Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen8,3

65 tips over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort

Frans, 30-7-2017
Naar Klein Curacao met de Mermaid en niet met de catamaran. Die heeft namelijk geen faciliteiteiten op het eiland. Dus zit je de hele tijd op de boot voor de kust. Met Mernaid heb je parasols, bedjesop het strand, beachhouse, BBQ en meer. En eenmaal op Klein Curacao geweest hoef je ook niet meer naar het westen, de stranden daar vallen dan toch tegen.
sas, 19-7-2015
Ga duiken met Relaxed Guided Dives aan de Weg naar Westpunt. Rob Botbijl begeleid je super. Leuk detail is dat hij vaak zijn GoPro meeneemt en de filmpjes op Facebook zet. Je hoeft dus niet te betalen voor de opnamen !
JJ., 14-7-2015
Ga duiken bij van der ven duikschool, zit op het park, service uitmuntend en hele kleine groepen. Wij hebben hier ons duik brevet gehaald voor relatief weinig geld met prachtige duiken

We hebben een aantal aanbieders voor Livingstone Jan Thiel Resort voor je op een rij gezet:

fam. v.d. Berg, 1-5-2015
Breng een bezoek aan Nationaal park Sheta Boka, , ga eten bij Jaanchies, ga met de bus naar Willemstad en ga eten bij Plasa Bieu.
Sonja Geerts, 25-4-2015
Dagtocht Eilandtour was een leuke en leerzame dag. Gids Hetty weet erg veel van het eiland en de geschiedenis ervan. Ga zeker even langs bij de hostess de dag na aankomst. Onze hostess Geertje had ook veel handig info voor ons.
linda, 19-3-2015

Auto huren is wel nodig als je naar andere mooie strandjes wil.

Iik zeg wel alleen de stranden zijn mooie verder niks te doen .winkels zijn hier bijna niet .

Norman, 17-1-2015
Strand Zanzibar let op de happy hours, gezellig! en reserveren voor het eten op sommige dagen anders is het vol. Klein Curacao met de catamaran is leuk, maar op de heenweg is de zee ruw, grote kans dat je dan zeeziek wordt, dus let op.
neria, 15-12-2014
ga in de lente dat zou het best zijn
heleen, 21-10-2014

Je kunt prima je telefoon opladen in de douche. volgens de accomodatie zou je een geaarde omvormer o.i.d. nodig hebben die bij de AH te koop is. Als je zorgt dat je niet tijdens het douchen gebruik maakt van het stopcontact is er geen probleem.

Het is een aanrader om je kinderen bij je op de slaapkamer te nemen i.v.m. de airco

r, 10-10-2014

Huur een auto en ga naar de westkust. Super mooie stranden.

Mooie weg om te rijden. Vraag even bij de receptie voor een wegenkaart.

lekker eten bij "de kleine wereld" Er is een gratis busje die je komt halen/brengen. Vraag bij de receptie voor meer info.