Appartement Panaché Mini Resort

230 reviews over Appartement Panaché Mini Resort in het Nederlands

Fantastich💕

Bianca en Ruud
15-10-2018

Wij waren voor het eerst naar Curacao. Hebben het geweldig gehad ons 30 jarig huwelijkfeest daar gevierd.Prachtige locatie Panache Minnie Ressort echt prachtig en super fijne weken gehad.Gast vrij ontvangen door Alex en ons heel vriendelijk geholpen!Dus voor ons zeker een keer terug naar Panache Ressort 🤗👍

Heerlijk verblijf!!

Desiree
12-10-2018

Voor de tweede keer verbleven bij Dana en Alex. Panaché is een mooi resort, rustige ligging. Heerlijk zwembad en groot appartement dat van alle gemakken voorzien is. Voldoende handdoeken, tussendoor schoonmaak, keuken voorzien van alles wat je nodig hebt. Hierbij de persoonlijke aandacht, tips, gezellige praatjes... ook deze keer weer genoten en helemaal tot rust gekomen. Ik ga absoluut terugkomen en kan Panaché van harte aambevelen. Dank voor het fijne verblijf en het goede contact en afhandeling van alles!

Fantastisch, echte aanrader

Claartje Van der Sluis Ytsma
25-9-2018

Super verblijf. Voor de derde keer heerlijk genoten van de gastvrijheid van Dana en Alex. Lekker zwembad, schoon en gezellig appartement, centraal gelegen op Curaçao. Alex en Dana zijn zeer hulpvaardig.

Fam hoogeveen
19-7-2018

Super leuk en goed resort! Alles aanwezig echt super! Dana en Alex zijn ook super! Een echte aanrader! Wij komen hier zeker terug.

Helemaal super!

Simone Koopman
2-7-2018

Wat een fijn ontvangst en wat een heerlijke accomodatie. Wij hebben 18 super fijne dagen gehad bij Alex en Dana. Iedere ochtend en avond de krant, altijd even een gezellig praatje en altijd die goede zorg. Het appartement was helemaal goed, alles wat je nodig mocht hebben is aanwezig. Wij danken Alex en Dana voor allea wat ze voor ons gedaan hebben en komen zeker terug!

Geweldig resort!

Hans en Paula Meulenkamp
18-6-2018

Een heerlijk verblijf gehad op dit geweldige resort samen met vrienden die hier nu voor de tweede keer kwamen. Nou ze hadden niets teveel gezegd want het ontbreekt je werkelijk aan niets en alles wordt zeer goed onderhouden! Bungalow zeer compleet en een prachtig zwembad voor de deur met heerlijke ligbedden! En dan niet te vergeten de twee lieve eigenaren Dana en Alex die altijd voor je klaar staan en die je veel tips en wetenswaardigheden kunnen geven over het eiland. Wij hebben echt genoten en komen zeker nog een keertje terug naar dit heerlijke resort! Kortom een echte aanrader!

Geweldig Resort

Edwin en Wilma Scheenloop
16-6-2018

Voor de tweede keer verbleven wij bij Panache mini resort. Deze keer met vrienden.

Het was weer fantastisch ! De Bungalow is van alle gemakken voorzien. Niets ontbreekt. Ook is er een mooi zwembad met heerlijke ligbedden en een mooie goed onderhouden tuin. Maar wat het echt helemaal af maakt zijn de fantastisch lieve eigenaren Dana en Alex die altijd voor je klaar staan.

Dana en Alex we hebben weer genoten en zeker tot ziens !

fantastisch verblijf met hele lieve eigenaren

H.Scheenloop
22-4-2018

Schitterende bungalow met alles er men eraan en prima verzorgde tuin met zwembad. De bungalows zijn van alle gemakken voorzien van koffiezetter tot afwasautomaat .De eigenaren Dan en Alex zorgen wel dat je een onbekommerde vakantie hebt.

Paradijs 2.0

Monique & Arie
1-4-2018

Voor de tweede keer mochten wij verblijven bij Panache mini resort.

Het was weer helemaal geweldig. Wat hebben wij genoten. Vorig jaar hadden we een bungalow gehuurd, nu het appartement aan het zwembad. Ook het appartement is van alle gemakken voorzien; van strijkplank tot vaatwasser. Heerlijk terras met gezellig zitje, goede bedden, mooi zwembad met ligbedden en perfect onderhouden tuin.

Wel adviseren we om een auto te huren; dan kan je lekker van dit fantastische eiland genieten!

We wensen Dana & Alex in alle opzichten heel veel succes en tot zeker gauw ziens!

Fantastisch!!

Mark en Daniëlle
19-3-2018

Vanaf minuut 1 geweldig!! Ontzettend gastvrij ontvangen en dit tot het laatste moment gevoeld. Bungalow was keurig netjes en van alle gemakken voorzien.

Wij raden dit mooie resort aan iedereen aan.

Lieve Alex en Dana, bedankt voor alles!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Panaché Mini Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Panaché Mini Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.