Appartement Morena Eco Resort

• Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

Algemene informatie Morena Resort Curaçao

Een vakantie op Curaçao wie wil dat nou niet? Curaçao is één van de ABC-eilanden en uitermate geschikt voor een heerlijke zonvakantie. Dus als het koud is tijdens de Nederlandse winter, spring dan in het vliegtuig richting het Caribisch gebied en dan specifiek naar het Morena Resort, want dit is de plek waar je moet zijn.

Bij Morena Resort op Curaçao overnacht je in villa’s met een ruime veranda. Haal een schone handdoek om te zonnen aan één van de twee fijne zwembaden. In het restaurant serveren ze heerlijke pizza’s die ook bezorgd kunnen worden bij je appartement. Wil je vanuit het resort op pad gaan? Na 5 minuten wandelen bereik je de Jan Thiel baai waar je strand, restaurants en winkeltjes vindt.

Kamers en faciliteiten

Bij Morena Eco Resort vind je drie verschillende appartementen en drie verschillende villa's. De accomodaties zijn geschikt voor één tot acht personen, al zit er wel een verschil in de villa's en appartementen. De villa's zijn voor grotere groepen en zijn vooral gericht op vijf tot acht personen. De appartementen zijn geschikt van één tot vier personen. Alle kamers zijn comfortabel en sfeervol ingericht. Op het balkon kijk je uit op de botanische tuinen van het resort. Verder zijn de accomodaties van alle gemakken voorzien: airconditioning, walk-in douches, open keukens met ovens, koffiezetapparaat en vaatwasser, gratis WiFi, kluis,

Bij Morena kan je ook terecht in het restaurant voor een ontbijt, lunch of avondeten, zeker een aanrader op deze ontspannende vakantie. Kenmerkend zijn de frisse, tropische ontbijtgerechten die worden gereserveerd in het Fuego Resort Restaurant. Hier eten is heerlijk en de ruimte is erg warm en sfeervol ingericht.

Op het terrein zijn ook zwembaden aanwezig die omringt zijn door palmbomen, parasols van palmbladeren en ligbedden. Kom hier heerlijk tot rust onder de Caribische zon of geniet van de spa.

Ligging van het resort

• Het Morena Eco Resort is gelegen aan de zuidkant van het eiland Curaçao.
  • Het strand ligt op ongeveer 300-400 meter afstand. Dit is 5-10 minuten lopen.
  • Het centrum van de hoofdstad Willemstad ligt op ongeveer 10 kilometer van het resort.
  • Het vliegveld ligt ongeveer 20 kilometer van het hotel vandaan.

441 reviews over Appartement Morena Eco Resort

• 9Twinlife23-01-2020

Echt een aanrader

Bij aankomst werden we ontvangen met een ijsje en werden wij vriendelijk ontvangen bij de receptie.Mooi ruim appartement kregen we toegewezen met een heel groot balkon.Appartement was van alle gemakken voorzien en alles zag er nog vrij nieuw uit, goede bedden en keuken met apparatuur waaronder een vaatwasser, koel/vrieskast, oven, waterkoker en senseoapparaat.Grote badkamer met een prima douche, handdoeken worden om de 3 dagen verschoond maar als je elke dag wil even bij de receptie omruilen.Veel groen op het park dat goed word onderhouden en tussen dat groen zie je veel dieren lopen en vliegen die je in Nederland niet tegenkomt.Op het park heb je 2 gedeeltes met zwembaden met weinig chloor waar het toen wij er waren lekker rustig was, dus voldoende ligbedden met eventueel schaduw die ook nog eens goed waren en niet doorgezakt. Restaurant heeft een kleine kaart maar met veel keus en prima te eten.

Morena Resort, Sales & Marketing, 05-02-2020

Leuk om te lezen dat het verblijf op Morena Resort zo goed bevallen is. Hopelijk tot ziens!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Maaike30-12-2019

Paradijsje!

Prachtig park met veel groen en mooi ingericht met hout en bamboe. Vriendelijk personeel. Het eten in het restaurant is echt goede kwaliteit en het ontbijt is heerlijk, met vers fruit, omeletjes en pannenkoeken,warme croissants etc. De zwembaden zijn ook een droom, elke dag schone strandhanddoeken en de huisjes zijn ook helemaal prima met een groot terras met mooie houten meubels. Lang verhaal, maar als je iets rustigs en moois zoekt dan ben je hier helemaal op je plek!

Morena Resort, Sales & Marketing, 05-02-2020

Bedankt voor de mooie complimenten Maaike! Groetjes, Morena Resort.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 8E. Koers09-12-2019

Morena is een heel mooi resort , een aanrader!

Dit is een prachtig Resort, waar wij verbleven in een appartement waar alles aanwezig was zoals koelkast, vaatwassen, Senseo, Magnetron. De Airco op de slaapkamer deed zijn werk en we hebben goed kunnen slapen. Dit resort heeft 2 restaurants en een bar bij één van de twee aanwezige zwembaden en met vriendelijke en behulpzaam personeel. Het strand van de Jan Thiel Beach ligt hier 500m vandaan. Neem vooral een snorkelset mee, want de vissen zijn in het dit helderblauwe water zeer goed te zijn en het is een prachtige ervaring om het mee te maken. De bars en restaurants zijn gezellig en zeer klant vriendelijk en je waant je echt in een heerlijke Tropische sfeer. De omgeving zelf is mooi/netjes en rustig en er is een AH in de buurt (250m) om de boodschappen te doen. De bus komt regelmatig langs en brengt je naar de andere uitgaan plekken op dit eiland zoals Mambo Beach of Punda / Otrabanda in Willemstad. Deze locatie is echt een aanrader!!

Gereisd met partner in december 2019

• 8K&C vd Jagt06-12-2019

Prima resort, absolute aanrader!

Prima resort. Ruime appartementen. Erg rustig park, maar toch dichtbij levendige Jan Thiel baai gelegen. Alles was schoon en handdoeken/strand lakens kunnen dagelijks worden gewisseld bij de receptie.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Van erp30-11-2019

Erg goed

Genoten! Super mooi en sfeervol resort. Heerlijk zwembad, zeer geschikt voor kleine kids. Huisje wel gehorig maar dit hebben wij niet als vervelend ervaren. Mooi groot terras met leuke loungeset. Op loopafstand van de Jan Thielbaai en de AH.

Goede service en bolderkar gratis te gebruiken dus ideaal voor de wandeling naar het strand.

Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Tim29-11-2019

Heel relaxed verblijf op mooi resort.

Mooi resort met veel groen op het park. Huisjes staan redelijk ruim op het resort, niet te massaal. Goede voorzieningen en vriendelijk personeel. Kunt prima eten in het resort maar ook in de buurt. Prima accommodatie voor mensen met of zonder kinderen. Strand is op loopafstand en toegang gratis via resort. Supermarkt is dicht bij. Keukentje is basic maar heeft alles wat je nodig hebt qua pannen en servies en gelukkig ook een vaatwasser :-).

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Fam L28-11-2019

Echt vakantie

Morena is een heerlijk resort.Wij zoeken altijd naar kleinschalige verblijven zonder gillende glijbanen en animatie maar wel genoeg vermaak voor de kinderen.Dat heeft Morena te biedenWij zaten in een vrijstaand appartement.Ze staan zodanig uit elkaar dat we geen overlast hadden van andere bezoekers.Het zwembad was heerlijk.De kinderen van 3 en 7 hebben zich in het water erg vermaakt..Het is er erg gemoedelijk en vanaf je balkon kon je zo de leguanen door de bomen zien wandelen.Ultiem vakantie gevoel.Het enige minpunt in het appartement was dat de ventilator vol met stof zat en verroest.Dit nodigt niet erg uit om het aan te zetten,maar het is wel noodzakelijk vanwege de warmte. En wij hebben bij het zwembad meerdere dagen gezien dat het afval van de vorige dag nog op de tafels en bedjes lag.Deze twee punten zouden wat ons betreft dus beter kunnen.Verder zeer vriendelijk en gezellig personeel.Morena zorgt voor het ultieme vakantie gevoel.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10N vd Heide30-10-2019

Luxe voor een betaalbare prijs

Super mooi resort .rustig luxe ruim. Een aanrader

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Linda29-10-2019

Prachtig relaxt park!

Wat een prachtig resort is dit met een ontzettend relaxte sfeer! Wij hadden een villa voor 6 personen inclusief prima en uitgebreid ontbijtbuffet in het sfeervolle restaurant met overdekt terras. We waren er in de herfstvakantie en hebben het echt zalig gehad. Mooie zwembaden, genoeg fijne zachte ligbedjes met kussens en gratis gebruik van strandlakens. Enige minpuntje was het gestreste personeel tijdens het ontbijt, die elke ochtend meerdere keren vroegen wat ons kamernummer was en het ontbreken van personeel tijdens happy hour bij de bar bij het zwembad. Verder helemaal top!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Jolanda Wolters28-10-2019

Heerlijk resort, mooie kamers, prachtige zwembaden (goede temperatuur), lekkere bedden.

En de spa is een aanrader. Scrub massage van Gina was heerlijk en een gezichtsmassage van Marit gehad, echt hemels (combinatie van verschillende technieken). Kortom een dikke aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2019

78 tips over Appartement Morena Eco Resort

• Andries, 09-05-2014

Autohuur kan uitstekend bij Morena zelf. Wilt u geen straatgeluid vraag om een app. centraal op het resort. Uit eten buiten resort: Tinto op 10 minuten loopafstand van Morena, Argentijns met goede service en prima (vlees)gerechten. Jan Thiel gebied biedt vele mogelijkheden.

• Maas, 12-12-2013

Zwemmen met dolfijnen bij Dolphin Academy. Wel alvast thuis boeken! Willemstad bezoeken. Struisvogelfarm, Aloe Vera plantage en Serena's art factory in combinatie bezoeken. Alleen geeft de Aloe Vera plantage sinds 3 weken geen rondleiding meer en staat dit nog niet overal aangegeven.

• Greunsven, 02-11-2013

Wij hebben een auto gehuurd gedurende ons verblijf. Dat is aan te raden want het openbaar vervoer op Curacao is niet te vergelijken met dat in NL. Met een auto kun je gemakkelijk overal naar toe. Verkeer is prima te doen.

30 vragen over Appartement Morena Eco Resort

• Corine, 19-06-2018

ervaring in augustus/september

Beste mensen, ik wil begin september hier naar toe reizen. Maar ik heb alleen gelezen dat het begin september veel te heet is op curacao en dat het voor- of najaar veel beter is. Maar dat is in dit geval geen optie voor mij. Kan iemand mij zijn/haar ervaring met mij delen.

• Noor, 08-03-2018

Breeze appartement

Hallo, we hebben een breezeappartement geboekt. Waar zit je het beste op begane grond of bovenverdieping? Wat is het verschil?

• Pauline, 25-02-2018

Ontbijtbuffet

Hallo! Wij vertrekken begin april naar Morena (met een kind van 3). Kan iemand mij vertellen wat het ontbijt daar kost en hoe dat is? Alvast bedankt!

Appartement Morena Eco Resort info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand18 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis