Appartement Panaché Mini Resort

Tonen op kaart

245 reviews over Appartement Panaché Mini Resort

• 10Ingrid en Nico11-02-2020

Super verblijf

We zijn alweer een tijdje terug van een verblijf in bungalow C maar wat hebben we een heerlijk verblijf gehad ook dankzij lieve Sylvia en Hans niks was te veel altijd een gezellig praatje en altijd positief. Wat Ron en Jan zeiden sluiten wij ons bij aan :Oprechte interesse in combinatie met het je geven van rust en ruimte . Bungalow was top goed bed met goede topper wat voor ons heel belangrijk is, vaatwasser, airco. Lekker stoelen buiten om te relaxen en een lekker zitje onder het afdakje. En niet te vergeten een heerlijk zwembad. Als je wilt doen ze de eerste boodschapjes voor je en het water staat koel in de koelkast. Voor ons was het elke dag fijn thuiskomen. En niet te vergeten elke dag een lieve knuffel krijgen van Balou de hond. Wij gaan dit jaar 3 weken alles is al geboekt dus dit zegt genoeg.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Netty, Rien en Mandy09-02-2020

Genieten

November - begin december 2019, wat hebben wij genoten op dat mooie Panaché resort. Deze keer in een appartement met extra slaap- en badkamer, heel ruim. Voor de eerste keer bij Sylvia en Hans, hele lieve en zorgzame eigenaren. Heel sfeervol heeft Hans het hele resort versierd met kerstverlichting, wat een klus maar o zo gezellig. En dan de rust en het uitzicht vanaf de heuvel, genieten. Fijn thuiskomen na een tour over het mooie eiland. Op het tropisch stukje Nederland is “this the place to be”. Dank Sylvia en Hans.

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 10D. Bijl14-01-2020

Dé aanrader om op Curaçao te verblijven

Fantastisch, zeer goed onderhouden Mini Resort op Curaçao! Rustige, mooie en ruime bungalows, ruim zwembad met voldoende ligbedjes en zithoek om lekker te loungen. We werden hartelijk ontvangen door Hans en Sylvia die tevens een bijdrage leveren aan de prettige sfeer op het resort. Echte aanrader en wij komen volgend jaar terug!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Ron & Jan30-11-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Mooi aangelegd kleinschalig resort met prima zwembad-area in een rustige buitenwijk van Willemstad. In de bungalow die wij betrokken ontbrak het ons aan niets. Goed bed incl. topper, airco in de slaapkamer, fijne douche, leuke inrichting. De eigen ruimte buiten is groot en rustgevend, en de ligstoelen zijn geweldig. Voor de vriendelijke eigenaars Sylvia en Hans lijkt niets teveel. Zo werd onze schone was 'gered' toen we niet bij de bungalow aanwezig waren en het net een keer ging regenen. Voor ons gevoel weten ze het tonen van oprechte interesse goed te combineren met het je geven van de rust en ruimte. Onze volgende vakantie op Curaçao boeken we absoluut weer hier!

Gereisd met partner in november 2019

• 8Sven, Jacline & Shirley26-10-2019

Volgend bezoek weer Panache ......

Bij aankomt op het resort een hartelijk & fijn welkom. Autohuur was top geregeld. Het appartement met terras en het zwembad zeer goed verzorgd. Zeker één aanrader. Volgend bezoek op Curaçao, wordt Panache zeker weer ons verblijf plekje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Esther en James04-10-2019

Fantastisch resort, rustig gelegen boven op een berg zodat er altijd wind is. Kamers zijn ruim en netjes Er is een koelkast met vriezer vak met ijsblokjes apparaat, inductie plaat en magnetron met ovenfunctie aanwezig . Ook kan je gebruik maken van een wasmachine Er is een inloopkast met een ruime voorraad aan hangertjes. Er staat ook een strijkplank met strijkijzer Badkamer is ook netjes en schoon. Haardroger is ook aanwezig. Zwembad is ook heerlijk van temperatuur en prima om baantjes te zwemmen. Mooie locatie en goed uitgangspunt om Curacao te ontdekken en ‘s Avonds een drankje te doen onder de palapa. Eigenaren Hans en Sylvia doen er ook alles aan om je een onbezorgde vakantie te geven

Gereisd met partner in september 2019

• 10Wim & Thea21-08-2019

Aanrader...

Een fantastische plek in een mooie omgeving. Zeer gastvrij onthaalt door Sylvia en Hans. Ruim appartement (b.g.), compleet en comfortabel ingericht. 's Avonds eten of een drankje op het overdekte goed op de wind gelegen terras. Heerlijk zwembad met ligstoelen. Ideale uitvalsbasis voor strand en uitstapjes.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Leon Kardol17-02-2019

Een mooi resort goed onderhouden en zeer schoon.De beheerders Dana en Alex staan altijd voor je klaar om je te helpen.Het is een perfecte plek om lekker tot rust te komen.Tip huur wel een auto om het mooie eiland te zien

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    10Mark06-12-2018

Erg mooi goed onderhouden mini resort met uitstekend zwembad en compleet ingericht appartement. Beheerders zeer behulpzaam!,

Gereisd met partner in december 2018

• 8TAMARA DE GEEST02-12-2018

Goed verblijf en zeer hulpzame eigenaar.

Mooi klein resort. Huisjes alles aanwezig wat nodig is. Vriendelijke eigenaar. Niets is teveel. Winkels en restaurants in de omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2018

29 tips over Appartement Panaché Mini Resort

• Chris en Olga, 08-05-2012

Een behandeling in de salon van Anneke. Ze neemt de tijd voor je.

• anjadelang, 02-02-2012

Werner en Anneke hebben goede tips qua restaurants en mooie stranden. Vergeet zeker Kokomobeach niet bij Vaarsebaai. Mooi niet te groot strand, doordeweek lekker gezellig druk en in het weekend gaat het los daar, heerlijke muziek en vooral een hele goede menukaart.

• Fred van Zegveld, 31-01-2012

als je van natuur houdt, dan is het westelijk deel van het eiland het meest aantrekkelijk. houdt je meer van uitgaan en feesten dan zijn de beachclubs in het oostelijk deel of Willemstad dichtbij. Heel veel mogelijkheden om uit eten te gaan tegen prijzen die je in Europa niet meer tegenkomt. Je kunt natuurlijk zelf koken, maar met zoveel aanbod van lekkere dingen kies je daar al snel voor.

2 vragen over Appartement Panaché Mini Resort

• claudia , 27-10-2011

kies ik voor een BNG of voor een APP?

wat is het voordeel van een app boven een bng of andersom? Normaliter denk ik aan vrijheid als ik voor een BNG kies m aar wellicht heeft het app meer luxe?

doraemon, 01-11-2011

Precies zoals je denkt: de bungalows zijn wat verder (misschien 5 meter hoor) van het zwembad af gelegen en zijn vrijstaand. De appartementen zijn gelegen onder het woonhuis van Werner en Anneke, direct aan het zwembad en zijn ietwat groter luxueuzer ingericht.

Het is maar waar je zelf je voorkeur aangeeft. Heb je vragen stel ze gerust aan Werner en Anneke. Snelle en goede afhandeling van vraag en antwoord gegarandeerd!

• Ilona, 03-02-2011

Website ?

Hallo,

Heeft Panache Resort ook een website ?

Groetjes, Ilona

Lily, 03-02-2011