Vakantiepark
8,1

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,6

Omschrijving
Kleurrijke huisjes op Livingstone Jan Thiel Resort Curacao. Alle accommodaties liggen in de bloementuin. Ook is er een zwembad, restaurant, hammam en animatie. Het ontbijt in Livingstone is heerlijk. ’s Avonds drink je wat op het terras waar regelmatig live-muziek wordt gemaakt. Het strand bevindt zich op zo’n 500 meter afstand.
Kenmerken
Airco
Restaurant
Peuterbad
Speeltuin

We hebben een aantal aanbieders voor Livingstone Jan Thiel Resort voor je op een rij gezet:

993 reviews over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in het Nederlands

mooi resort personeel mag

Mval,
6-12-2018

keukenpersoneel bij ontbijt nog nooit gelachen... ze kijkt altijd boos als je om een geb. ei vraagt...

Gereisd met partner in december 2018

leuk complex

angéla,
5-12-2018

het is ons opgevallen dat er n soort van rat over het terrein loopt in de buurt van kamer 86

Gereisd met partner in december 2018

Zin om terug tegaan

H de gooijer,
1-12-2018
  • Activiteiten8

Heerlijk hotel goed eten mooie kamers dicht bij het strand en AH winkel

Bus station voor de deur

Gereisd met partner in maart 2018

ABC Travel

Prachtig resort met goede service, top locatie

Tess Luijten,
29-11-2018
  • Activiteiten8

Dit jaar heb ik van januari 2018 tot en met juli 2018 in Curaçao gewoond voor mijn studie. Ik woonde in een studentenhuis, vandaar dat mijn vriend en ik onszelf getrakteerd hebben op een weekendje ontspanning in een luxe resort in mei. Livingstone was het perfecte resort, en ook nog eens betaalbaar! Prachtig mooi en groot resort op een goede locatie, naast Jan Thiel Beach. Je krijgt ook gratis pasjes voor dit strand. Maar ook het zwembad op het resort is heerlijk vertoeven voor een dagje! Bij de receptie worden al je vragen beantwoord en kun je excursies boeken. De kamers zijn super mooi en worden elke dag schoongemaakt door erg vriendelijk personeel. Ondanks dat het erg toeristisch is op Jan Thiel, is het erg rustig op het resort. Geen last gehad van overlast.

Gereisd met partner in mei 2018

prima hotel

Anita,
29-11-2018

zit dicht bij het strand, dus ideale locatie. handdoekenservice via de receptie. mooie kamer. ontbijt matig, weinig keus en matige kwaliteit.

Gereisd met partner in november 2018

review vakantie

sunshine,
28-11-2018

prima sfeer, minpuntje: te weinig kleerhangers. grote hangkast maar niets om op te hangen

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Een fantastische droom!

Jolien Teuben,
  • Activiteiten8

Je eigen huisje, in de ochtend de deuren open slaan, warmte, de zon, vogeltjes die een broodje mee pikken op je eigen terrasje, de zee, een héérlijk zwembad, in slaap vallen rond een uurtje of 18.00u in een hemelbed aan het zwembad en niemand die dit gek vind maar wel een kleedje krijgen van de eigenaar voor de wind... een droom.. wat is dit toch een geweldig resorts !!! ♡♡ ons hart gestolen wij willen nooit meer ergens anders heen op Curaçao!!! Het eten en drinken is heerlijk en er worden super leuke avonden georganiseerd. De supermarkt is om de hoek voor. We voelde ons ook erg veilig door de beveiliging vooraan in het park. Een Nederlands koppel rund dit fantastische park!!

Gereisd met partner in december 2016

heerlijk

joke,
28-11-2018

minder leuk harde muziek in restarant

Het was genieten!

Marielle,
27-11-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Comfortabele, nette appartementen op loopafstand van het populaire Jan Thiel strand! Het ontbijt is goed, je kan lekker vertoeven bij het zwembad en genieten van een drankje bij de bar. Het ultieme vakantiegevoel!

super heerlijk

carly,
24-11-2018

4 nachten met een kapotte airco is absoluut niet leuk. omdat de ruit in de voordeur was vervangen lag er allemaal glas op de grond van de gang, wc, woonkamer en slaapkamer en splintertjes op tafel. een van ons had daardoor een glassplinter in de vinger. jammer dat de glasvervangers dat zelf niet hadden opgeruimd of gemeld. het zou fijn zijn als de temperatuur vd douche instelbaar zou zihn. comfortabele buitenstoelen ook een pre.

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.