Appartement Morena Eco Resort

Appartement Info

• Aan zee
  • Kinderopvang
Meer appartementinfo

Bij Morena Resort op Curaçao overnacht je in villa’s met een ruime veranda. Haal een schone handdoek om te zonnen aan de twee fijne zwembaden. In het restaurant serveren ze heerlijke pizza’s die ook bezorgd kunnen worden bij je appartement. Na 5 minuten wandelen bereik je de Jan Thiel baai waar je strand, restaurants en winkeltjes vindt.

We hebben een aantal aanbieders voor Morena Eco Resort voor je op een rij gezet:

Contact

431 reviews over Appartement Morena Eco Resort

• 10Riet , Ronny, Ruud en Inge29-09-2019

In een woord geweldig

Wat een geweldig resort, werkelijk alles goed! Mooie villa, super mooie zwembaden, goed onderhouden park, elke 3 dagen schoon bed, en handdoeken, ligging perfect, kortom wie hier over durft te klagen is niet goed wijs. Douche gaat elke halve minuut uit, maar als je regelmatig op de knop drukt blijft hij lopen. Dus zeker aan te raden als je van mooi en luxe houd! Wij komen zeker terug👌

• 8Delano18-09-2019

Super!

Loop afstand naar het strand is perfect op loop afstand. Het appartementen complex is goed te doen. Mijn vriendin en ik vonden het alleen jammer dat de bedden los van elkaar stonden en dat er een knop druk was voor de douch. Verder is de service goed, zijn ze erg vriendelijk en staan ze je altijd snel en goed te woord. Verder adviseer ik mijn medereizigers een auto te huren. Anders kom je niet echt verder dan het dichtstbijzijnde strand.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Jaap29-07-2019

Fantastisch!

Vriendelijk resort, mooie ligging met super bediening, fijne zwembaden en goede huizen.

• 10Yvonne05-07-2019

GE-WEL-DIG

Het is een heel mooi en rustig resort. Het personeel is heel gastvrij. Goede tips van de receptie over wat te doen is in de omgeving. Je kan elke dag je handdoeken omwisselen als je dat wil. Dit is zowel voor te douchen of voor het strand. Het eten is echt voortreffelijk in het restaurant. Wij gaan zeker nog een keer terug. Echt een top vakantie gehad

• 9Gaby Nagel28-06-2019

Het was een geweldige vakantie en zeker voor herhaling vatbaar

• 10Maartje27-06-2019

Het was een fantastische vakantie!

Een prachtig resort op Jan thiel. Alles klopte aan het resort zoals het zwembad en de accommodatie op de foto's. Erg behulpzaam personeel nadat we melden dat we vertraging hadden en iets later zouden aankomen dan gepland, dit was geen enkel probleem we werden met de golfkar naar ons appartement gebracht. Resort ligt heerlijk rustig en is ideaal voor kinderen met fijne zwembaden zonder chloor. Kortom een aanrader wij hebben genoten en komen zeker terug zodra we weer op vakantie gaan naar Curacao!

Met jonge kinderen

• 8Jordi12-06-2019

Netjes en goed verzorgt resort mooie zwembaden en mooie huisjes.

• 10Klaas en Bea Liefers05-05-2019

Genoten!!

Wij hadden een voordeel app 1102. Wij hebben genoten van ons hele verblijf . Een auto gehuurd via Morena resort echt Top. Wij komen zeker terug👍

• 9Karin24-04-2019

We gaan volgend jaar weer!!

Prachtig en goed verzorgt resort. Heel netjes ( dit jaar gerenoveerd) en vriendelijk personeel. Ligging uitstekend, mooie zwembaden en iedereen spreekt gewoon Nederlands!

• 8Vos15-04-2019

Een aanrader.

Mooi groen aangelegd resort rustig gelegen met 2 prachtige zwembaden. Zeer ruime villa met heel groot overdekt balkon met zit en eetgedeelte en hangmat echt top. Iedere dag kon je badlakens voor het strand ophalen bij de receptie )scheelt veel bagage). Om 2 dagen lakens bed verschoond, villa schoongemaakt, schone handdoeken keurig. Resort op loopafstand van het Jan Thielstrand en AH om de hoek. Kortom een heerlijk verblijf.

78 tips over Appartement Morena Eco Resort

• Andries, 09-05-2014

Autohuur kan uitstekend bij Morena zelf. Wilt u geen straatgeluid vraag om een app. centraal op het resort. Uit eten buiten resort: Tinto op 10 minuten loopafstand van Morena, Argentijns met goede service en prima (vlees)gerechten. Jan Thiel gebied biedt vele mogelijkheden.

• Maas, 12-12-2013

Zwemmen met dolfijnen bij Dolphin Academy. Wel alvast thuis boeken! Willemstad bezoeken. Struisvogelfarm, Aloe Vera plantage en Serena's art factory in combinatie bezoeken. Alleen geeft de Aloe Vera plantage sinds 3 weken geen rondleiding meer en staat dit nog niet overal aangegeven.

• Greunsven, 02-11-2013

Wij hebben een auto gehuurd gedurende ons verblijf. Dat is aan te raden want het openbaar vervoer op Curacao is niet te vergelijken met dat in NL. Met een auto kun je gemakkelijk overal naar toe. Verkeer is prima te doen.

30 vragen over Appartement Morena Eco Resort

• Corine, 19-06-2018

ervaring in augustus/september

Beste mensen, ik wil begin september hier naar toe reizen. Maar ik heb alleen gelezen dat het begin september veel te heet is op curacao en dat het voor- of najaar veel beter is. Maar dat is in dit geval geen optie voor mij. Kan iemand mij zijn/haar ervaring met mij delen.

• Noor, 08-03-2018

Breeze appartement

Hallo, we hebben een breezeappartement geboekt. Waar zit je het beste op begane grond of bovenverdieping? Wat is het verschil?

• Pauline, 25-02-2018

Ontbijtbuffet

Hallo! Wij vertrekken begin april naar Morena (met een kind van 3). Kan iemand mij vertellen wat het ontbijt daar kost en hoe dat is? Alvast bedankt!

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand18 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis