Villa Nino

9.5Fenomenaal

Curaçao, Curaçao, Willemstad

Op vakantie geweest naar Nino?

9.5Fenomenaal

Tonen op kaart

4 reviews over Villa Nino

• 10Kelly28-03-2016

Echt vakantie!

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie op Curacao! De villa was precies zoals weergegeven op de foto's en omschreven in de beschrijvingen. Alles was aanwezig wat je nodig hebt om je vakantie te laten slagen. Het zwembad was heerlijk en het was leuk om elke dag de hagedissen te zien terugkeren bij het zwembad. Als we ooit teruggaan naar Curacao, zouden we zeker weer in Villa Nino verblijven!

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 8R van Rossen31-10-2013

fantastisch huis

We zijn net terug van het heerlijk warme Curacao.We hebben genoten van de vakantie en niet in de laatste plaats van dit mooie huis. Heerlijk luxe met alles er op en er aan. We werden keurig ontvangen door Monique met duidelijke uitleg over het huis en bij vertrek werd alles ook keurig geregeld. Ondanks dat er op onze vertrekdag ook weer nieuwe gasten kwamen, mochten we toch in het huis blijven en gebruik maken van zwembad en douche. Vanuit de slaapkamer eerst even lekker verder wakker worden in het zwembad, daarna heerlijk buiten ontbijten, met uitzicht op de palmrijke tuin. Ik zal het huis zeker aanraden wanneer ik iemand hoor over plannen om naar Curacao te gaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 10Tineke Huigsloot03-11-2012

Fantastische plek

Het is een super woning, rustig gelegen in een wijk in de buurt van de jan thiel baai. Er is een heerlijk zwembad aanwezig. Grote woning, voorzien van alle gemakken. In alle slaapkamers airco aanwezig. Leuke zitjes om te zitten (in de schaduw). Het is een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 10Leonie Klievink21-08-2012

Het was geweldig

Villa Nino, we mochten er drie weken verblijven. Villa Nino heeft alles wat je maar wensen kan, een heerlijke koele porche waar we elke ochtend genoten van de vogels, mooi zwembad, huis op de wind, geen muggen gezien. Uitgerust met een mooie keuken, de bedden waren perfect, kortom super huis en locatie.

Gereisd met partner in januari 2012

1 tip over Villa Nino

• Leonie Klievink, 21-08-2012 Rapporteren

Aanbevolen voor: gasten van 55 jaar en ouder, wie op zoek is naar avontuur, meidenvakantie, gezin met tieners, gezin met kleine kinderen, mensen met een handicap, romantische vakantie

1 vraag over Villa Nino

• Dicky Griffioen, 03-01-2014 Rapporteren

info

wij zijn met 5 personen , is het huis nog vrij van 14 april tot 25 april wat zijn de kosten per nacht hartelijke groet

Dicky

Villa Nino info