Vakantiepark
8,1

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,6

Omschrijving
Kleurrijke huisjes op Livingstone Jan Thiel Resort Curacao. Alle accommodaties liggen in de bloementuin. Ook is er een zwembad, restaurant, hammam en animatie. Het ontbijt in Livingstone is heerlijk. ’s Avonds drink je wat op het terras waar regelmatig live-muziek wordt gemaakt. Het strand bevindt zich op zo’n 500 meter afstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Livingstone Jan Thiel Resort voor je op een rij gezet:

56 reviews over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in het Nederlands

2008
  • Onderkomen8

Wij verbleven met 6 personen in Jan Thiel. 4 personen zaten in Bungalow Laguna en ikzelf met mijn partner in Montana. Ons app. zag er redelijk tot goed uit. Ook het schoonmaken viel wel mee. Ze mogen de volgende keer ook alle stof onder het bed weghalen. Het personeel was erg behulpzaam en altijd even vriendelijk.

Warm eten was redelijk tot goed. Maar het ontbijt is gewoon waardeloos. Je kan een ontbijtmenu nemen en je krijgt maar 1 kopje koffie of thee. Als je nog koffie wilt moet je die wel extra betalen. De laatste 2 dagen dat we daar zaten hadden ze buffet. Er werd de dag ervoor door een serveerster tegen ons gezegd dat dit onbeperkt was. Toen we om de rekening vroegen zegt de serveerster dat ze hadden gezien dat wij meerdere keren naar buffet waren geweest en dus ook meer moesten betalen. Dit hebben we dus geweigerd en ook niet betaald. Er was ook nergens beschreven dat als je een buffet nam je maar van alles 1 mocht nemen.

Dus ontbijt hier is waardeloos

echt leuk

lea
1-11-2008

net terug het was echt super heel mooie app heel schoon gezellige bar met live muziek heerlijk eten de bbq was echt geweldig het strand was heerlijk personeel was heel vriendelijk en behulpzaam mooi zwembad echt een super vacantie was het

Zeker een aanrader

Fam. H.F Juliana
26-10-2008

Net terug van vakantie Curacao.Voor het eerst hierzo gelogeerd in dit verblijf en zeker een aanrader om te doen,wij gaan zeker weer hierna toe.Vriendelijk personeel,3x per week schoonmaak,handdoeken en beddengoed.Naar strand even de straat over. Zwembad aanwezig.Papagayo en Chogogo resort om de hoek.Ook een klein winkeltje,de Cocosnoot geheten is er voor de boodschappen.

super

Karima MAAROUFI
17-10-2008

Topresort maar verwacht niet veel van het schoonmaken,want dat is echt 10 keer niks.Voor de rest echt een topvakantie gehad met vriendelijke mensen,lekker zwembad,goed restaurant en leuk waterparkje op Zanzibar waar je ook heerlijk kan eten.

Op Zanzibar na is er niets in de omgeving dus een auto huren is een echt aanrader.Wij hebben div.autoverhuurbedrijven vergeleken ,maar bij Alemo die in het resort zit is de goedkoopste.Voor ons scheelde dit zelfs 325 dollar vergeleken bij Budget.

Gereisd familie in oktober 2008

Verzekerd van een geweldig verblijf!

Maarten
29-9-2008

Afgelopen twee weken verbleven op Livingstone, appartement Bay-Bay. Een geweldige plek! Appartement is zeer compleet; zelfs kaasschaaf en kurkentrekker zijn aanwezig! Huisje was schoon, natuurlijk niet als thuis. Regelmatige schoonmaak, linnen en handdoeken wissel. Verse broodjes bij 'de cocosnoot' supermarktje. Eigen parkeerplaats. Fantastische mensen, vriendelijk en behulpzaam. Tegen betaling (draadloos)internet. 38 minuten bellen naar NL voor tien NAF (€4,-) met kaart. Zwembad is heerlijk, geen handdoekje leggen. Strand op loopafstand (5min). Lekker eten? Zanzibar (5min) en de Kleine Wereld! Auto=een must om eiland te verkennen; westpunt, grote en kleine knip, Kas Aboa strand, struisvogelfarm, grotten van Hato enz. Huur NIET bij Budget! Ronduit slecht!

We hebben twee geweldige weken gehad en veel gezien van het eiland. Livingstone is een aanrader!

Mail gerust met vragen!

Geweldig mooi park.

Vlakbij het strand en een mooi zwembad op het resort.

Nadelen vond ik tapijt in de slaapkamers en de airco's werden niet best onderhouden (vies).

Klacht over de airco werd wel zeer snel opgelost.

Al met al een geweldige vakantie.

Gewoon goed

Gradus
14-9-2008

Van de entree tot weggaan een toppie verblijf gehad, lekker rustig gelegen en dus goed. Op curacau is niets ver en zelfs de locals pakken voor alles het bussie. Het restaurant is top maar dat vinden we van de meeste restaurants op Kursao. Wij gaan zeker terug om te kijken of ze ook voor de tweede keer goed zijn :-)

Prima verzorgd vakantiepark

Wilma Leeseman
2-9-2008

Van 22 augusutus tot 2 september 208 geweest op dit resort.

Een heerlijk rustig resort. Niets op aan te merken. Vriendelijk personeel, schone appartementen, handdoeken etc.

Supermarktje de cocosnoot makkelijk voor hoogstnodige boodschappen.

Bus naar Willemstad stopt voor de deur. Rit duurt 20 minuten, kost NAF 1,80 pp.

Jan Thielbaai is een van de mooste baaien met koraalrif. Mooi om te snorkelen!

Op het eiland is voor jongelui 's avonds niet veel te beleven behouden de strandtenten die iets organiseren.

Eten bij de Brakkeput Mei Mei is top en niet duur! Je wordt met een busje gehaald en gebracht.

Kortom, dit resort is zeker aan te raden!

jan thiel livingstone appartments

hettie staats
19-8-2008
  • Onderkomen8

prachtig mooi zwembad, mooie accommodatie, en een los restaurant met lekker eten.

Een winkeltje aanwezig in het complex voor brood, melk etc. Goede service, 2x per week schoonmaak en lakens en handdoeken. Ook een dagelijkse zeezwemhanddoek, makkelijk in te wisselen. Ietsje te ver van het strand afgelegen.

Gereisd familie in augustus 2008

uitstekend

eikelboom
19-8-2008

geen kakkerlakken of ander ongedierte.

vriendelijk personeel.

prima sevice.

bungalow met zeezicht.

goede controle veiligheid, was nodig

jammer dat gedeeltes van het eiland

als stortplaats wordt gebruikt.

Gereisd familie in augustus 2008

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.