Vakantiepark
8,1

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,6

Omschrijving
Kleurrijke huisjes op Livingstone Jan Thiel Resort Curacao. Alle accommodaties liggen in de bloementuin. Ook is er een zwembad, restaurant, hammam en animatie. Het ontbijt in Livingstone is heerlijk. ’s Avonds drink je wat op het terras waar regelmatig live-muziek wordt gemaakt. Het strand bevindt zich op zo’n 500 meter afstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Livingstone Jan Thiel Resort voor je op een rij gezet:

Kenmerken

31-1-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen4

mooi park maar douches zwaar veroudert

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Een dikke aanrader!

Ruud slaats,
5-1-2019
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten7

Het is lang vliegen en dat valt met hele kleine kinderen niet altijd mee. Maar.... dat heb je er graag voor over: een geweldige bungalow op een mooi park met supervriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Locatie is top!

Joy,
7-11-2018
  • Activiteiten7

Prima resort! Inchecken bij aankomst ging bijzonder vlot, aanrader voor alle hotels/resorts als je het mij vraagt. Uitleg plenair en individueel formulier invullen. Ontbijt is gewoon goed, voldoende keus maar niet uitgebreid. Jan Thiel strand op loopafstand, ca. 3 minuutjes. Zo ook supermarkt, diverse winkeltjes en autoverhuur. Wij verbleven op het resort in een geschakeld wit huisje (met z’n 5-en) voorop het park. Paar traptreden op en direct bij de bar en ontbijt. Locatie en ruimte dus top maar het huisje(s) zelf kan wel een opknapper gebruiken her en der.. Flink minpunt in mijn ogen aan prijs/kwaliteit.

Onze kinderen (3,5,8) hebben in de ‘kidsclub’ gespeeld op dag van vertek. Spelletjes, knutselen, schminken. Speeltuintje is ook oké.

Weinig op het resort geweest; alleen ontbijt of soms aan de bar s avonds. Kortom goed geslapen, ontbeten, aardig personeel en een heel gezellig stukje curacao zo voor je voeten, super vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

ABC Travel

helaas niet wat we hebben verwacht

geen,
18-9-2018

de medewerkers mogen meer enthousiast zijn en als je ergens om vraagt gebeurt het gewoon niet. prima resort maar zeker geen aanrader helaas.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Leuk top

maarten,
10-8-2018

Het is hier gezellig, de wifi is traag

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

top!

jhering,
13-7-2018

beste service en receptie!! :) danki

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

leuk

jeffrie,
7-7-2018

het zwembad is cool echt supper cool

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

fantastische plek

puttenpol,
28-6-2018

vriendelijke mensen, mooi en schoon resort. Alles perfect geregeld en een goede service. Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

all out

ruud,
28-6-2018

het bier is lekker koud service is goed accomodatie prima

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Teleurstellend!

Kim,
26-5-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1
  • Activiteiten2

Helaas hebben wij een Vila gekregen. In eerste instantie zouden wij een gerenoveerde hotelkamer krijgen, maar gezien ons gezelschap werd ons een villa, voor een meerprijs van €35 per nacht, aangeboden. Eenmaal daar aangekomen kwam de rioollucht ons tegemoet. Daar zou wat aan gedaan worden, maar na 3x vragen hebben wij opgegeven. Een mooi groot terras, maar eenmaal binnen troffen wij een sterk verouderde bende aan. Roest en schimmel aan de koelkast, magnetron en vaatwasser. Nauwelijks licht in de vieze en zwaar beschimmelde badkamer. Een echt versleten toilet en vieze muren met bloedvegen in de slaapkamers.. slechte schoonmaak! Wij hebben de gehele vakantie een toiletrol in een plant in de tuin gehad en ontlasting van een dier op het terras.. Dichtbij de villa stond 24/7 een aggregaat te draaien, dit maakte erg veel lawaai. Wij zijn erg teleurgesteld in de accommodatie en boeken dit resort dus ook niet nog eens.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.