Vakantiepark
8,1

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,6

Omschrijving
Kleurrijke huisjes op Livingstone Jan Thiel Resort Curacao. Alle accommodaties liggen in de bloementuin. Ook is er een zwembad, restaurant, hammam en animatie. Het ontbijt in Livingstone is heerlijk. ’s Avonds drink je wat op het terras waar regelmatig live-muziek wordt gemaakt. Het strand bevindt zich op zo’n 500 meter afstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Livingstone Jan Thiel Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in het Nederlands

aan de dure kant

monida,
29-7-2018

duur ontbijt,kleine koelkast

Gereisd zakelijk in juli 2018

Al jaren een prima verblijf

Cure-Aid
19-2-2011
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Ik huur al sinds enkele jaren een villa op Livingstone. Het onderkomen is goed verzorgd en ziet er schoon uit. Prachtig park wat goed wordt onderhouden.

Gereisd zakelijk in februari 2011
2007

Het was een heel erg luxe en mooi appartementencomplex

Charlotte Belder
14-8-2007
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Het was een heel erg luxe en mooi appartementencomplex. Alleen het personeel van het restaurant was erg traag en niet zo erg behulpzaam. Maar voor de rest een aanrader!

Gereisd zakelijk in juli 2007

ABC Travel
ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.