Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort ****

• Onderkomen1
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1
  • Activiteiten5

park ziet er leuk uit mooie locatie, bedden slapen prima d.m.v een topping , was er met mijn gezin ,een zoon van 23 jr moest op een stretcher in de woonkamer zonder airco slapen, niet te doen! toen om normaal bed gevraagd en deze ook gekregen alleen deze was knetter hard omdat er geen topping op ligt dus bank erbij geschoven en zo heeft hij half op de bank en half op het bed gelegen na een hele verhuizing om onder de plafondventilator te liggen, (maar wel volle pond betaald voor hem) badkamer is een open gat in de grote slaapkamer, dus iedereen uit de slaapkamer als er 1 gaat douchen , schiet lekker op dus. de verlichting is meer schaduw wat je creëert, normaal opmaken als vrouw zijnde is ook niet te doen daar.al met al te duur voor wat je krijgt. Mannen aan de poort zijn echt lieverds, voor de rest vriendelijk geholpen,huisje werd pas na 5 dgn schoongemaakt en nw beddengoed en nw handdoeken,vreselijk.huisje is perfect voor hooguit 2

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
Volgende reviewVolgende