Géén boekingskosten

Meer appartement info

254 Reviews over Panaché Mini Resort

• 10Ingrid25-07-2022

Top verblijf

Wederom een geweldig verblijf gehad bij Hans en Sylvia niks was te veel ontbrak er wat Sylvia vulde het gelijk aan.Door een medisch probleem langer moeten blijven.We hebben heel veel steun gehad van zowel Hans en Sylvia en van Bianca en Ed van Bon4rent waar van we de auto hadden gehuurd via Panache resort een echte aanrader dus

• 10Ronald & Jannie27-04-2022

Gewoon TOP!

Nog nagenietend van onze huwelijksreis en ons verblijf bij Sylvia en Hans schrijf ik dit review. Tijdens het verblijf staat de la van gastvrijheid, hulpvaardigheid, en vriendelijkheid wagenwijd open! Een heerlijk resort om tot rust te komen, meer dan voldoende ruimte binnen en buiten met genoeg privacy en super schoon. Wij verbleven in een bungalow, en onze kinderen met aanhang in de appartementen. We spreken onze dankbaarheid uit naar Hans en Sylvia voor het waanzinnige verblijf!
    Hiernaast willen we de startende ondernemers Naddear en Elgery die ons huwelijk met de drone op een geweldige manier hebben vastgelegd en Claudia van WOW Weddings voor het op rolletjes laten lopen van onze huwelijksdag en het maken van de fotoreportage ook enorm bedanken. Sylvia en Hans wat hebben we genoten, dank je wel! 😍

• 10Gislain01-03-2022

Het was weer geweldig vertoeven bij Panache

Het was wederom geweldig om bij Hans en Sylvia te zijn. Hele fijne accommodatie met fijn zwembad en mooie natuur en rust. Gastvrij en erg behulpzaam. Wekelijks wordt je verblijf schoongemaakt en mocht je iets nodig hebben, niets is teveel voor Sylvia.

• 9Ria Hooites Brouwer20-02-2022

Super

Heerlijke 2 maanden gehad. Het was een geweldige tijd bij Hans en Silvia, het ontbrak je aan niets. Ook stonden ze altijd klaar voor een praatje of als je iets wilde weten . Zeer bevlogen en hulptaal. Appartement was super schoon en er lagen heerlijke strandlopen voor je klaar. Ook aan handdoeken geen gebrek. Ook was er een wasmachine aanwezig. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn en het begon te regenen dan was Silvia de reddende engel die zelfs de was voor jou binnen haalde. Dus niets als lof over deze mooie accommodatie.

• 9Natuur
  • 10Ingrid en Nico01-12-2021

Relax en rustig en liefdevol

Weer een heerlijke tijd gehad bij Hans en Sylvia zoals altijd attent en lief er ontbrak werkelijk niks in het appartement.Ijsblokjes in de vriezer lekkere kan koud water in de koelkast de eerste boodschapjes hadden Hans en Sylvia in de koelkast gelegd.Lekkere douche een uitgebreide keuken zelfs een vaatwasser ontbrak niet.Wilde je toch wat anders de bbq stond voor je klaar en als je toch wat miste kon je altijd bij hun aankloppen.Na de tussentijdse schoonmaak lag er altijd een vuilniszak en vaatwastabletten klaar.Ook de lekker badlakens lagen al op ons te wachten.Dus kort samengevat het is een relaxte vakantie geworden met genoeg eet en strandtentjes op rij afstand van het resort.

• 10R&B Caenen26-11-2021

Kleinschalig paradijsje te Janthiel, Curacao

Wat een heerlijk betaalbaar plekje hebben Hans en Sylvia. Vriendelijke, behulpzame en altijd vrolijke mensen. Wij verbleven in bungalow A en het ontbrak ons aan niets! Compleet ingerichte keuken, heerlijke bedden, zelfs een vaatwasser en wasmachine! Handdoeken voor alle gelegenheden. Zeer netjes en schoon. En het zijn de details die het perfect maken; handzeep, wc blokje, ijsblokjes als je aankomt, een krant 's ochtends bij het zwembad. Bij 'eten' een 10 vermeld omdat er in de buurt van alles te vinden om gezellig en lekker te eten, maar op het resort zelf kun je niet eten (tenzij je zelf de BBQ, die bij het zwembad staat, gebruikt of kookt in de bungalow/appartement). Met kleine kinderen zou ik alleen verblijven op zo'n kleinschalig resort als je ondernemend bent en er veel op uit gaat.

• 10Annemieke Meurs03-11-2021

Fantastisch verblijf; schoon, rust en service

We hebben een heerlijke week doorgebracht bij deze lieve gastheer en vrouw in een perfect onderhouden appartement met een lekker zwembad, buiten douche en lig bedjes. Weg van de drukte van de stranden en toch op 5 minuten rijden van strand en winkels. Leuk en veilig buurtje Jan Thiel!

• 9Ingrid en Nico03-12-2020

Relaxed en heerlijk op de wind gelegen

Wederom weer een heerlijk verblijf gehad hebben al weer geboekt voor 2021. Wij hebben gezeten in bungalow C Hans en Sylvia waren zoals altijd attent en gastvrij en niks te veel. Trip geboekt naar Klein Curaçao via Panache kwam Sylvia aan met extra badlakens om mee te nemen dit vonden wij zeer attent. Als er wat was werd het gelijk opgelost deze vakantie hebben wij best wel veel regen gehad wat uitzonderlijk is maar waren wij er niet dan werd de was binnen gehaald top. Auto verhuur via Hans en Sylvia perfect geregeld. Het is een veilig en afgesloten terrein waar regelmatig bewaking langs rijd. En dit resort is Corona proef dus gewoon boeken. En niet te vergeten Balou de rottweiler altijd in voor een koekje en erg lief

• 10Marion01-05-2020

Helemaal top

Wederom een topverblijf gehad bij Hans en Sylvia. Behalve een heerlijk verblijf in bungalow C, waren het ook Hans en Sylvia die altijd voor de gasten klaar staan, de auto huur en ophaalservice, het heerlijke zwembad, de prachtige ligging met het heerlijke windje en de super ligstoelen. We komen zeker terug volgend jaar en verheugen ons er enorm op.

• 10Ingrid en Nico11-02-2020

Super verblijf

We zijn alweer een tijdje terug van een verblijf in bungalow C maar wat hebben we een heerlijk verblijf gehad ook dankzij lieve Sylvia en Hans niks was te veel altijd een gezellig praatje en altijd positief. Wat Ron en Jan zeiden sluiten wij ons bij aan :Oprechte interesse in combinatie met het je geven van rust en ruimte . Bungalow was top goed bed met goede topper wat voor ons heel belangrijk is, vaatwasser, airco. Lekker stoelen buiten om te relaxen en een lekker zitje onder het afdakje. En niet te vergeten een heerlijk zwembad. Als je wilt doen ze de eerste boodschapjes voor je en het water staat koel in de koelkast. Voor ons was het elke dag fijn thuiskomen. En niet te vergeten elke dag een lieve knuffel krijgen van Balou de hond. Wij gaan dit jaar 3 weken alles is al geboekt dus dit zegt genoeg.

Appartement Panaché Mini Resort info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)