Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort

8,1

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen7,8

Omschrijving
Kleurrijke huisjes op Livingstone Jan Thiel Resort Curacao. Alle accommodaties liggen in de bloementuin. Ook is er een zwembad, restaurant, hammam en animatie. Het ontbijt in Livingstone is heerlijk. ’s Avonds drink je wat op het terras waar regelmatig live-muziek wordt gemaakt. Het strand bevindt zich op zo’n 500 meter afstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Livingstone Jan Thiel Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

mooi complex

Diana,
13-12-2018

omdat het personeel een kerstdiner/feest werden wij heel snel en onpersoonlijk afgehandeld. Weinig info en duidelijkheid. Onze accomodatie was overboekt en kregen een andere. Dit was verder allemaal prima. Het schoonmaken was de eerste dag niet gebeurd. En de derde dag slecht gedaan.

Kenmerken

13-12-2018

schitterend hotel !

Minne,
11-12-2018

zalige lokatie, vriendelijk personeel, nette kamers. ontbijt iets minder door de veeeele vliegen rond het eten. verder uitstekend hotel.!

Top

Tessie,
8-12-2018

geweldig hier erg vriendelijk personeel allemaal. Alles netjes schoon. Voor herhaling vatbaar. Toppieeeee

estupendo

Samhen,
8-12-2018

graag niet roken bij het eet area; een idee om smoking area van te maken. Er zijn ook kinderen in de buurt.......

goed en verzorgd

theo,
8-12-2018

totale accommodatie zeer goed verzorgd, vriendelijk en behulpzaam personeel

Basic hotel kamer.

Frank,
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Hotel kamer nr: 1030 is erg basic. Mini koelkast voor een paar kleine flesjes, wil je toch wat eten dan zal je zelf voor bestek moeten zorgen. In hotelkamer een goede tv maar geen bankje, dus in bed kijken is eigenlijk enige optie. kledingKast en een buro aanwezig. Badkamer is bijna groter als de kamer. Modern ingericht alleen dan weer jammer dat je nergens handdoeken kunt ophangen. Wat opviel is dat het licht niet uitkan.. Buiten een zitje met 2 stoelen en een tafel. Ook jammer dat er geen rekje of iets dergelijks is voor de handdoeken of badkleding. Deze kamer ligt aan de buitenrand van het park en daardoor overdag redelijk veel geluid van vrachtauto’s van het naastgelegen park, ze zetten de motor niet uit als ze aan het lossen zijn dus dat is iets minder.

mooi resort personeel mag

Mval,
6-12-2018

keukenpersoneel bij ontbijt nog nooit gelachen... ze kijkt altijd boos als je om een geb. ei vraagt...

leuk complex

angéla,
5-12-2018

het is ons opgevallen dat er n soort van rat over het terrein loopt in de buurt van kamer 86

Zin om terug tegaan

H de gooijer,
1-12-2018
  • Onderkomen9

Heerlijk hotel goed eten mooie kamers dicht bij het strand en AH winkel

Bus station voor de deur

Prachtig resort met goede service, top locatie

Tess Luijten,
29-11-2018
  • Activiteiten8

Dit jaar heb ik van januari 2018 tot en met juli 2018 in Curaçao gewoond voor mijn studie. Ik woonde in een studentenhuis, vandaar dat mijn vriend en ik onszelf getrakteerd hebben op een weekendje ontspanning in een luxe resort in mei. Livingstone was het perfecte resort, en ook nog eens betaalbaar! Prachtig mooi en groot resort op een goede locatie, naast Jan Thiel Beach. Je krijgt ook gratis pasjes voor dit strand. Maar ook het zwembad op het resort is heerlijk vertoeven voor een dagje! Bij de receptie worden al je vragen beantwoord en kun je excursies boeken. De kamers zijn super mooi en worden elke dag schoongemaakt door erg vriendelijk personeel. Ondanks dat het erg toeristisch is op Jan Thiel, is het erg rustig op het resort. Geen last gehad van overlast.

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.