Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°25°
8,8

Omschrijving
Bij Morena Resort op Curaçao overnacht je in villa’s met een ruime veranda. Haal een schone handdoek om te zonnen aan de twee fijne zwembaden. In het restaurant serveren ze heerlijke pizza’s die ook bezorgd kunnen worden bij je appartement. Na 5 minuten wandelen bereik je de Jan Thiel baai waar je strand, restaurants en winkeltjes vindt.

We hebben een aantal aanbieders voor Morena Resort (+ villa) voor je op een rij gezet:

466 reviews over Appartement Morena Resort (+ villa) in het Nederlands

Marian Zuurbier,
2-3-2019

Een top verblijf. Fijne veranda met veel privacy. Vlak bij het strand en restaurants.

Supermarkt vlakbij.

Gereisd met vrienden in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mooi resort en centraal gelegen vlakbij Jan Thiel baai.

Je krijgt kaartjes om naar strand te gaan maar voor ligbedden apart zelf nog betalen.

Parkeerplaats snel vol, auto kan helaas niet bij het huis geparkeerd.

Onze villa nr 1029 had echter wel beetje achterstallig onderhoud .......

- voordeur slot erg lastig te openen met de sleutel (

- Shutters sluiten niet goed in de dichte stand waardoor vogels alles uit je keuken plunderen ! Keukenkastjes piepen en sluiten ook niet goed, blijven op grote kier staan en gaan vogels dus ook in.

- Zeeppomp in douche valt van de muur, sproeierkoppen in douche erg kalkig.

- Alle teakhouten kledingkasten in de slaapkamers zijn erg onhandig, lades zitten schots en scheef en deuren van de kasten piepen en vallen steeds open.

- de houten vloer in de woning piept en zitten veel planken ook los

Dit zijn kleine dingen van geen onderhoud aan de woningen doen, jammer hoor want dit is wel belangrijk.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Goed verblijf

de Jong,
14-2-2019

Kleinschalig, rustig en schoon resort.

Gehorige kamers mede omdat deze appartementen open zijn met lamellen ook de vloeren zijn erg gehorig. Wij zaten met 2 kleine kinderen op de 2e etage, erg mooi uitzicht maar voor de onder buren geen pretje. die hoorde iedere voetstap zeiden ze.

De douchekop kan zo vaak ingeduwd worden als men wil, let wel op je krijgt water uit een boiler.

Schoonmaak is goed (om de 2 dgn) en bedden liggen lekker, wel vind ik het vervelend dat doordat je om de 2 dagen schoonmaak hebt de prullenbakken ook niet geleegd worden die gaan ruiken in het warme weer. Daar zouden ze wat mij betreft wel iets aan mogen veranderen.

Ook was er op de dag van vertrek geen mogelijkheid om de kamer late uitcheck bij te boeken of gebruik te kunnen maken van een douche kamer, dat vind ik wel een groot min punt!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Super!

Melissa Klok,
21-12-2018

Resort was netjes, gastvrij, goed eten!

Gereisd met vrienden in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch! Tot de volgende keer!

Slaga,
30-11-2018

Echt een topresort met jonge kinderen, geen moeite was teveel voor de parkmanagers. Extra beddengoed bijvoorbeeld werd zo geregeld. Verder was er een fijn zwembad, centraal gelegen, en toch was het resort erg rustig, ondanks dat het volgeboekt was. Fijne groene tuin rondom de bungalows, ook erg prettig dat de bungalows een afgesloten terras hebben, ideaal met kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Fantastisch mooi, en groen eco resort.

Wally van Tiggelen,
27-11-2018

Dat ze niet die voordeelkamer moeten boeken, of je moet naast een snelweg willen zitten. bij de receptie zijn de Nederlandse meisjes zeer onvriendelijk, en zonder begrip als er wat is. Verder mooi groen park, gezellig ook om te ontbijten, of dineren, en 2 mooie zwembaden met heerlijke bedjes erbij.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Zeker vaker naar Morena Resort

Jasper Beffers,
26-11-2018

Een gevoel van vakantie krijg je tijdens uw verblijf op Morena resort. We werden welkom ontvangen waarna we met een golfkar naar het appartement werden gebracht. Het appartement is mooi opgezet. Je ervaart op het park rust. 2 leuke restaurant's op het park en 2 mooie zwembaden met genoeg bedjes. De schoonmaak is 1x in de 3 dagen, maar elke dag indien gewenst, kan je schone handdoeken ophalen bij de receptie. Ook kan je elke dag strandlakens ophalen. Receptie is elke dag geopend van 07.00 uur - 22.30 uur, waar je dus genoeg ruimte hebt om vragen te stellen. Het resort is nog geen 5 minuten lopen van de supermarkt Van der Tweel oftewel de Albert Heijn. Tevens is het strand 1 minuut verder lopen, waar je bij de receptie gratis entree kaartjes kan ophalen. Laatste dag moet je om 12.00 uur uitchecken, waarna je wel de mogelijkheid krijgt (op reservering) om gratis gebruik te maken van een douchekamer. Het was top!

Gereisd met partner in november 2018

Prachtig resort, vriendelijke service, toplocatie!

Thomas Elshout,
26-11-2018

Morena Resort heeft mijn verwachtingen overtroffen. Het apparatement waarin ik met een groep verbleef was werkelijk van alle gemakken voorzien voor een onbezorgd en vooral relaxed verblijf, met name de fijne bedden, de volledige keuken en de ruime veranda gaven veel comfort. De locatie van het resort is perfect voor een vakantie: op loopafstand van het strand, supermarkt, leuke horeca en als klap op de vuurpijl het prachtige natuurgebied Zoutpannen Jan Thiel voor de deur!

Maar wat een verblijf op Morena echt onderscheidend maakt is het vriendelijke personeel. Ik werd meermaals gevraagd naar mijn ervaringen op Curaçao en bij praktische vragen over mijn verblijf werd ik steeds uitgebreid te woord gestaan. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2018

Geweldige vakantie gehad

Yarah van den berg,
22-11-2018

Heerlijk en prachtig resort!

Wat een geweldige vakantie hebben wij hier gehad.

De villa's waren ruim, schoon en goed koel te krijgen met de airco.

Wij hebben 18 dagen heerlijk genoten van dit prachtige eiland.

Veel excursie gedaan zoals:

Waterscooter tour,

Christoffel berg beklommen,

Buggy tour,

Naar de Hato grotten geweest ,

Met dolfijnen zwemmen,

Quat rijden,

Naar de de kruidentuin van Dina veeris,

Met de mermaid naar Klein Curaçao,

Op de bbq voor naar de Blauwe kamer,

Cruise- en snorkeltocht.

Genoeg te doen dus !!!!

Wij hebben ook de gehele vakantie een auto gehuurd dit was echt fantastisch.

Al met al de geweldige vakantie!

Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijk genieten in dit eco resort

Monique Hoeijenbos,
21-11-2018

Prachtig resort! Heerlijk rustig ondanks dat het vol zat. Goed eten bij beide restaurants (tip: een pizza of een pasta bolognese! Ter plekke vers gemaakt).

Stilte zwembad voor als je geen gillende en rennende kinderen om je heen wilt. In het 'pool'restaurant via Ziggo belangrijke voetbalwedstrijden en Formule1 kijken.

De twee-persoonsappartementen zijn vrij en nieuw, ruim en goed ingericht. Top keukenappartuur, inloopdouche en vrijwel geluidsdichte slaapkamer zijn enkele hoogtepunten.

Heel aardig en behulpzaam personeel. Houden alles overal goed schoon.

Super massages gehad van Marit inde Mazzai Spa!

Jan Thiel strand heel dichtbij, maar met de huurauto ben je zo op Mambo Beach of de strandjes van Piscadera. En ga eens uit eten in Pietermaai (centrum Willemstad).

Dit eco resort is duidelijk met zorg en aandacht opgezet en wordt ook zo onderhouden. Complimenten! Komen er graag nog eens terug ;)

Gereisd met partner in november 2018

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Morena Resort (+ villa) in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Morena Resort (+ villa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.