Appartement Morena Resort (+ villa)

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°26°
Appartement Morena Resort (+ villa)
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Morena Resort (+ villa) voor je op een rij gezet:

453 reviews over Appartement Morena Resort (+ villa) in het Nederlands

fantastisch

monique
14-11-2018

een geweldig mooi resort

mooie zwembaden

dicht bij het strand van Jan thiel en super aardig personeel.

mooie ruime appartementen met super groot "balkon" met alles erop en eraan.

kortom hier ontbreekt niets

dichtbij bushalte en aanrader is gewoon een auto te huren.

droomvakantie

Elke
12-11-2018

Heel fijn resort. Prachtig groot ballon Wij waren met familie 6 volwassene en 2 kleine kids 1 en 3 jaar. Waardoor we 1 groot complex hadden.

Het was rustig aan het zwembad, iedere dag schone badlakens en evt handdoeken mocht je dit willen. Tip: doe de jaloezieën dicht! Vogels zijn bij ons binnen geweest en hebben verpakkingen eten open gepikt. Alles lag over de grond.

Resort is zeer schoon kamers ook, om de 3 dagen wordt alles verschoond. Personeel is zeer behulpzaam. Hebben ons naar ons complex gebracht met een golfkarretje omdat we zware tassen hadden. Geweldige vakantie gehad

Super vakantie gehad!

Annette
11-11-2018

Heel mooi resort, ziet er verzorgd uit, vriendelijk personeel. Goede airco op de slaapkamers. Mooie balkonnen, zowel bij de appartementen als bungalows. 5 min lopen naar Jan thiel beach.

Prachtig

Wytske
8-11-2018

Prachtig resort. Hier heb je geen last van dat ze smorgens vroeg de handdoeken op de ligbedjes neerleggen en pas smiddags komen opdagen. Er is altijd genoeg plek bij het zwembad.

Keurig

Sandra
27-10-2018

Prachtig resort, goed onderhouden met over algemeeen vriendelijk personeel.

Mooi appartement. Het ontbijt was eenvoudig maar goed. Zwembaden mooi en schoon. De strandlakens service is goed geregeld. We werden bij ontvangst naar ons appartement begeleid en koffers op een golfkar werden eveneens netjes gebracht en ook weer opgehaald.Supermarkt en strand op loopafstand. Het weer was wisselend. Wel warm maar ook een aantal stevige buien gehad de eerste 3 dagen.

De het hele leven op curacao is best duur en de excursies eveneens best prijzig. Pak senseo 14.85 gulden, (kleine 7 euro)

1 minpunt was wel de laatste dag. We vlogen om 21.30 uur en moesten om 12 uur ons appartement uit. Geen mogelijkheid om bij te boeken ivm drukte. En ook geen douchekamer ter beschikking. Dus verplicht douchen bij het zwembad wat op dat moment vrij druk was. Geen mogelijk om om te kleden dus dat moest in de wc gebeuren. Zeer slecht dus.

Verder was het keurig!

Super!

Lea
24-10-2018

Resort ligt c.a. 5 minuten lopen naar Jan Thiel. Als je van rust houdt ben je hier op het juiste adres. Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam.

Persoonlijk vonden wij Jan Thiel Beach erg druk. Iets verder rijden ligt Kokomo Beach, minder massaal, prachtig strand en heerlijk eten.

Hier kun je ook goed snorkelen.

Prima park maar er zijn betere in de omgeving.

Snippert
4-10-2018

Mooi, ruim opgezet resort met een rij appartementen en verspreidt over het park de villa's.

Wij zaten in villa Azul. Mooi ruime villa met grote veranda.

Er zit een houten vloer in die ontzettend kraakt. Opzich niet erg maar met een klein kindje die op tijd slaapt kan het wel eens vervelend zijn.

In villa Azul zit GEEN vaatwasser. In alle overige appartementen en huizen wel. Dit is echt een gemis op vakantie.

Wij zaten in een villa tegenover de appartementen samen met ons 7 maanden oude zoontje.

In de tijd werden de appartementen geroneveerd wat erg veel herrie met zich meebracht.

Hierdoor kon onze zoon helaas niet goed slapen.

Zonder problemen, dat wel, werden we naar een andere villa gebracht. Hier geen overlast meer gehad.

Personeel is niet zo vriendelijk als overal wordt verteld. Veel dingen zijn nogal moeilijk.

Verder worden er pizza's bezorgd bij de accommodatie. En ze zijn heerlijk.

Overal een prima vakantie gehad.

Super vakantie!

Anne-Roos
20-9-2018

Echt een super vakantie gehad op Curacao en het Morena resort. Erg mooi appartement met een ruim terras en leuke zitjes. Goede service en schoonmaak.

Mooi resort wat voor herhalingvatbaar is!

Joyce
19-9-2018

Het is een mooi resort met prima appartementen. Één minpuntje aan het appartement was dat er op internet stond dat er een ventilator zou staan, maar dat bleek niet het geval...heb je wel nodig met de temperatuur in Curaçao! Uiteindelijk bij de receptie gevraagd waar jammer genoeg moeilijk over gedaan werd...na veel smeken hebben wij er één uiteindelijk gehad. Op de slaapkamer is airco en die is prima. Mooie zwembaden en heerlijk eten bij het restaurant Fuego. Mocht je willen eten bij Fuego reserveer dan tijdig om nee te voorkomen! Het andere restaurant Mocca zag er erg verlaten uit. Een aantal medewerkers zijn erg behulpzaam en vriendelijk, maar andere mogen nog op les om een beetje 'vriendelijkheid'uit te stralen. Mocht je veel willen zien van het eiland huur dan een auto. Een tip; Klein Curaçao en dan met de organisatie van The Mermaid...perfect!

Dushi!!

Judith
5-9-2018

Heeeerlijk resort!!! Super netjes vriendelijk en schoon

Persoonlijk vond ik t eten niet bijzonder maar is ook kwestie van smaak

Veel nederlandse gezinnen heerlijk rustig wil je de drukte opzoeken kan dat prima lopend

Volgende x zeker weer hier verblijven

Genoten van alle hartelijkheid van personeel

Morena Resort, Sales & Marketing, 21-9-2018

Beste Judith,

Bedankt voor het berichtje! Leuk om te horen dat jullie de volgende keer weer op Morena Resort willen verblijven. We verwelkomen jullie graag weer!

Met vriendelijke groet,

Morena Resort

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Morena Resort (+ villa) in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Morena Resort (+ villa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.