Appartement Morena Resort (+ villa)

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag34°28°
Appartement Morena Resort (+ villa)
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Morena Resort (+ villa) voor je op een rij gezet:

444 reviews over Appartement Morena Resort (+ villa) in het Nederlands

Dushi!!

Judith
5-9-2018

Heeeerlijk resort!!! Super netjes vriendelijk en schoon

Persoonlijk vond ik t eten niet bijzonder maar is ook kwestie van smaak

Veel nederlandse gezinnen heerlijk rustig wil je de drukte opzoeken kan dat prima lopend

Volgende x zeker weer hier verblijven

Genoten van alle hartelijkheid van personeel

Helemaal top!

Marieke
30-8-2018

Goede ligging, dichtbij het strand. Top zwembaden. Handdoeken kan je elke dag schoon ophalen voor het zwembad en strand. Gemoedelijke sfeer. Overzichtelijk resort. Vriendelijke mensen. Schoon resort.

De twee restaurants hadden heerlijk eten.

Ruime accomodatie. Wij hadden helemaal geen last van ongedierte. Beestjes heb je daar wel meer dan hier. Maar ze zaten niet binnen. Zelfs het aantal muggen viel ons mee. Tip! Neem een klamboe mee.

Een mooi resort voor als je niet van het ‘massale houdt’

Morena Resort, Sales & Marketing, 5-9-2018

Beste Marieke,

Wat fijn om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad! Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review te schrijven. Dit waarderen we zeer.

We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen op Morena Resort!

Met vriendelijke groet,

Morena Resort

Emilie
23-8-2018

Redelijk overzichtelijk rustig resort. Mooie ruime villa. Fijne zwembaden. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel.

Uitzicht vanaf de villa is wisselend, veel privacy, weinig met wijds uitzicht.

Dicht bij het strand, restaurantjes en supermarkt. Allen op loop afstand.

Zeker een paar dagen een auto huren om het eiland te verkennen.

Transfer vanaf luchthaven prima geregeld door resort.

Geen eco Morena meer

Daan
21-8-2018

Helaas vele huisdieren gehad.

Je weet in dit soort landen dat ze aanwezig zijn maar al die keren in

Curaçao er nig nooit zoveel in een huisje gehad.

Komt misschien doordat het een eco resort was er niet goed gespoten word!

Bij aankomst begon het al met vele vliegjes en muggen in het huisje,

Na een lange reis heb je hier niet zon zin in.

Naar receptie gegaan we moesten zelf spuiten en we gingen nog eten dus erna zou alles weg zijn.

Bij terugkomst ware ze weg maar alles incl bedden lag bezaaid met dode vliegjes en mugjes echt smerig.

Dus eerst alles opruimen en als bonus zat er ook nog een grote kakkerlak.

Er zou de volgende dag gespoten worden.

Maar de volgende avond(na zonsondergang komen ze te voorschijn zaten er weer 3 grote.

Ander app gehad ware zeer schoon en mooi zat geneen vliegje of mug we waren weer tevree.

Maar na een week weer een hele fam kakkerlak,heb er 30 kleine gevangen.

Er is weer gespoten maar helaas

Super!

Daniek
3-7-2018

Het hele eiland is gewoon geweldig. Het weer, het eten, de sfeer, de mensen, simpelweg alles! Het verblijf in Morena Resort maakte onze vakantie compleet. Een heerlijk resort met mooie appartementen, twee mooie zwembaden en een fantastische ligging in Jan Thiel. Wij hebben één keer gelunchd in het restaurant van het hotel en ook dit was goed! Daarnaast zijn de medewerkers zeer vriendelijk, vooral de Antillianen (de Nederlanders achter de receptie mogen meer hun best doen). Kortom, perfect resort voor een vakantie op dit geweldig mooie eiland!

Morena Resort, Sales & Marketing, 4-7-2018

Beste Daniek,

Bedankt voor je leuke reactie! Goed om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad bij Morena. We hopen jullie snel weer eens terug te zien!

Fantastisch resort en zeer vriendelijk personeel

Janneke K
10-4-2018

Een prachtige accommodatie waar je zelfs met kleine kinderen naar toe kunt gaan. De gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Elke dag kon je bij de balie nieuwe handdoeken ophalen voor naar het strand. Ook het restaurant dat zich op het resort bevindt is een aanrader. 's avonds was er bij de poort continu beveiliging. Ze wisten al vrij snel of je wel of niet op het resort hoorde. Het resrt bevindt zich op loopafstand van Jan Thiel Beach. Een heerlijke plek! Met een huurauto ben je daarnaast ook zo overal. Mocht ik weer naar Curacao gaan dan zou ik zeker weer voor dit resort kiezen.

Top !

Ton
23-3-2018

Ik was met mijn partner, dochter ,schoonzoon en kleinkind van 2 jaar.

We zaten in villa Azul, dit beviel heel goed, voldoende ruimte .Slaapkamers waren gescheiden door de woonkamer ieder slaapgedeelte had een eigen douche en WC. Lekkere grote veranda. Ook de zwembaden zijn geweldig. Dichtbij strand en winkel, genoeg wandelgelegenheid in de omgeving. Heerlijk om hier tot rust te komen in een groene rustige omgeving . Ik kan dit zeker aanraden.

Overzichtelijk en niet zo massaal. Heerlijk!

L. Keijzer
11-3-2018

Een overzichtelijk rustige uitvalsbasis. Gemakkelijk om een auto te huren en de mooie baaien van Curacao te bewonderen. Ook gebruik van de lokale bus is goed te doen.

Over het appartement, compleet en schoon. Alles is nieuw en goed onderhouden.

Erg veel mooie vogels op het park. Medewerkers staan graag voor je klaar.

Een punt van aandacht, als je eindelijk in de avond in het donker arriveert, is het spannend en donker om je appartement op te zoeken in de weerwar van park wegen.

Misschien toch meer mensen inzetten om mensen naar hun appartement te begeleiden.

De dagen ernaar was de weg vinden gemakkelijk hoor.

Dit is een complex om naar terug te keren. 👍

Zeker de moeite waard.

F.B.Smit
10-3-2018

Eco resort. Mooi resort. Mooi appartement met groot balkon.

Heel mooi en relaxt kleinschalig resort.

Prettig en nog niet zo oude appartementen.

Mooie veranda's. Behulpzaam personeel.

Tip: vraag een accomodatie niet te dicht op de doorgaande weg maar juist tegen het natuurgebied aan.

Dan wordt je smorgens van vogels wakker ipv auto's.

Doe je boodschappen bij lokale super ipv bij appie. Scheelt een hoop.

Helaas hadden wij last van medelanders. Er zijn altijd weer acoos die denken dat zij alleen op een eiland vetroeven met draakjes van kleine kids die smorgens om 7 uur t hele park wakker jengelen

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Morena Resort (+ villa) in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Morena Resort (+ villa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.