Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Kleurrijke huisjes op Livingstone Jan Thiel Resort Curacao. Alle accommodaties liggen in de bloementuin. Ook is er een zwembad, restaurant, hammam en animatie. Het ontbijt in Livingstone is heerlijk. ’s Avonds drink je wat op het terras waar regelmatig live-muziek wordt gemaakt. Het strand bevindt zich op zo’n 500 meter afstand.

1154 reviews over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort

• 2019
    8Ellen12-12-2019

genoten!!

Heel mooi resort, alleen hadden wij spijt dat we ons niet echt verdiept hebben in de kamers. Wij hadden een prachtige badkamer maar verder alleen een kleine slaapkamer en geen klein keukentje met bordjes en messen enz.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 5Maas05-12-2019

Kan beter

Mevrouw bij de receptie zeer onvriendelijk toen we inchecken en ook bij uitchecken gewoon geen interesse

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Gijs24-11-2019

Vriendelijk en goede service!

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7saskia21-11-2019

Een net resort met zeer slechte in- en uitcheck

Bij aankomst viel ons meteen op dat de incheck zeer slecht was. Wij kregen geen uitleg over bijvoorbeeld het ontbijt die wij bij hadden geboekt. Of een duidelijke uitleg waar onze kamer zich bevond.. De kamer was overigens prima; netjes en lekker koel. De kamer wordt elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het ontbijt is oké, maar verwacht er niet te veel van. Er is namelijk weinig keuze en het bijvullen kan soms best lang duren.. Wij hebben het ontbijt voor een klein prijsje kunnen bijboeken en voor die prijs was het goed en mochten wij niet klagen. De uitcheck was, net als de incheck, een ramp. We gaven de spullen af en er werd totaal niet met ons gecommuniceerd. De receptioniste die ons hielp met uitchecken nam de spullen aan en hielp een andere klant. Waarna haar collega ons vroeg iets voor ons te kunnen doen. De receptioniste keek ons aan en zei: “ja alles is in orde”. Heel onpersoonlijk was het allemaal. Ondank

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in november 2019

• 7Germa19-11-2019

Prima verblijf!

Prima verblijf, het is niet meer nieuw, heeft “gebruikssporen” maar het is goed te doen. Je leeft tenslotte buiten. Alles wordt goed bijgehouden. Dagelijks schone handdoeken en lakens 1x per week. Rondom het verblijf werd ook alles goed onderhouden. Locatie ligt vlak bij strand in een veilige omgeving. Er waren nogal wat ligbedjes aan het zwembad die doorgezakt waren. Deze zouden binnenkort herstelt worden. Ik was er tijdens de stroomstoring op het eiland (09:15 tot 01:30) dat was minder. Er waren geen faciliteiten in het hotel. Alles was pikkedonker, geen koelkast, geen airco. Je kon aan de bar van het hotel zitten daar stonden wat lampjes op batterijen. Helaas mocht je deze niet meenemen. Het zou fijn geweest zijn wanneer zij voor hun gasten kaarsen of zaklampen ter beschikking hadden gehad.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Alleen gereisd in november 2019

• 9Josef19-11-2019

Complimenten aan het personeel voor alle service.

Ook als je alleen op vakantie gaat is Livingstone een prima resort. Vriendelijk personeel en behulpzaam, gezelligheid bij de bar. Voor mij was het de eerste keer alleen op reis en mede door de mensen erg goed bevallen. Ontbijt lekker en gevarieerd met goede koffiemachines.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Alleen gereisd in november 2019

• 10David de Graaff18-11-2019

Wat een geweldige plek!

Fantastisch lieve mensen die bij het hotel werken, ook erg behulpzaam. Kamers goed verzorgd en schoon. Eten in het restaurant is lekker gezellig met 3 avonden life muziek.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

• 8Frank09-11-2019

Prima !

Livingstone is een net en schoon onderhouden resort in Jan Thiel baai. Op enkele minuten loop afstand is het Jan Thiel strand met zijn restaurants en de supermarkt van van den Tweel (Albert Heijn) Wij hadden een kamer op de begane grond ( nr.1006) , alles nieuw, schoon en netjes met 2 zitbankjes buiten met tafel. De kamer met een ruim 2 persoonsbed, airco installatie, klein koelkastje voor enkele kleine flesjes, bureau met spiegel en een grote opberg kast (incl. een safe), een flatscreen tv aan de muur. Grote nette badkamer met inloop douche en handdoeken. Iedere dag kan men badlakens van het hotel bij de receptie ophalen en deze dan weer op het eind van de dag inleveren. Ook als men een haardroger wilt lenen, even bij de receptie halen. Uiterst aardig en behulpzaam personeel. Ontbijt uitgebreid en indien men dit wilt wordt je eitje of omelet vers gebakken.Top ! Auto kan bij het appartement of kamer geparkeerd worden. Lekker zwembad me

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

• 3Roosje06-11-2019

Nooit meer

Dit is voor veel geld een zeer slecht resort bij stroomuitval geen arregraat maneger mark zeer onvriendelijk personeel is super veel mensen hebben onkosten gehad geen vergoeding gekregen ivm stroomuitval zonder auto kom je nergens voor mensen die slecht ter been zijn is curacau niet de iedeale vakantie plaats daarbij is alles dubbel duur als in nl

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 5hoevenaar30-10-2019

[email protected]

ontbijt slecht weinig keus verders alles goed

• 6Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

65 tips over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort

• mirjam, 01-07-2014

Als je een taxi zoekt moet je zeker bij Loes zijn. Zij is de leukste en gezelligste taxichauffeuse van Curaçao en staat altijd voor je klaar. Dag en nacht! Haar nr is +5999 695 4952 en voor whatsapp 005999 6713400

• aNyWay, 28-04-2014

Heerlijk eten bij Zest beach bar. Lekker koffie drinken bij Zanzi bar. Fantastisch vers betaalbaar Italiaans ijs bij de doorgang (trap) naar Zest. En duiken bij de Scuba Lodge Willemstad, Prettige mensen met een geweldige sfeer.

• Anja, 28-11-2013

Huur een paar dagen een auto, want Curacao heeft heel veel te bieden ook buiten Jan Thiel.

59 vragen over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort

• Sandra de Vries, 30-05-2019

Koffiezetapparaat

Wat voor koffiezetapparaat hebben ze in de appartementen? Bedankt voor je reactie.

• Sabrine Den Blanken, 11-02-2019

Was service

Heeft het resort ook een wasserette zodat je kleding kan laten wassen?

• Marcel Bossink, 07-05-2018

verbouwing

Wanner is de verbouwing klaar?

Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenMassages