Géén boekingskosten

CuraçaoCuraçaoWillemstad

8.9FantastischScore uit 448 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer appartement info

Algemene informatie Morena Resort Curaçao

Een vakantie op Curaçao wie wil dat nou niet? Curaçao is één van de ABC-eilanden en uitermate geschikt voor een heerlijke zonvakantie. Dus als het koud is tijdens de Nederlandse winter, spring dan in het vliegtuig richting het Caribisch gebied en dan specifiek naar het Morena Resort, want dit is de plek waar je moet zijn.

Bij Morena Resort op Curaçao overnacht je in villa’s met een ruime veranda. Haal een schone handdoek om te zonnen aan één van de twee fijne zwembaden. In het restaurant serveren ze heerlijke pizza’s die ook bezorgd kunnen worden bij je appartement. Wil je vanuit het resort op pad gaan? Na 5 minuten wandelen bereik je de Jan Thiel baai waar je strand, restaurants en winkeltjes vindt.

Kamers en faciliteiten

Bij Morena Eco Resort vind je drie verschillende appartementen en drie verschillende villa's. De accomodaties zijn geschikt voor één tot acht personen, al zit er wel een verschil in de villa's en appartementen. De villa's zijn voor grotere groepen en zijn vooral gericht op vijf tot acht personen. De appartementen zijn geschikt van één tot vier personen. Alle kamers zijn comfortabel en sfeervol ingericht. Op het balkon kijk je uit op de botanische tuinen van het resort. Verder zijn de accomodaties van alle gemakken voorzien: airconditioning, walk-in douches, open keukens met ovens, koffiezetapparaat en vaatwasser, gratis WiFi, kluis,

Bij Morena kan je ook terecht in het restaurant voor een ontbijt, lunch of avondeten, zeker een aanrader op deze ontspannende vakantie. Kenmerkend zijn de frisse, tropische ontbijtgerechten die worden gereserveerd in het Fuego Resort Restaurant. Hier eten is heerlijk en de ruimte is erg warm en sfeervol ingericht.

Op het terrein zijn ook zwembaden aanwezig die omringt zijn door palmbomen, parasols van palmbladeren en ligbedden. Kom hier heerlijk tot rust onder de Caribische zon of geniet van de spa.

Ligging van het resort

• Het Morena Eco Resort is gelegen aan de zuidkant van het eiland Curaçao.
  • Het strand ligt op ongeveer 300-400 meter afstand. Dit is 5-10 minuten lopen.
  • Het centrum van de hoofdstad Willemstad ligt op ongeveer 10 kilometer van het resort.
  • Het vliegveld ligt ongeveer 20 kilometer van het hotel vandaan.

Contact

Bekijk de beschikbaarheid

450 Reviews over Morena Eco Resort

• 10Fam Dors07-04-2022

Fantastisch resort: door veranda, service, lokatie

Fantastisch 8 persoons huis met mooie veranda in fijne tropische omgeving. Nog nooit op zo’n mooie plek gezeten! Heerlijk, rustig resort met fantastische service, goede zwembaden en leuke bar. Lekkere cocktails, goed eten ( werd ook bij je huisje gebracht als je dat wilde) Lokatie top: 5-10 min lopen naar Jan Thiel beach met leuke strandtenten, supermarkt op loopafstand. Curaçao ook heerlijk eiland, zeker als je auto huurt

• 10Natuur
  • 8moro29-03-2022

Heerlijke vakantie gehad

mooie appartementen, mooie grote veranda. Alles is aanwezig, koffiezetapparaat, vaatwasser, grote koelkast. 1x in de 3 dagen wordt er schoongemaakt, maar je kan elke dag je handdoeken zelf omruilen bij de receptie. Badlakens ook elke dag gratis omwisselen. Ligging is perfect, klein stukje lopen naar het strand. wel iedere nacht wakker geworden van de vogeltjes, daar kan je niet doorheen slapen. Maar daar gaan we niet over klagen. We hebben twee keer op het park gegeten, 1x een bbq-avond en 1x ala carte, beiden waren goed, heerlijk gegeten. Supermarkt albert hein is op de hoek maar die is vrij prijzig. Beter met de auto richting willemstad dan kom je vanzelf grote locale supermarkten tegen, soort macro-idee. Ze verkopen er alles. We konden op de dag van vertrek het appartement nog bijboeken tegen betaling van 10 naf per uur. Al met al een prima vakantie gehad!

• 8Natuur
  • 8Femke05-03-2022

Heerlijk appartementencomplex

Een heerlijk ruim opgezet park. Winkeltjes, restaurants, autoverhuur, supermarkt allemaal op loopafstand. Vriendelijk personeel, niet overal even vlot 🤭 Lekker eten in het restaurant. Uitgebreid ontbijt. Min puntje de druk knop op de douche. Bij ons wel erg kort water. Zo een 10 sec voor je weer op de knop moest drukken. En het begrip happy hour bij de bar wordt door al het personeel anders geïnterpreteerd. Waardoor we bij uitchecken de rekening helemaal moesten (laten) controleren. Omdat de happy hour drankjes voor normaal werden berekend. Vervelend vooral omdat dit ongeveer een uur duurde en onze pick up stond te wachten. Verder helemaal niets op die resort aan te merken.

• 9Jan04-12-2021

Uitstekende accommodatie en goede ligging

Wij hebben een mooie vakantie gehad op Curaçao, echt een aanrader, vriendelijke mensen, mooie stranden, redelijke prijzen. Genoeg te doen en te zien. En Morena Resort was echt top ! Een heel mooi, goed verzorgd park op loop afstand van het strand, vriendelijke mensen, goede service en mooie accommodaties

• 9Robin Heijgen16-09-2021

Prachtige plek, prachtig appartement,

Wat een prachtige plek, nog nooit in zo'n mooi appartement gezeten. Enorme veranda, ruime kamers, airco's, echt top! Mooie tuinen, zwembaden, lekker eten, echt heel fijn! Op korte loopafstand van het strand (ongeveer 5-10 minuten, met buggy wel pittig) waar je heerlijk kunt vertoeven.

We hebben hier geboekt omdat het boekingsproces heel fijn was. Goed contact via whatsapp, wat korting, een inbegrepen transfer en gratis annuleren tot 1 dag tevoren trok ons over de streep.

Mooi appartement, met een grote veranda, lekker in de schaduw, airco in beide slaapkamers, vaatwasser, alleen een douche met drukknop was minder.

De service vond ik onder de maat. Na 15 uur reizen met kind van 1,5 zelf met 3 koffers een heuvelachtig park door is niet fijn. Ook waren er mensen met een jong kind die overdag nog moest slapen, maar een late check-uit was niet mogelijk. Werd ook geen alternatief geboden. Weinig inlevingsvermogen bij de receptie helaas...

• 9Ruimte
  • 9Erika08-09-2020

Supermooi resort op een heerlijk eiland

Prachtig aangelegd resort. Schone, goed ingerichte huisjes en een heerlijke veranda waar het fantastisch loungen is. Vanwege Corona was het wel vrij rustig op het park, maar de service was goed en het personeel was blij dat er weer gasten waren. Met z’n zessen een heerlijke vakantie gehad waar we nog lang op terug zullen kijken.

• 10Bram02-08-2020

Wij hebben in deze Corona tijd een geweldige vakantie gehad bij Morena Resort. We werden goed verzorgt en alles was mogelijk. Absoluut geen Corona stress op Curacao. De mensen zijn vriendelijk en de lokale bevolking is blij met de toeristen. Curacao is echt een aanrader in deze tijd. Morena Resort staat vanaf nu bij ons op nummer een. Geweldige ligging, dicht bij het strand, winkeltjes, restaurants en supermarkt. Zeer mooi aangelegd park.

• 9Mulder06-03-2020

Fantastisch resort!

Wat een verwennerij! Geweldig resort. Bij aankomst een lekker ijsje ontvangen en ons weggebracht met een golfkar naar ons appartement. (Goede service) Appartementen netjes ingericht, goede bedden, in de slaapkamer geen geluid van buitenaf! Appartementen schoon, petje af voor de dames van de "housekeeping". Om de 3 dagen werd je appartementje even letterlijk "op zijn kop"gezet voor een grondige schoonmaak. Ook het park zelf wordt keurig onderhouden. De mensen van de receptie zijn zeer behulpzaam, niets is teveel. Mooie zwembaden met zowel een "kinderbad"als een apart bad voor volwassenen. Heerlijk gegeten in restaurant Fuego, aardige bediening. Dus al met al een TOP Resort!

• 10Elly29-02-2020

fantastisch

Geweldig park, mooie huizen heel schoon. mooie zwembaden en goed restaurant

Morena Resort, Sales & Marketing, Sales & Marketing, 03-03-2020

Bedankt Elly voor de mooie review. Hopelijk tot ziens bij Morena Resort!

• 9Twinlife23-01-2020

Echt een aanrader

Bij aankomst werden we ontvangen met een ijsje en werden wij vriendelijk ontvangen bij de receptie.Mooi ruim appartement kregen we toegewezen met een heel groot balkon.Appartement was van alle gemakken voorzien en alles zag er nog vrij nieuw uit, goede bedden en keuken met apparatuur waaronder een vaatwasser, koel/vrieskast, oven, waterkoker en senseoapparaat.Grote badkamer met een prima douche, handdoeken worden om de 3 dagen verschoond maar als je elke dag wil even bij de receptie omruilen.Veel groen op het park dat goed word onderhouden en tussen dat groen zie je veel dieren lopen en vliegen die je in Nederland niet tegenkomt.Op het park heb je 2 gedeeltes met zwembaden met weinig chloor waar het toen wij er waren lekker rustig was, dus voldoende ligbedden met eventueel schaduw die ook nog eens goed waren en niet doorgezakt. Restaurant heeft een kleine kaart maar met veel keus en prima te eten.

Morena Resort, Sales & Marketing, 05-02-2020

Leuk om te lezen dat het verblijf op Morena Resort zo goed bevallen is. Hopelijk tot ziens!

Appartement Morena Eco Resort info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)