ligging. Heerlijk zwembad en groot appartement dat van alle gemakken voorzien is. Voldoende handdoeken, tussendoor schoonmaak, keuken voorzien van alles wat je nodig hebt. Hierbij de persoonlijke aandacht, tips, gezellige praatjes... ook deze keer weer genoten en helemaal tot rust gekomen. Ik ga absoluut terugkomen en kan Panaché van harte aambevelen. Dank voor het fijne verblijf en het goede contact en afhandeling van alles!

Alleen gereisd in september 2018

• 10Claartje Van der Sluis Ytsma25-09-2018

Fantastisch, echte aanrader

Super verblijf. Voor de derde keer heerlijk genoten van de gastvrijheid van Dana en Alex. Lekker zwembad, schoon en gezellig appartement, centraal gelegen op Curaçao. Alex en Dana zijn zeer hulpvaardig.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Fam hoogeveen19-07-2018

Super leuk en goed resort! Alles aanwezig echt super! Dana en Alex zijn ook super! Een echte aanrader! Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Simone Koopman02-07-2018

Helemaal super!

Wat een fijn ontvangst en wat een heerlijke accomodatie. Wij hebben 18 super fijne dagen gehad bij Alex en Dana. Iedere ochtend en avond de krant, altijd even een gezellig praatje en altijd die goede zorg. Het appartement was helemaal goed, alles wat je nodig mocht hebben is aanwezig. Wij danken Alex en Dana voor allea wat ze voor ons gedaan hebben en komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Hans en Paula Meulenkamp18-06-2018

Geweldig resort!

Een heerlijk verblijf gehad op dit geweldige resort samen met vrienden die hier nu voor de tweede keer kwamen. Nou ze hadden niets teveel gezegd want het ontbreekt je werkelijk aan niets en alles wordt zeer goed onderhouden! Bungalow zeer compleet en een prachtig zwembad voor de deur met heerlijke ligbedden! En dan niet te vergeten de twee lieve eigenaren Dana en Alex die altijd voor je klaar staan en die je veel tips en wetenswaardigheden kunnen geven over het eiland. Wij hebben echt genoten en komen zeker nog een keertje terug naar dit heerlijke resort! Kortom een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Edwin en Wilma Scheenloop16-06-2018

Geweldig Resort

Voor de tweede keer verbleven wij bij Panache mini resort. Deze keer met vrienden. Het was weer fantastisch ! De Bungalow is van alle gemakken voorzien. Niets ontbreekt. Ook is er een mooi zwembad met heerlijke ligbedden en een mooie goed onderhouden tuin. Maar wat het echt helemaal af maakt zijn de fantastisch lieve eigenaren Dana en Alex die altijd voor je klaar staan. Dana en Alex we hebben weer genoten en zeker tot ziens !

Gereisd met vrienden in juni 2018

Appartement Panaché Mini Resort info