Villa Nos Destino

VillaWeer vandaag32°26°
Villa Nos Destino
8,2

7 reviews over Villa Nos Destino in het Nederlands

Super villa, genieten en onthaasten.

Jan Mathijssen
24-7-2017

Het is een mooi huis met 3 mooie slaapkamers en een grote en kleine badkamer met douche en WC. Mooie veranda, palapa en zwembad. Alle basis voorzieningen zoals koelkast vaatwasser, wasachine aanwezig. Prima contact met de vertegenwoordiger van de eigenaar en de eigenaar zelf. Supermarkt en bakker binnen 5 minuten bereikbaar met de auto. De tuin is mooi en netjes. Zwembad en tuin worden verzorgd. Schoonmaak 1 x per week is prima. Voldoende handdoeen in de kast in voorraad. Aanrader voor iedereen die én een mooi huis wil, wil onthaasten en genieten..

geweldig huis

Fam. van Loon
2-5-2017

De foto's liegen er niet om, wat je op de foto's zie krijg je ook. We hebben geen negatieve dingen meegemaakt. We hebben 1 keer een kapotte waterleiding gehad en dat is ook gelijk opgelost. We zijn 2 weken geweest en hebben ook een tussentijdse schoonmaak gehad. 2 keer in de week kwamen de pool boys langs. Alles in het huis en rondom was netjes verzorgd. Het park is nog in aanbouw en naast het huis zijn ze nog bezig met de afwerking maar daar hebben we eigenlijk geen last van gehad. Zou dit huis zo aanraden bij vrienden en familie. Gr. Fam. van Loon

Oude reviews (archief)

Topwoning, topservice, top vakantie!!

Kristof Vangoidsenhoven
13-12-2016

Wat een fantastische tijd (3,5 weken) hadden we tijdens ons verblijf in dit huis op Curaçao. Alle comfort is voorzien: airco, goed uitgeruste keuken, veel ruimte, comfortabele bedden, mooi verzorgde badkamers, alarminstallatie, ruim zwembad, ...

Wij hebben echt genoten!! Bovendien was dit huis bijzonder geschikt voor onze dochter met looprekje of rolstoel. Enige obstakels zijn het trapje aan de voordeur en het terras. Beiden slecht 1 kleine trede.

Het huis wordt prima onderhouden. De poetsdienst komt wekelijks langs voor de schoonmaak, planten werden gesnoeid en ook het zwembad werd regelmatig schoongemaakt.

Toch een klein probleem? Gewoon een telefoontje naar het beheer van de woning en onmiddellijk werd gezorgd voor een oplossing. Top service!

Het mag duidelijk zijn... hier kan je volledig ontspannen. Een absolute aanrader. Wij komen graag nog een keer terug!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Devke
20-11-2016

Ik heb een vakantie gehad om nooit meer te vergeten, hier kom je echt helemaal tot rust.

Het is een mooie villa, met privé zwembad... wat wil je nog meer ?!

Het park is zoals vermeld op de website nog in aanbouw. Natuurlijk hoor en zie je daar wat van maar dat is totaal geen probleem.

Eigenaar heeft ons van alle benodigde informatie voorzien en heeft ook nog verschillende tips gegevens voor ons verblijf.

De villa is netjes onderhouden en voorzien van alle gemakken. Fijn zwembad direct aan het terras gelegen.

Wij hebben niet meer overlast van muggen of iets dergelijks ondervonden tijdens ons verblijf.

In- en uitcheck perfect geregeld door beheerders van de villa.

Op Curacao heb je sowieso een auto nodig om overal te komen. Dat is zeker ook het geval. Het park is iets verder gelegen ( ongeveer 12 minuutjes van Seaqarium of Punda (centrum), de stranden aan de westkant waren een half uurtje rijden) maar dat was voor ons geen bezwaar.

Let op niet doen!

VanderZon
14-9-2016

De foto’s laten een mooi huis zien, de foto’s/ filmpjes komen in werkelijkheid niet met elkaar overeen. Zijn oud en misleidend. Hier wil iemand snel geld verdienen! Zonder service en onderhoud. Dit huis wordt veel verhuurd en dat is goed te zien. Het ziet er uitgewoond/ uitgeleefd uit. Vooral heel vies. Achter het zwembad ligt een vuilnisbelt. Waardoor veel vliegen,mieren,kakkerlakken. De overlast van muggen is erg. Dit huis wordt door veel organisaties aangeboden onder Nos Destino of onder Villa Flamboyan nr. 3 Het huis ligt in een park dat in aanbouw is. Veel geluidsoverlast. Ook op zaterdag. Er zijn meerdere sleutels van dit huis in omloop. Ook de alarmcode is algemeen bekend! Bij vertrek: Een enorme hoge afrekening van water en elektra! Eigenaar en beheerder zijn ongeïnteresseerd en willen alleen snel geld verdienen.

Villapark Flamboyan is gelegen op de voormalige plantage Kwartje, op ongeveer 15 minuten rijden van het centrum van Willemstad. Een aantal van de (particuliere) villa's wordt verhuurd.

De luxe accommodatie is voorzien van alle luxe en alle gemakken, zoals een prive zwembad, luxe badkamer, airco in alle slaapkamers en een grote keuken met Amerikaanse koelkast. Op dit park staan rust, ruimte en genieten op de eerste plaats. Heerlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Nos Destino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Nos Destino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Nos Destino scoort een 8.19 uit 10 op basis van 7 reviews.