Appartement Panaché Mini Resort

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Helemaal super!

Simone Koopman
2-7-2018

Wat een fijn ontvangst en wat een heerlijke accomodatie. Wij hebben 18 super fijne dagen gehad bij Alex en Dana. Iedere ochtend en avond de krant, altijd even een gezellig praatje en altijd die goede zorg. Het appartement was helemaal goed, alles wat je nodig mocht hebben is aanwezig. Wij danken Alex en Dana voor allea wat ze voor ons gedaan hebben en komen zeker terug!

Geweldig resort!

Hans en Paula Meulenkamp
18-6-2018

Een heerlijk verblijf gehad op dit geweldige resort samen met vrienden die hier nu voor de tweede keer kwamen. Nou ze hadden niets teveel gezegd want het ontbreekt je werkelijk aan niets en alles wordt zeer goed onderhouden! Bungalow zeer compleet en een prachtig zwembad voor de deur met heerlijke ligbedden! En dan niet te vergeten de twee lieve eigenaren Dana en Alex die altijd voor je klaar staan en die je veel tips en wetenswaardigheden kunnen geven over het eiland. Wij hebben echt genoten en komen zeker nog een keertje terug naar dit heerlijke resort! Kortom een echte aanrader!

Geweldig Resort

Edwin en Wilma Scheenloop
16-6-2018

Voor de tweede keer verbleven wij bij Panache mini resort. Deze keer met vrienden.

Het was weer fantastisch ! De Bungalow is van alle gemakken voorzien. Niets ontbreekt. Ook is er een mooi zwembad met heerlijke ligbedden en een mooie goed onderhouden tuin. Maar wat het echt helemaal af maakt zijn de fantastisch lieve eigenaren Dana en Alex die altijd voor je klaar staan.

Dana en Alex we hebben weer genoten en zeker tot ziens !

fantastisch verblijf met hele lieve eigenaren

H.Scheenloop
22-4-2018

Schitterende bungalow met alles er men eraan en prima verzorgde tuin met zwembad. De bungalows zijn van alle gemakken voorzien van koffiezetter tot afwasautomaat .De eigenaren Dan en Alex zorgen wel dat je een onbekommerde vakantie hebt.

Paradijs 2.0

Monique & Arie
1-4-2018

Voor de tweede keer mochten wij verblijven bij Panache mini resort.

Het was weer helemaal geweldig. Wat hebben wij genoten. Vorig jaar hadden we een bungalow gehuurd, nu het appartement aan het zwembad. Ook het appartement is van alle gemakken voorzien; van strijkplank tot vaatwasser. Heerlijk terras met gezellig zitje, goede bedden, mooi zwembad met ligbedden en perfect onderhouden tuin.

Wel adviseren we om een auto te huren; dan kan je lekker van dit fantastische eiland genieten!

We wensen Dana & Alex in alle opzichten heel veel succes en tot zeker gauw ziens!

Fantastisch!!

Mark en Daniëlle
19-3-2018

Vanaf minuut 1 geweldig!! Ontzettend gastvrij ontvangen en dit tot het laatste moment gevoeld. Bungalow was keurig netjes en van alle gemakken voorzien.

Wij raden dit mooie resort aan iedereen aan.

Lieve Alex en Dana, bedankt voor alles!!

Een geweldig mooi resort, echte aanrader.

Klaas GILIAM
4-3-2018

Panache Mini Resort van Dana en Alex Kern is in 1 woord een geweldig resort. Prachtige ligging, mooi zwembad, alles zeer verzorgd. Alex en Dana zijn zeer betrokken bij hun gasten en zij doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Vorig jaar waren wij er 3 weken, nu 4 en volgend jaar gaan we weer.

Wij verheugen ons er nu al op.

Fantastisch, volgend jaar weer.

Ingrid en Ton
4-3-2018

Een heerlijke rustige plek waar je je direct thuis voelt. Mede door de bijzonder hartelijke ontvangst van Alex en Dana. Maar ook door de uitstraling van het resortje. Veel privacy, vooral in de bungalows. Heerlijk zwembad met fijne bedden en lekkere muziek op de achtergrond. Wij komen er heel graag terug (voor de derde keer)

Niet twijfelen maar gewoon gaan naar dit rustige m

Ron en Dolly
15-2-2018

Een super resort zo heerlijk gehad hier.Lieve Dana en Alex dank voor jullie gastvrijheid, jullie zijn toppers.

Méér dan fantastisch!

Frits & Lydia
4-2-2018

Vanaf de reservering tot aan het terugstorten van de borg, en Alles daar tussen is fantastisch verlopen.

Een bungalow, keurig verzorgd en compleet. De hele tuin eromheen van het hele resort, is een waar paradijsje.

We werden door Alex heel enthousiast bij Hato opgehaald en ook weer keurig op tijd teruggebracht. Twee keer in de week alle gebruikte handdoeken en strandlakens weer verschoond en 1x in de week ons bed.

Alex en Dana werken hard om de gasten het naar hun zin te maken, en doen alles eraan om hun gasten volop te kinnen laten genieten van hun vakantie. Zoekt u een uitstekende accomedatie voor een vakantie op Dushi Korsou? Dan is Panache mini resort een absolute aanrader!!! En wij komen heel graag nog weer es terug!! Ayo!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Panaché Mini Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Panaché Mini Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Panaché Mini Resort scoort een 9.85 uit 10 op basis van 229 reviews.