Appartement Morena Resort (+ villa)

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°25°
Appartement Morena Resort (+ villa)
8,8

Omschrijving
Bij Morena Resort op Curaçao overnacht je in villa’s met een ruime veranda. Haal een schone handdoek om te zonnen aan de twee fijne zwembaden. In het restaurant serveren ze heerlijke pizza’s die ook bezorgd kunnen worden bij je appartement. Na 5 minuten wandelen bereik je de Jan Thiel baai waar je strand, restaurants en winkeltjes vindt.

We hebben een aantal aanbieders voor Morena Resort (+ villa) voor je op een rij gezet:

463 reviews over Appartement Morena Resort (+ villa) in het Nederlands

Super!

Melissa Klok,
21-12-2018

Resort was netjes, gastvrij, goed eten!

Fantastisch! Tot de volgende keer!

Slaga,
30-11-2018

Echt een topresort met jonge kinderen, geen moeite was teveel voor de parkmanagers. Extra beddengoed bijvoorbeeld werd zo geregeld. Verder was er een fijn zwembad, centraal gelegen, en toch was het resort erg rustig, ondanks dat het volgeboekt was. Fijne groene tuin rondom de bungalows, ook erg prettig dat de bungalows een afgesloten terras hebben, ideaal met kleine kinderen.

Fantastisch mooi, en groen eco resort.

Wally van Tiggelen,
27-11-2018

Dat ze niet die voordeelkamer moeten boeken, of je moet naast een snelweg willen zitten. bij de receptie zijn de Nederlandse meisjes zeer onvriendelijk, en zonder begrip als er wat is. Verder mooi groen park, gezellig ook om te ontbijten, of dineren, en 2 mooie zwembaden met heerlijke bedjes erbij.

Zeker vaker naar Morena Resort

Jasper Beffers,
26-11-2018

Een gevoel van vakantie krijg je tijdens uw verblijf op Morena resort. We werden welkom ontvangen waarna we met een golfkar naar het appartement werden gebracht. Het appartement is mooi opgezet. Je ervaart op het park rust. 2 leuke restaurant's op het park en 2 mooie zwembaden met genoeg bedjes. De schoonmaak is 1x in de 3 dagen, maar elke dag indien gewenst, kan je schone handdoeken ophalen bij de receptie. Ook kan je elke dag strandlakens ophalen. Receptie is elke dag geopend van 07.00 uur - 22.30 uur, waar je dus genoeg ruimte hebt om vragen te stellen. Het resort is nog geen 5 minuten lopen van de supermarkt Van der Tweel oftewel de Albert Heijn. Tevens is het strand 1 minuut verder lopen, waar je bij de receptie gratis entree kaartjes kan ophalen. Laatste dag moet je om 12.00 uur uitchecken, waarna je wel de mogelijkheid krijgt (op reservering) om gratis gebruik te maken van een douchekamer. Het was top!

Prachtig resort, vriendelijke service, toplocatie!

Thomas Elshout,
26-11-2018

Morena Resort heeft mijn verwachtingen overtroffen. Het apparatement waarin ik met een groep verbleef was werkelijk van alle gemakken voorzien voor een onbezorgd en vooral relaxed verblijf, met name de fijne bedden, de volledige keuken en de ruime veranda gaven veel comfort. De locatie van het resort is perfect voor een vakantie: op loopafstand van het strand, supermarkt, leuke horeca en als klap op de vuurpijl het prachtige natuurgebied Zoutpannen Jan Thiel voor de deur!

Maar wat een verblijf op Morena echt onderscheidend maakt is het vriendelijke personeel. Ik werd meermaals gevraagd naar mijn ervaringen op Curaçao en bij praktische vragen over mijn verblijf werd ik steeds uitgebreid te woord gestaan. Een aanrader!

Geweldige vakantie gehad

Yarah van den berg,
22-11-2018

Heerlijk en prachtig resort!

Wat een geweldige vakantie hebben wij hier gehad.

De villa's waren ruim, schoon en goed koel te krijgen met de airco.

Wij hebben 18 dagen heerlijk genoten van dit prachtige eiland.

Veel excursie gedaan zoals:

Waterscooter tour,

Christoffel berg beklommen,

Buggy tour,

Naar de Hato grotten geweest ,

Met dolfijnen zwemmen,

Quat rijden,

Naar de de kruidentuin van Dina veeris,

Met de mermaid naar Klein Curaçao,

Op de bbq voor naar de Blauwe kamer,

Cruise- en snorkeltocht.

Genoeg te doen dus !!!!

Wij hebben ook de gehele vakantie een auto gehuurd dit was echt fantastisch.

Al met al de geweldige vakantie!

Heerlijk genieten in dit eco resort

Monique Hoeijenbos,
21-11-2018

Prachtig resort! Heerlijk rustig ondanks dat het vol zat. Goed eten bij beide restaurants (tip: een pizza of een pasta bolognese! Ter plekke vers gemaakt).

Stilte zwembad voor als je geen gillende en rennende kinderen om je heen wilt. In het 'pool'restaurant via Ziggo belangrijke voetbalwedstrijden en Formule1 kijken.

De twee-persoonsappartementen zijn vrij en nieuw, ruim en goed ingericht. Top keukenappartuur, inloopdouche en vrijwel geluidsdichte slaapkamer zijn enkele hoogtepunten.

Heel aardig en behulpzaam personeel. Houden alles overal goed schoon.

Super massages gehad van Marit inde Mazzai Spa!

Jan Thiel strand heel dichtbij, maar met de huurauto ben je zo op Mambo Beach of de strandjes van Piscadera. En ga eens uit eten in Pietermaai (centrum Willemstad).

Dit eco resort is duidelijk met zorg en aandacht opgezet en wordt ook zo onderhouden. Complimenten! Komen er graag nog eens terug ;)

Super resort waar we zeker nogmaals komen

Rolf,
21-11-2018

We hebben een zeer fijne week op Morena Resort doorgebracht. Zeer fijn ontvangst vanaf de receptie, niet meer sjouwen met koffers maar met de golf kar wordt je voor je appartement afgezet door vrolijke medewerker(s). De avonden zijn relaxed, waarbij een drankje aan de bar bij Fuego in een ongedwongen sfeer een welkome avond begint., en/of eindigt ;-) Overigens heerlijk gegeten bij Fuego met een goed glas wijn erbij!

Het appartement geeft alle ruimte voor een eigen ontbijtje, mocht je een keer geen gebruik maken van de ontbijtfaciliteiten van het resort. Alles is in de keuken aanwezig, zelfs een vaatwasser (hoe ontspannen kan het zijn...!) Lekker buiten zitten op je eigen veranda met een briesje wind, heerlijk.

De zwembaden op het resort zijn keurig verzorgd, voor alle leeftijden/lengte en er zijn ruim voldoende standbedjes met kussentjes beschikbaar in de schaduw. Zeer natuurlijk en ongedwongen resort en niets is te veel gevraagd!!

Fijne rustgevende plek met oog voor (alle) details

Maarten Piek,
21-11-2018

Erg fijn verzorgd resort met oog voor details.

Wij verbleven hier voor deelname aan de duo xtreme mtb race (eigenaar is zelf ook fervent mtb'r).

Vanuit een rustgevend resort lopend naar het strand van Jan Thiel, feestje bij het, ook lokaal populaire Zanzibar.

Wakeboarden bij Marcello en windsurfen bij Ingmar aan het Spaanse water.

Duiken naar tugboat en het fort en quarantaine huis bezoeken op Caracasbaai schiereiland.

Mountainbiken in de zoutpannen van en rond Jan Thiel baai.

Op loopafstand dineren bij Pops, Zest en Kyoto en vele anderen, allemaal op loopafstand.

Samengevat fijne rustgevende top plek van waaruit er voor zowel de actieve als rust zoekende bezoeker veel te doen is. Overigens kan je ook gewoon een auto huren op dit resort.

Zeker een aanrader! :-)

Fantastisch, een prachtig park voor iedereen!

Gabriella,
21-11-2018

Het is een onwijs mooi en rustig resort ondanks de ligging nabij de Jan Thiel baai, wat een van de populairste gebieden van het eiland. Vaak wijken de foto’s op internet af van de werkelijkheid en valt het wellicht tegen, maar dat kan ik van deze accomodatie niet zeggen. Dit was mijn derde keer op dit resort en zeer waarschijnlijk niet de laatste keer. Het park is recent uitgebreid zonder dat je het gevoel hebt dat er meer mensen verblijven en het te druk zou zijn. Tot slot ook mijn complimenten aan het uiterst vriendelijke personeel. Zeker een aanrader dus voor alle soorten gezelschappen!

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Morena Resort (+ villa) in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Morena Resort (+ villa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.