Appartement
9,9

235 reviews over Appartement Panaché Mini Resort in het Nederlands

Leon Kardol,
17-2-2019

Een mooi resort goed onderhouden en zeer schoon.De beheerders Dana en Alex staan altijd voor je klaar om je te helpen.Het is een perfecte plek om lekker tot rust te komen.Tip huur wel een auto om het mooie eiland te zien

Gereisd met vrienden in januari 2019

Mark,
6-12-2018

Erg mooi goed onderhouden mini resort met uitstekend zwembad en compleet ingericht appartement. Beheerders zeer behulpzaam!,

Gereisd met partner in december 2018

Goed verblijf en zeer hulpzame eigenaar.

TAMARA DE GEEST,
2-12-2018

Mooi klein resort. Huisjes alles aanwezig wat nodig is. Vriendelijke eigenaar. Niets is teveel. Winkels en restaurants in de omgeving.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi mini-resort in mooie ruime en rustige woonwijk. Prima appartement en heerlijk zwembad op het resort, en alle goede zorgen en het fijne persoonlijke contact met de fantastische eigenaren Alex en Dana. Iedere ochtend een krant, een vaatwasser en wasmachine ter beschikking, fijne stille airco op de slaapkamer, ... perfect ! Zowel Willemstad als de Jan Thiel-stranden snel aan te rijden (op een paar kilometer). Een (huur-)autootje is natuurlijk wel nodig.

Paradijs!!

Merle,
10-11-2018

Vanaf de eerste mail tot het moment dat je weer vertrekt voel en beleef je de hartelijkheid van Alex en Dana. Het mailverkeer is zeer snel, altijd vriendelijk en met een blijk van interesse. Alex is ons komen halen op Hato Airport en dat was al een zeer fijn welkom. Het resort is prachtig en wat een rust straalt dit uit! Heerlijk thuiskomen als je een dagje naar het strand bent geweest. Alles is aanwezig zelfs een telefoontje met de belangrijkste telefoonnummers. Bedden slapen fijn en er is genoeg zitgelegenheid zowel binnen als buiten. Ook de keuken is goed uitgerust met genoeg pannen, bestek, bordjes, kopjes en glaswerk. Alex en Dana zorgen ervoor dat je van je vakantie kunt genieten, altijd even een klein praatje en elke ochtend de krant. Ook als je iets wilt weten zijn zij altijd beschikbaar voor raad en daad. Heerlijk zwembad en fijne ligstoelen. Dit is echt een paradijsje en komen graag nog een keer terug.

Fantastich💕

Bianca en Ruud,
15-10-2018

Wij waren voor het eerst naar Curacao. Hebben het geweldig gehad ons 30 jarig huwelijkfeest daar gevierd.Prachtige locatie Panache Minnie Ressort echt prachtig en super fijne weken gehad.Gast vrij ontvangen door Alex en ons heel vriendelijk geholpen!Dus voor ons zeker een keer terug naar Panache Ressort 🤗👍

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk verblijf!!

Desiree,
12-10-2018

Voor de tweede keer verbleven bij Dana en Alex. Panaché is een mooi resort, rustige ligging. Heerlijk zwembad en groot appartement dat van alle gemakken voorzien is. Voldoende handdoeken, tussendoor schoonmaak, keuken voorzien van alles wat je nodig hebt. Hierbij de persoonlijke aandacht, tips, gezellige praatjes... ook deze keer weer genoten en helemaal tot rust gekomen. Ik ga absoluut terugkomen en kan Panaché van harte aambevelen. Dank voor het fijne verblijf en het goede contact en afhandeling van alles!

Gereisd alleenreizend in september 2018

Fantastisch, echte aanrader

Claartje Van der Sluis Ytsma,
25-9-2018

Super verblijf. Voor de derde keer heerlijk genoten van de gastvrijheid van Dana en Alex. Lekker zwembad, schoon en gezellig appartement, centraal gelegen op Curaçao. Alex en Dana zijn zeer hulpvaardig.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fam hoogeveen,
19-7-2018

Super leuk en goed resort! Alles aanwezig echt super! Dana en Alex zijn ook super! Een echte aanrader! Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2018

Helemaal super!

Simone Koopman,
2-7-2018

Wat een fijn ontvangst en wat een heerlijke accomodatie. Wij hebben 18 super fijne dagen gehad bij Alex en Dana. Iedere ochtend en avond de krant, altijd even een gezellig praatje en altijd die goede zorg. Het appartement was helemaal goed, alles wat je nodig mocht hebben is aanwezig. Wij danken Alex en Dana voor allea wat ze voor ons gedaan hebben en komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2018

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Panaché Mini Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Panaché Mini Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.