Vakantiepark
8,1

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,6

Omschrijving
Kleurrijke huisjes op Livingstone Jan Thiel Resort Curacao. Alle accommodaties liggen in de bloementuin. Ook is er een zwembad, restaurant, hammam en animatie. Het ontbijt in Livingstone is heerlijk. ’s Avonds drink je wat op het terras waar regelmatig live-muziek wordt gemaakt. Het strand bevindt zich op zo’n 500 meter afstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Livingstone Jan Thiel Resort voor je op een rij gezet:

72 reviews over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in het Nederlands

mooi resort

r
10-10-2014
  • Onderkomen5
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5
  • Activiteiten8

klantvriendelijk, in de buurt een supermarkt, mooi zwembad. Gratis Shuttelbus voor de supermarkt Vreugdenhill en willemstad.De opzet van de appartementen gezellig. Je kan een goed rondje lopen in het park.

De kamers worden eens in de 4 dagen schoongemaakt. (helaas met de franse slag)

pas goed op je spullen. Ze willen nog wel eens in je spullen neuzen en wat meenemen vooral uit je kledingkast.

Gereisd anders in september 2014

Fijn resort

Anja
28-11-2013
  • Onderkomen8

Wij hadden 2 appartementen naast elkaar op de bovenverdieping (type Montana). Zeer ruime woonkamer/keuken en zeer groot balkon met eethoek, ligbedden en zitje. Bij regen zijn de tegels zeer glad, oppassen dus. Wifi is zeer slecht te ontvangen en de schoonmaak laat te wensen over. Maar verder fijne appartementen, zeker gezien prijs/kwaliteit. Wij komen zeker terug. Park netjes onderhouden en vriendelijk personeel.

Gereisd anders in oktober 2013

Erg Mooi

Bianca
18-9-2013
  • Onderkomen8

Jan Thiel Resort is een zeer mooi resort met vriendelijk personeel.

De huisjes zijn goed onderhouden en worden ook tijdens het verblijf goed schoongemaakt en voorzien van schone badlakens en handdoeken. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd anders in augustus 2013

voor herhaling vatbaar

ruud
1-4-2009

zoals gezegd, voor herhaling vatbaar. Prima vakantiebestemming en een relaxed park met goed zwembad. Eten in het restaurant is niet geweldig. Personeel erg vriendelijk.

Gereisd anders in april 2009
2008

Ik ben van 23 april tot 5 mei in livingstone geweest, een mooi park met zeer vriendelijk personeel.de huisjes zijn mooi en op het resort kun je lekker eten, alleen wat mij betreft mogen ze wel wat meer op hun menukaart zetten de keuze is zeer beperkt

als je bij sanzibar gaat eten duurt het een eeuwigheid voor je pas je eten krijgt, maar wat ze hebben is erg goed, ook de pizza die daar vers gebakken word.

kortom we hebben een leuke vakantie gehad kees

Gereisd anders in mei 2008

In januari 2008 zijn wij twee weken in het resort geweest. Ook wij zijn erg enthousiast! Mooie huisjes, prima zwembad, prachtig park. En wat is Curacao een geweldig eiland! Wel vonden wij het hebben van een auto echt een must, om het eiland goed te kunnen verkennen.

Wij hadden geen ontbijt bijgeboekt, en dit was echt prima, heerlijke broodjes zijn te koop in het park-supermarktje, de rest van de boodschappen hebben we gewoon bij de Albert Heijn gedaan!

Al met al, het was een geweldige vakantie, we komen graag nog eens terug!

Gereisd anders in februari 2008

Mooi resort, mooie appartementen, goede service en vriendelijk personeel. Wij hadden er een aan het zwembad. De ligging is wel bepalend! Heel mooie tropische tuin. Ga er niet ontbijten dan moet je een uur wachten op je broodjes. Er zit een supermaktje bij het resort die euroshopper producten van de AH verkoopt en heerlijke broodjes. Een huurauto is aan te bevelen. Er stopt wel een bus voor de deur naar willemstad. Het strand is op loopafstand. Stel je er niet al teveel bij voor. Er zijn zeker mooiere stranden in de omgeving. De bar Zanzibar gelegen aan het Jan Thiel strand is heel gezellig

. Livingstone Jan Thiel is een echte aanrader

Gereisd anders in januari 2008
2007

Het was echt geweldig

Fam Jansen
10-7-2007

Het was echt geweldig. Super mooie, grote en schone appartementen. Vriendelijke mensen.

Met een auto kan je heel veel van het eiland zien. Het is ons zo goed bevallen dat we van plan zijn dit appartement volgend jaar weer te boeken.

Gereisd anders in juli 2007

In april de hele maand gelogeerd in app Montana. Mooi schoon, ruim, prima service. De bar zou wel wat meer "pit"kunnen gebruiken, maar het eten is prima.

Het strand bijna voor de deur en vervoer naar de supermarkten keurig geregeld.

Auto is beslist nodig; kijk voor een prima auto eens bij Kik's cars; veel goedkoper dan de verhuurbedrijven bij Jan Thielbaai of Hato!

Gereisd anders in juli 2007

Zijn net terug en hebben een geweldige vakantie gehad

sharon en claudia
29-6-2007

Zijn net terug en hebben een geweldige vakantie gehad. Het huisje was erg groot en schoon. De mensen zijn allemaal super aardig en de beveiliging van het park is ook heel goed. Ze wisten precies in welk huisje we logeerde als we 's nachts terug kwamen van een feesje. Het zanzibar strand is erg gezellig, maar onze voorkeur ging toch uit naar mambo!! Je kan over het hele eiland erg lekker en goed eten. Hebben drie dagen een auto gehuurd, maar met de bus en de taxi is het ook goed te doen. De feesten zijn helemaal geweldig, vooral bij mambo, wet en wild en zanta!!!

Gereisd anders in juni 2007

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.