Appartement Palm Crest

CuraçaoCuraçaoWillemstad

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Palm Crest voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 12 reviews

Meer appartement info
Tonen op kaart

12 Reviews over Palm Crest

• 8Annemarie de Viser28-10-2016

Het was er super en netjes.

Goede verzorgde appartementen.

• 10Doornbosch21-10-2016

Super nette appartement. Vriendelijke beheerders Hennie,Wim en Marcus.

• 9Priscilla26-07-2014

Geweldige vakantie gehad!

Wij zijn afgelopen mei 2 weken op vuracao geweest en verbleven in falcon crest. Zijn superfijn ontvangen door de eigenaren en hebben echt een heerlijk verblijf gehad! Appartementen zien er netjes en verzorgd uit en als je iegs nodig hebt of vragen hebt staan de eigenaren voor je klaar. De auto stond klaar toen we kwamen en dat was ook superfijn. Dichtbij jan thiel beach gelegen en je rijd met je huurauto zo overal naartoe. Heerlijke slaapkamers met airco en verder ruimte zat in de keuken en woonkamer. Wij gaan hier zeker terugkomen! Supervakantie gehad!

• 9Corine Mons04-05-2014

Mooi gezinsappartement met alle voorzieningen

We hebben als gezin, met twee jongens van 12 en 14 jaar, 1 week mogen verblijven in een van de appartementen van Falcon Crest. Het appartement is van alle gemakken voorzien en is sfeervol ingericht. Mooie lokatie dichtbij het Spaanse water. Het complex is gelegen in een rustige villa wijk en dichtbij leuke stranden en andere bezienswaardigheden. Het beheerder echtpaar is vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader als je toch rustig wilt verblijven en op korte rij afstand van diverse leuke bezienswaardigheden wil zitten.

Tevens heeft hun zoon een restaurant "Bijna Thuis" aan de Carasbaaiweg. Hier hebben we diverse keren heerlijk gegeten, zelfs voor onze zoon met een glutenvrij dieet was niets teveel

• 10Ria Dapperen27-01-2014

Geweldig

Voor de 1e keer op Curacao, en we gaan zeker een keer terug. Goed gelegen, boven op een heuvel met prachtig uitzicht, lieve Nederlandse eigenaars Wim en Hennie, prachtig nieuw appartement, schoon en van alle gemakken voorzien, kleinschalig met zwembad, rustig en veilig, auto parkeren achter hek. Is zijn prijs zeker waard.

• 10Rob van klinken 19-11-2013

Schitterend appartement op een mooie plek.

Weekje in Curacao geweest en dit appartement geboekt. Echt super fantastisch. Eigenaar heeft ons van vliegveld opgehaald, huurauto stond klaar bij appartement en wat een mooi, ruim, comfortabel appartement. Prima ligging, overal dichtbij en toch rustig, keken uit vanaf ons super balkon over de zee en het Spaanse water. Week om niet te vergeten!

• 9Shalini15-10-2013

Een aanrader!!

Appartement Falcon Crest is een aanrader! De eigenaren ontvangen je persoonlijk, ze geven je goeie tips en helpen je als je iets nodig hebt in het appartement. Appartement is goed beveiligd, wijk is rustig. Ligging is vlakbij Jan Thiel strand en daar heb je ook een supermarkt en restaurants.

• 10Leo van Wijk25-08-2013

Een absolute aanrader!

Wij verbleven in augustus 2013 in dit prachtige appartementen complex. Alles is vrijwel nieuw en heel smaakvol ingericht. Het bestaat uit vijf gebouwen, drie met 2 appartementen en twee met 1 appartement. De eigenaren zijn uiterst vriendelijk en willen maar één ding: het de vakantieganger naar de zin maken. Toen Barry Hay optrad bij Cabana Beach vroegen ze of we meegingen en we konden zelfs meerijden. Dat hebben wij nog nooit meegemaakt. Het complex ligt op nog geen drie kilometer van Jan Thiel Beach. Daar is ook ene filiaal van AH die zeven dagen per week open is en verse broodjes verkoopt De auto kan op een afgesloten terrein geparkeerd worden. Aan de sleutelbos zit een afstandsbediening voor het hek. Mambobeach, Cabanabeach en Sea Aquarium liggen op 15 minuten rijden. Willemstad is ongeveer 20 minuten rijden. Wij hebben het uitstekend naar onze in gehad en komen zeker nog een je terug bij Wim en Henny!!

• 10Fam van Driel06-08-2013

Fantastische vakantie en mooie lokatie!

Wij hebben in Juli een heerlijke week gehad. Het appartement is mooi, nieuw en ruim alhoewel je buiten leeft, leuk en modern ingericht. De eigenaren zijn aller vriendelijkst en bereid te vertellen waar je heen kunt gaan. Onze kinderen hebben het zwembad goed benut. Tussen Jan Thiel en Willemstad in.

• 10Smehen en Serife26-03-2013

Heerlijk genoten!

Prachtig appartementencomplex, vanaf het terras uitzicht over de zee. Het appartement is schoon, beddegoed ruikt fris :-) (wat bij veel accomodaties niet het geval is) Wim en Hennie super vriendelijke mensen, gastvrij en helpen graag waar nodig! Autohuren is noodzakelijk op Curacao, 5 min rijden van het strand Jan Thiel. Absoluut een aanrader!!! Wim & Hennie, bedankt voor alles.

Gr, Smehen & Serife

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij