Appartement Panaché Mini Resort *****

Appartement Panaché Mini Resort
Appartement Panaché Mini Resort
9,8

218 reviews over Appartement Panaché Mini Resort in het Nederlands

Niet twijfelen maar gewoon gaan naar dit rustige m

Ron en Dolly, 15-2-2018

Een super resort zo heerlijk gehad hier.Lieve Dana en Alex dank voor jullie gastvrijheid, jullie zijn toppers.

Méér dan fantastisch!

Frits & Lydia, 4-2-2018

Vanaf de reservering tot aan het terugstorten van de borg, en Alles daar tussen is fantastisch verlopen.

Een bungalow, keurig verzorgd en compleet. De hele tuin eromheen van het hele resort, is een waar paradijsje.

We werden door Alex heel enthousiast bij Hato opgehaald en ook weer keurig op tijd teruggebracht. Twee keer in de week alle gebruikte handdoeken en strandlakens weer verschoond en 1x in de week ons bed.

Alex en Dana werken hard om de gasten het naar hun zin te maken, en doen alles eraan om hun gasten volop te kinnen laten genieten van hun vakantie. Zoekt u een uitstekende accomedatie voor een vakantie op Dushi Korsou? Dan is Panache mini resort een absolute aanrader!!! En wij komen heel graag nog weer es terug!! Ayo!

Fantastisch genoten

Leon en Yvonne Kardol, 1-2-2018

Weer zeer genoten van deze plaats. Het is er schoon en goed zeker een aanrader. Bedankt Dana en Alex en zeker tot volgend jaar.

Hopi bon :D

Chantel & Nico, 23-1-2018

Normaal gesproken zijn wij niet zo van de recenties.. maar alex & dana verdienen zeker de allerbeste! Wij komen al een aantal jaar in curacao maar dit jaar waren wij voor het eerst bij Panache.. normaal genieten we al van curacao maar ditmaal hebben we zonder zorgen ultiem genoten! Even op een rijtje:

- Goeie ligging qua afstand van alles & op de wind waardoor je geen last hebt van ongedierte (erg belangrijk op curacao)

- Mooie en rustige omgeving met heerlijk zwembad en bedjes

- Vriendelijke, gastvrije en eerlijke gastheer en gastvrouw vanaf begin tot het einde (staan altijd voor je klaar en werken zelf heel hard)

- Het appartement is van alle gemakken voorzien (telefoon, airco, wasmachine, wifi, goeie harde bedden met extra kussens)

- Schoon en onderhouden......

Helaas heb ik maar 950 tekens voor de recentie, want ik kan nog even doorgaan! Kortom... wij bevelen panache aan iedereen aan! Nogmaals bedankt Alex & Dana.. tot snel!

Fantastisch!

Wiecke, 21-1-2018

In 1 woord fantastisch. Vanaf het mailcontact al. Je voelt je gelijk welkom. Dana en Alex zijn super leuke, lieve eigenaren. Ze willen alles voor je doen. Wij zaten in appartement 1. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Geweldig. Alles is aanwezig en het is schoon. Airco in de slaapkamer, 4 pitten om te koken, grote koelkast met vriesvak, afwasmachine. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. Een wasmachine is achter in een schuurtje aanwezig. Een mooi zwembad met goeie ligbedden. Op 3 minuten rij afstand van Jan Thiel beach en 8 minuten van Mambo Beach. Top ligging dus ook. Wij raden het iedereen aan. Tip: huur een auto. Er zijn zoveel mooie stranden e.d. te bezoeken.

Geweldig

René en Rianne, 21-1-2018

Heerlijk verblijf gehad. Fijne locatie en aan alles is gedacht zoals iedere ochtend lokale kranten en boodschappen bij aankomst. In de slaapkamer van bungalow A een vrijwel geluidsarme airco. Zoutwaterzwembad! Dana en Alex zijn zeer gastvrij en attent, en hebben oog voor detail. Kortom, een absolute aanrader. Masha danki!

Wunderbar

Aad en Zosia, 19-1-2018

Wij sluiten ons aan bij de reviews van andere gasten. We wensen Dana en Alex veel geluk met deze uitdaging om de 10 vast te houden. Masha danki voor deze mooie weken ayoooo

Een geweldige plek!

Glenn, 5-1-2018

Zoek je rust en veel ruimte dan is "Panache Mini Resort" de ultieme plek. Wij verbleven met ons vieren in het penthouse. Het penthouse (ook uitermate geschikt voor 6 personen) heeft 3 slaapkamers, twee badkamers, grote woonkamer met TV, mooie keuken en niet onbelangrijk een mega groot balcon met fantastisch uitzicht. Het is er super schoon, het ontbreekt werkelijk aan niets.

De eigenaren Dana en Alex hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan.

Een echte aanrader en wij komen zeker terug naar deze fantastische plek!

Fantastisch!!

Cees en Lyske, 13-12-2017

Wat een fantastische plek om je vakantie door te brengen! Wij zijn hier 16dgn geweest in juni.

Ontzettend mooi, goed verzorgd en heel gastvrij!

Dana en Alex, de eigenaren, zijn mensen met een hart van goud en geven je het gevoel deel uit te maken van hun familie.

Wij waren hier met ons gezin, met 2 kleine jongetjes van 2 en 3, en we hebben de vakantie van ons leven gehad!

Als we onze tweede trip boeken naar Curaçao zullen we absoluut weer bij deze schatten een appartement boeken!

Geweldige vakantie gehad op een prachtig resort

Carmen & Serena, 6-12-2017

Samen met mijn dochter 2 weken mogen verblijven op dit heerlijke resort. Wij kunnen ook alleen maar positief zijn zoals alle mooie beoordelingen die hier al eerder zijn gedaan. Alex en Dana zijn fantastisch lieve mensen die ervoor zorgen dat het je aan niets ontbreekt en je optimaal kunt genieten van je vakantie. De inrichting van de bungalow waar we in verbleven is zelfs meer dan compleet, alles is super schoon en verzorgd, heerlijke bedden, genoeg handdoeken die regelmatig worden gewisseld, kortom niets te wensen over. Ook waren wij zeer enthousiast over het zwembad, die geen chloor bevat, hoe heerlijk was dat. De ligging van het resort is ook ideaal, huurauto was geregeld door Dana en Alex en in een mum van tijd ben je op het strand, bij restaurants en winkels. Ik kan dit resort iedereen aanraden, je zult zeker te weten niet teleurgesteld worden. Voor ons ook zeker voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Panaché Mini Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Panaché Mini Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Panaché Mini Resort scoort een 9.84 uit 10 op basis van 221 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: