Appartement Morena Resort (+ villa) ****

Appartement Morena Resort (+ villa) ****

Appartement Morena Resort (+ villa)
Appartement Morena Resort (+ villa)
8,9

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Morena Resort (+ villa) voor je op een rij gezet:

433 reviews over Appartement Morena Resort (+ villa) in het Nederlands

Aanrader: ruim appartement

Anoniem, 11-2-2018

Heerlijk resort met ruim terras. Geen auto's op terrein, dus lekker rustig. Als je geluk hebt met je buren. Na een paar dagen waren wij omsingeld door stellen met baby's en peuters en dat was soms wel jammer. Om de drie dagen uitgebreide schoonmaak, maar je kan altijd eerder handdoeken wisselen. Twee zwembaden en natuurlijk vlakbij het strand. Bushalte voor de deur als je een dagje naar Willemstad wil.

Heerlijke vakantie

Hennie.P., 22-1-2018

Het appartement was goed, netjes onderhouden, mooie douche en toilettafels, mooie slaapkamers, completen keuken en een mooie koel/vries combinatie.

Wat alleen er jammer was dat je telkens op de knop moest drukken van de douchekraan omdat deze na een paar seconde uit ging, dit mocht echt wat langer.

De receptie was de hele dag bemant ( vriendelijke mensen die er werkte )

Het restaurant was netjes, prijs/kwaliteit is goed.

Ze hebben buiten het Ala-Carte menu ook 2x in de week wokken en een keer Spareribs eten. Wij hebben 1x gewokt.....dit was lekker en zeker een aanrader. Het personeel wat er werkt is zeer vriendelijk.

Het resort is een echte aanrader....

Super resort voor jong en oud

Isa, 5-1-2018

Heerlijk appartement met een enorme overdekte veranda, heerlijk buiten zitten tijdens een tropische regenbui of tot 's avonds laat. 2 Zwembaden zodat het niet zo druk is en heerlijke pizza's! Behulpzaam personeel.

Babybedjes hebben een plastic matrasje (zoiets als een aankleedkussen), neem een aerosleep matje mee, tegen het zweten!

We mochten de laatste dag nog tot vertrek in het appartement blijven, hier moesten we voor betalen (40 euro geloof ik) maar dat was vooraf niet vermeld.

Wat een heerlijke vakantie!

Aline Spronk, 4-1-2018

Wat een fijn resort!! Wij hebben enorm genoten.

Alles goed schoon en goed onderhouden. Lekker rustig, fijn zwembad en voorzieningen op loopafstand.

Wij hopen snel nog eens terug te gaan.

Morena resort is super

fam.Reedijk, 27-12-2017

appartementen zijn compleet,schoon en met de grootste zorg ingericht

het ontbijt is iets onder de maat

Goed Resort bediening heel goed. receptie wat koel

Wil.v.Honswijk, 21-12-2017

wij kwamen in het donker. ze wezen ons de weg maar vonden het niet huis1116

ik heb hun gezegd dat jullie niet even meelopen dat is zo simpel dat vonden wij niet goed. wat je ook moet doen gelijk naar bed en slapen je komt vermoeid aan.

Vriendelijke ontvangst, prima service en duidelijke uitleg personeel. Bungalows bij Morena zijn top! Wij verbleven in villa Azul. Erg ruim opgezet, zowel woonkamer, slaapkamer als douche, maar ook het eigen terras. Heerlijke hangmat en veel rust op het resort. Je hoort alleen maar vogeltjes. Nieuwe zwembaden goed en groot en ook mooi terras/bar. Jan Thiel baai en AH om de hoek, dus echt ideaal. Je hebt wel een huurauto nodig om eiland te verkennen of leuk strand op te gaan zoeken. Kortom, echte aanrader deze accommodatie op Curaçao. Ga graag eens terug!

Geweldig

Anita, 13-12-2017

Dit resort is fantastisch ....aardig personeel , op loopafstand van het prachtige Jan Thiel ...schoon resort en prachtige villa's en omgeving ...echt top

voor herhaling vatbaar

vera, 13-12-2017

was vergeten de kleine lettertjes te lezen mensen die slecht ter been zijn is het soms wel moeilijk lopen omdat het niet gelijkvloers is de villas zijn heel ruim goeie bedden hebben er een heerlijke tijd gehad vriendelijke mensen ga hier zekers nog een keer naartoe .

Geweldig!

Petra, 13-12-2017

Wat een prachtig resort. Alles klopt, van begin tot eind. De appartementen zijn prima ingericht, de airco op de slaapkamer is perfect. Keuken van alle gemakken voorzien. Er zijn twee zwembaden op het terrein, gelukkig geen handdoek leggen cultuur. In het restaurant Fuego kun je heerlijk eten. Jan Thiel baai is op loopafstand voor prachtig strand en heerlijke restaurantjes. Voor de nodige boodschappen kun he terecht bij de supermarkt op loopafstand.

Verder is de verhuur van een auto snel en goed geregeld via het resort. Zo kun je dan het prachtige Curacao verder ontdekken.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Morena Resort (+ villa) in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Morena Resort (+ villa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Morena Resort (+ villa) scoort een 8.92 uit 10 op basis van 433 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: