Appartement Morena Resort (+ villa)

Appartement
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°27°
Appartement Morena Resort (+ villa)
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Morena Resort (+ villa) voor je op een rij gezet:

440 reviews over Appartement Morena Resort (+ villa) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Super!

Daniek
3-7-2018

Het hele eiland is gewoon geweldig. Het weer, het eten, de sfeer, de mensen, simpelweg alles! Het verblijf in Morena Resort maakte onze vakantie compleet. Een heerlijk resort met mooie appartementen, twee mooie zwembaden en een fantastische ligging in Jan Thiel. Wij hebben één keer gelunchd in het restaurant van het hotel en ook dit was goed! Daarnaast zijn de medewerkers zeer vriendelijk, vooral de Antillianen (de Nederlanders achter de receptie mogen meer hun best doen). Kortom, perfect resort voor een vakantie op dit geweldig mooie eiland!

Morena Resort, Sales & Marketing, 4-7-2018

Beste Daniek,

Bedankt voor je leuke reactie! Goed om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad bij Morena. We hopen jullie snel weer eens terug te zien!

Fantastisch resort en zeer vriendelijk personeel

Janneke K
10-4-2018

Een prachtige accommodatie waar je zelfs met kleine kinderen naar toe kunt gaan. De gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Elke dag kon je bij de balie nieuwe handdoeken ophalen voor naar het strand. Ook het restaurant dat zich op het resort bevindt is een aanrader. 's avonds was er bij de poort continu beveiliging. Ze wisten al vrij snel of je wel of niet op het resort hoorde. Het resrt bevindt zich op loopafstand van Jan Thiel Beach. Een heerlijke plek! Met een huurauto ben je daarnaast ook zo overal. Mocht ik weer naar Curacao gaan dan zou ik zeker weer voor dit resort kiezen.

Top !

Ton
23-3-2018

Ik was met mijn partner, dochter ,schoonzoon en kleinkind van 2 jaar.

We zaten in villa Azul, dit beviel heel goed, voldoende ruimte .Slaapkamers waren gescheiden door de woonkamer ieder slaapgedeelte had een eigen douche en WC. Lekkere grote veranda. Ook de zwembaden zijn geweldig. Dichtbij strand en winkel, genoeg wandelgelegenheid in de omgeving. Heerlijk om hier tot rust te komen in een groene rustige omgeving . Ik kan dit zeker aanraden.

Overzichtelijk en niet zo massaal. Heerlijk!

L. Keijzer
11-3-2018

Een overzichtelijk rustige uitvalsbasis. Gemakkelijk om een auto te huren en de mooie baaien van Curacao te bewonderen. Ook gebruik van de lokale bus is goed te doen.

Over het appartement, compleet en schoon. Alles is nieuw en goed onderhouden.

Erg veel mooie vogels op het park. Medewerkers staan graag voor je klaar.

Een punt van aandacht, als je eindelijk in de avond in het donker arriveert, is het spannend en donker om je appartement op te zoeken in de weerwar van park wegen.

Misschien toch meer mensen inzetten om mensen naar hun appartement te begeleiden.

De dagen ernaar was de weg vinden gemakkelijk hoor.

Dit is een complex om naar terug te keren. 👍

Zeker de moeite waard.

F.B.Smit
10-3-2018

Eco resort. Mooi resort. Mooi appartement met groot balkon.

Heel mooi en relaxt kleinschalig resort.

Prettig en nog niet zo oude appartementen.

Mooie veranda's. Behulpzaam personeel.

Tip: vraag een accomodatie niet te dicht op de doorgaande weg maar juist tegen het natuurgebied aan.

Dan wordt je smorgens van vogels wakker ipv auto's.

Doe je boodschappen bij lokale super ipv bij appie. Scheelt een hoop.

Helaas hadden wij last van medelanders. Er zijn altijd weer acoos die denken dat zij alleen op een eiland vetroeven met draakjes van kleine kids die smorgens om 7 uur t hele park wakker jengelen

Morena resort is gewoon goed in alle opzichten. Mooi appartement, schoon en alles is aanwezig in de keuken wat je nodig kunt hebben!

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het strand en de supermarkt liggen op loopafstand (5 minuten hooguit), autoverhuur, huisarts, pinautomaat alles dichtbij!

Als we ooit de kans krijgen, dan komen we hier zeker terug!

Aanrader: ruim appartement

Anoniem
11-2-2018

Heerlijk resort met ruim terras. Geen auto's op terrein, dus lekker rustig. Als je geluk hebt met je buren. Na een paar dagen waren wij omsingeld door stellen met baby's en peuters en dat was soms wel jammer. Om de drie dagen uitgebreide schoonmaak, maar je kan altijd eerder handdoeken wisselen. Twee zwembaden en natuurlijk vlakbij het strand. Bushalte voor de deur als je een dagje naar Willemstad wil.

Heerlijke vakantie

Hennie.P.
22-1-2018

Het appartement was goed, netjes onderhouden, mooie douche en toilettafels, mooie slaapkamers, completen keuken en een mooie koel/vries combinatie.

Wat alleen er jammer was dat je telkens op de knop moest drukken van de douchekraan omdat deze na een paar seconde uit ging, dit mocht echt wat langer.

De receptie was de hele dag bemant ( vriendelijke mensen die er werkte )

Het restaurant was netjes, prijs/kwaliteit is goed.

Ze hebben buiten het Ala-Carte menu ook 2x in de week wokken en een keer Spareribs eten. Wij hebben 1x gewokt.....dit was lekker en zeker een aanrader. Het personeel wat er werkt is zeer vriendelijk.

Het resort is een echte aanrader....

Super resort voor jong en oud

Isa
5-1-2018

Heerlijk appartement met een enorme overdekte veranda, heerlijk buiten zitten tijdens een tropische regenbui of tot 's avonds laat. 2 Zwembaden zodat het niet zo druk is en heerlijke pizza's! Behulpzaam personeel.

Babybedjes hebben een plastic matrasje (zoiets als een aankleedkussen), neem een aerosleep matje mee, tegen het zweten!

We mochten de laatste dag nog tot vertrek in het appartement blijven, hier moesten we voor betalen (40 euro geloof ik) maar dat was vooraf niet vermeld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Morena Resort (+ villa) in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Morena Resort (+ villa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Morena Resort (+ villa) scoort een 8.91 uit 10 op basis van 440 reviews.