Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort

Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort
8,1

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Livingstone Jan Thiel Resort voor je op een rij gezet:

863 reviews over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Rianne
16-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Eerste keer curacao, eerste keer in Livingstone. Mooi opgezet resort, zwembad en bar/restaurant liggen ook centraal. Parkeren vlakbij hotelkamer was prima te doen, nieuwe gerenoveerde kamers met airco, kleine koelkast en heerlijke regendouche!

Tip om een grotere koelkast neer te zetten, jammer dat de verlichting in de badkamer niet uit kan.

Volgende keer toch weer ander hotel

Sandra
14-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Perfecte ligging, vriendelijk personeel. De kakkerlakken in de accommodatie en de (matige) schoonmaak 1 x in de 4 dagen zijn twee minpunten.

Heerlijke vakantie

Danielle
11-6-2018

De gastvrijheid, accomodatie en eten zijn perfect. Een heerlijk en fijn verblijf gehad op Livingstone.

mooi verbetering

suzan
8-6-2018

er is niet zoveel te doen overdag en savonds wij hadden een villa prima bedden redelijk schoon alleen de keuken valt nog net niet uitelkaar en de badkamer mogen wel nieuwe afkitranden in zwembad mag ook wel een update krijgen vloer daarvan niet glad en hier en daar tegeltjes stuk maar wel een groot zwembad heel erg vriendelijk personeel

mooi resort

kvg
8-6-2018

leuk personeel en mooie kamers

fijn resort

ed
1-6-2018

personeel soms wat ongeinteresseerd

wendy
1-6-2018

niet veel te doen savonds bij het hotel

Mooi resort, vriendelijk personeel

Servie
30-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Vriendelijk personeel, mooi resort, goed wifi, eten 's avonds was prima, goed prijs/kwaliteit. Enige minpunt is het ontbijt.

we vonden fijn hier om te logeren

goeloe
30-5-2018

een kalender en klok in het appertement.
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Geweldig . Alles om de hoek .strand , bar , Albert Heijn .

Avonden lekker op strand eten .goede ijsboer .

Om het eiland te zien in een auto een must . Hadden goede tips .

Park is gewoon netjes en natuurlijk je kunt over alles klagen . WiFi bij huisje perfect .

Geen handdoek leggen . Das vakantie .

Restaurant geweldig maar mischien voor het BBQ gevoel 1 vlees soort tijdens het eten vers bereiden . Geur geeft toch het BBQ gevoel . Verder kan ik niet klagen op het relaxe na das perfect

Willemstad geweldig geen opdringende verkopers en iedereen laat je met rust .zelfs een prettige dag gewenst na winkel bekeken te hebben .

Rijden op het eiland is een ervaring niemand haast en zelfs als je een foutje maakt een vriendelijk gevaar van niets aan de hand. Wauw en ga graag terug .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort scoort een 8.14 uit 10 op basis van 865 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: