Hotel LionsDive Beach Resort

Hotel LionsDive Beach Resort

8.9Fantastisch

Curaçao, Curaçao, Willemstad

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.235p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• Aan zee
  • Sauna

Bij LionsDive Beach Resort ben je direct in de vakantiesfeer en voelt het aan als thuiskomen. Het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat je niets tekort komt gedurende je verblijf. Geniet van de zon, de zee en het grote strand dat voor de deur van LionsDive Beach Resort Curaçao ligt. Trek een baantje of neem een verfrissende duik in het vijftig meter bad om daarna aan te schuiven in de Chill Beach Bar. Met een verkoelend drankje in je hand geniet je van de aangename zeebries.

LionsDive Beach Resort beschikt over een 24-uurs receptie, een business center met internetfaciliteiten en gratis wifi, dus ook voor een zakelijke vakantie is dit resort geschikt. Vakantiegangers zijn vooral enthousiast over de zwembaden. Naast het vijftig meter bad vind je nog een zwembad met peuterbad op het terrein van het resort. Langs de rand van een van deze zwembaden relax je op het zonneterras met ligstoelen. Een badlaken hoef je niet in je koffer te stoppen, want bij LionsDive Beach Resort Mambo Beach geniet je van een gratis handdoekenservice. Op het prachtig aangelegde privéstrand met palmbomen vind je eveneens gratis ligbedden en parasols.

Waar ga je eten tijdens je vakantie bij LionsDive Beach Resort? De keuze is reuze, want er zijn maar liefst vier à la carte restaurants. Wat dacht je van een diner in het grill restaurant Beachbar Chill? In het Seafood Grill Nemo restaurant kun je terecht voor gerechten met verse vis uit zee. Maak zeker ook tijd vrij voor een fine-dining diner in Hemingway en blijf daarna even hangen. ‘s Avonds kun je hier namelijk dansen tot je voeten niet meer kunnen en genieten van swingende live-muziek.

Kom volledig tot rust in de Santai Spa. Geniet van een massage, een gezichtsbehandeling of kies voor een manicure. De sauna en het stoombad van het LionsDive Beach Resort Curaçao zijn gratis toegankelijk voor alle hotelgasten. De toegang tot de direct naast het hotel gelegen Body Beach Wellness Club is voor hotelgasten eveneens gratis. In de fitnesszaal met airconditioning worden dagelijks diverse lessen aangeboden. Ga jij voor een lesje spinnen of toch voor yoga?

Watersportliefhebbers halen hun hart op bij PADI & SSI Duikschool ‘Ocean Encounters’. Deze duikschool, gelegen op het terrein van LionsDive Beach Resort, biedt dagelijks tochten aan naar de beste duikplekken van Curaçao. In totaal zijn er per week tien verschillende duikspots te ontdekken. Zo raak je volgens vakantiegangers niet snel uitgekeken.

Kamers

Reviewers zijn erg tevreden over de hotelkamers in LionsDive Beach Resort. Bijzonder is dat de meeste hotelkamers aan het strand liggen. Zo stap je bijna direct met je voeten het zand in en neem je een duik in zee. Verder zijn de kamers erg ruim en netjes. De schoonmaaksters komen elke dag langs om te poetsen. Sommige reviewers schrijven alleen dat de bedden wat aan de smalle kant zijn. Dit hangt echter af van de kamer waarin je verblijft, want in sommige kamers slaap je dan weer in een ruim queensize bed.

Ligging van LionsDive Beach Resort

LionsDive Beach Resort grenst aan het populaire Mambo Beach. Dit is volgens reviewers een plek waar het de hele dag door gezellig is. Overdag geniet je van zon, zee en strand bij een van de beachclubs. ‘s Avonds is het hier vooral erg gezellig. Zoek een plek uit in een van de restaurants, ga winkelen of drink drankjes in een van de vele barretjes.

Wil je hoofdstad Willemstad ontdekken tijdens je vakantie bij LionsDive Beach Resort Curacao? Deze bruisende stad ligt op slechts vijf kilometer afstand. Tweemaal per dag rijdt er een gratis shuttlebus naar het centrum van Willemstad.

Zie jij jezelf genieten van een welverdiende vakantie in dit hotel op Curaçao? Boek je vakantie en vertrek binnenkort naar de zon!

1140 reviews over Hotel LionsDive Beach Resort

• 10Ria van den Bosch-Huiskamp10-03-2020

helemaal Fantastisch

Dit is een geweldig Hotel, personeel is vriendelijk en hulpvaardig, restaurants zijn top, zwembaden :vooral het grote bad helemaal geweldig, voor de kids is het strand aflopend dus dat is veilig en makkelijk, (ook voor deze Oma)kortom dit was onze 2e maal, maar zijn zeker van plan hier nogmaals te komen.

Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 13-03-2020

Beste Ria van den Bosch

Namens het gehele LionsDive team willen wij u bedanken voor uw verblijf en dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf ervaring met ons te delen. Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf en van de service die ons team aan onze gasten verlenen. Zoals u aangeeft Lionsdive is een familie resort voor oud en klein . Wij hebben uw verblijf ervaring met het gehele team gedeeld,

Wij kijken ernaar uit u voor de 3de keer te verwelkomen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 9Jill en Yvonne16-02-2020

Magisch

Wij hebben hier werkelijk waar alleen maar genoten! Een prachtig resort met mooie, gezellige en schone kamers. Het personeel is vriendelijk en ze werken hard. Het ontbijt was super, lekker met je voeten in het witte zand en een verbluffend uitzicht. De keuze is ruim voldoende. We lezen dan ook met verbazing dat mensen het ontbijt karig en eentonig vinden. Er is voor ieder wat wils, en er is ruim voldoende keus. Dus de klagers begrijpen wij niet, of je moet thuis, elke dag van de week, een uitgebreid en steeds ander ontbijt buffet hebben? Wat ons betreft, een paradijs en erg goed verzorgd, we komen zeker nog eens terug!

Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 19-02-2020

Beste Jill en Yvonne

Hartelijk dank dat jullie de tijd hebben genomen om jullie verblijf ervaring met ons te delen. We zijn blij verheugd dat jullie van het verblijf en van ons ontbijt met de voetjes in de zand hebben genoten.. Wij kijken ernaar om jullie weer in de toekomst te mogen verwelkomen en bedankt dat jullie voor LionsDive Beach Resort Curaçao hebben gekozen.

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Ronnnie15-01-2020

Geweldig resort! (helaas ook voor rokers)

Vaker geweest en het blijft een prachtig resort. Vriendelijk personeel, goede hygiëne en alle voorzieningen zoals sporten, autoverhuur, restaurants, winkels (behalve een supermarkt) zijn aanwezig. Eén tip: overal op het resort mag gerookt worden Bij aankomst zet je een handtekening voor het niet mogen roken op je kamer. Echter op de balkons mag gewoon gerookt worden. Je zit dus altijd in de rook van je buren of je nu wilt of niet. Daarnaast trekt de rook in de gordijnen van je kamer, waardoor het altijd naar rook ruikt. Zit je lekker aan je ontbijt of diner bij Hemingway , zit er naast je altijd wel weer iemand te roken. Gezien het grote aantal gasten dat er rookt, zal hier denk ik niet snel iets aan gedaan worden. Voor mij absoluut geen reden om niet terug te komen naar dit prachtige resort. Het roken beperken tot aangewezen plaatsen zou mijn vakantieplezier wel vergroten. Past ook meer bij de visie van het Eco-resort denk ik.

Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 24-01-2020

Beste Ronnnie

Het Lionsdive team wil je bedanken dat je nogmaals voor het LionsDive Beach Resort Curaçao heb gekozen voor je verblijf in Curaçao. Allereerst waarderen we alle suggesties van onze gasten , en hebben daarom het managementteam op de hoogte gesteld van uw bevindingen betreft ons rookbeleid. We zijn blij dat je weer hebt genoten van onze prachtig resort en van de faciliteiten die wij bieden . We blijven tot uw beschikking en kijken ernaar uit naar uw volgend verblijf bij ons.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    8Moon14-12-2019

Super locatie, lief personeel die alles voor je doen ...niets is ze teveel..mooi strand ,lekker eten. Enig minpunt vd kamer is kleine smalle bedden.

Op t strand bij de handdoek wissel staan 2 toppers die je altijd met een big smile ontvangen en de handdoek voor je in de daarvoor bestemde bak doen. Andy en Shendon heten de mannen. Gelukkig stond er maar 1x een vrouw die niet echt vriendelijk was en waar ik zelf de handdoek moest deponeren (Erica). Ik wist niet eens hoe die bak werkte, helpen ho maar..na wat geklooi lukte t uiteindelijk. Gelukkig stonden de 2 kanjers er de andere dagen weer 😃

Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 21-12-2019

Beste Moon

Wij danken u voor uw verblijf en voor het delen van uw verblijf ervaring. Wij vinden het fijn te lezen dat u een fantastich vakantie had en uw bevindingen betreft de bedden hebben wij doorgegeven. Ons streven is dat onze gasten naar huis gaan met weemoed naar LionsDive . Uw review hebben wij met het gehele team gedeeld en ook met de kanjers Andy en Shendon. Wij kijken ernaar uit u weer te verwelkomen.

Gereisd met partner in november 2019

• 7Maria14-11-2019

Mooi hotel en eiland mooi voor 1 x

Prachtig hotel maar......... Ontbijt is echt elke dag hetzelfde en stelt werkelijk niets voor. Wat ons het meest verbaasde was de arrogante houding wat volgens mij een aangenomen houding is van vooral de dames bij de bar en hun meterslange gelakte nagels. In ons horeca wereldje is dat echt uit den boze!! Op het hotel zelf is verder niets aan te merken. Zorg dat je hier een auto huurt en maps.me app erop zet en hij brengt je naar alle moois van het eiland. Voor ons was 12 nachten net lang genoeg!!

Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 26-11-2019

Beste Maria

Wij danken u voor uw verblijf en voor het delen van uw veblijf ervaring met ons. Wat fijn dat u ons resort prachtig vond. Het spijt ons te moeten lezen dat uw verblijf niet naar wens was. Uw bevindingen stellen wij zeer op prijs en hebben dit met het management team opgenomen . We hopen dat u ons de kans geeft u weer te mogen verwelkomen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Chiel Nieuwenhuijzen26-10-2019

Geweldig

Hier ben je echt op vakantie! Zeer vriendelijk personeel, lekker eten, mooi resort met lekker rustig strand met veel ruimte. Lekker ontbijten met je voeten in het zand. Klein puntje van kritiek, de keuze op de menu's voor vegetariërs in de restaurants is niet groot.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9M. Romen22-10-2019

2e thuis

Wederom een fantastisch verblijf gehad hier. Kamers zijn prima in orde, fijne douche en elke dag word de kamer schoongemaakt. Het ontbijt is goed en met een mooi uitzicht natuurlijk. Eten niet onbeheerd achterlaten, anders zit er een kans in dat het gestolen wordt (door vogeltjes of leguanen). Het (afgebakend) strand loopt hier heel geleidelijk de zee in en is dus zeer kindvriendelijk. Bedjes zijn hier ruim voldoende en er loopt personeel rond om je te voorzien van drankjes. Je kunt tijdens je verblijf al je eten en drinken bij de restaurants van het resort op rekening van je kamer laten zetten zodat je dus in principe geen portemonnee of cash mee hoeft te nemen. De restaurants hebben allemaal een prima menukaart en over de bediening ook niets dan lof. Op de laatste dag kun je na het uitchecken nog gewoon lekker op het strand liggen tot je richting vliegveld moet. Koffers komen in een gesloten kamer, en douchen kan ook nog.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Familie25-09-2019

Droom

Wij zijn in Curaçao getrouwd en zijn met de hele familie hier 14 dagen verbleven. Wat een luxe! Wat een gastvrijheid. En wat een droomvakantie. Ooit hopen wij nog eens terug te mogen komen. Bedankt lions dive.

Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 01-10-2019

Beste Familie

Namens het LionsDive team nogmaals gefeciliteerd met jullie huwelijk en dat wij deel konden maken van deze mooie moment in jullie leven. Het zal voor ons een groot genoegen zijn om jullie weer te mogen verwelkomen. Het huwelijk is een mozaiek dat je samen maakt miljoenen momentjes die bij elkaar een liefdesverhaal vormen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 9Dirk van Roekel18-08-2019

Vakantie zoals een vakantie moet zijn, fantastisch

Zeer prettig verblijf, mooi resort met alle faciliteiten voor een perfecte vakantie. Je kunt hier lekker relaxen maar je ook sportief uitleven. Mooi strand, veel strandbedden in zowel de zon als in de schaduw. Uitgebreid en Lekker ontbijt en in de middag en avond lekker eten bij Hemingway. Mensen bij de balie heel aardig en behulpzaam. En natuurlijk Shandon van de strandlakens, altijd vrolijk, in voor een praatje en zeer behulpzaam, zou voor ons deze maand “ medewerker van de maand” mogen zijn. Maar om de rest van het personeel niets te kort te doen, iedereen was behulpzaam. Volgende keer curacao, volgende keer Lions Dive.

Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 22-08-2019

Beste Dirk van Roekel,

Allereerst willen we u bedanken voor het schrijven van een lovende recensie van uw recente verblijf. We zijn blij te lezen dat u genoten heeft van ons strand en restaurant Hemingway. Uw complimenten over Shendon en de rest van het personeel zullen we zeker met hem delen. Ons dagelijkse streven is om onze gasten het “bon biní” gevoel te geven. We zijn zeer blij dat u het heeft ervaren met ons. We kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen.

Zonnige groeten,

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Michael16-08-2019

Fantastische accommodatie !

Lions Dive beach resort is meer dan een prima verblijf ! Hier snappen ze wat met vakantie is.....Wij komen hier al een aantal jaar. En steeds is het allemaal prima geregeld. Vh jaar voor het eerst 2 kamers moeten boeken omdat de oudste 18 jaar is. Een vd hotelkamers vertoonde een technisch mankement. Mankement werd opgelost , tuurlijk baal je daarvan tijdens je vakantie. Maar Lions Dive beach resort heeft de hinder die wij hiervan ondervonden hebben meer dan goed opgelost ! Onze dank daarvoor aan het team van Lions Dive beach resort 👍. Wij hebben wederom erg genoten. Tot de volgende keer weer

Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 21-08-2019

Beste Michael

Namens het gehele LionsDive team willen wij u bedanken dat u wederom voor het Lionsdive hebben gekozen. Wij zijn blij te lezen dat jullie weer hebben genoten van jullie verblijf. Uw verblijf beoordeling zullen wij delen het de team en hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats