Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°27°
9,1

Paradijselijk genieten in Hotel Lions Dive & Beach Resort op Curaçao. Met 4 restaurants en 3 bars en wekelijks een Antilliaanse barbecue-avond. Ook is er een animatieprogramma voor volwassenen. Baantjes trekken kan in het 50 meter lange zwembad of in zee. De shuttle service brengt je naar Willemstad (7km) of naar de supermarkt in Vreugdenhil.

We hebben een aantal aanbieders voor LionsDive Beach Resort voor je op een rij gezet:

Contact

1058 reviews over Hotel LionsDive Beach Resort in het Nederlands

Resort is top

Gerard Bergen
16-7-2019

Mooi resort... eerste week juli lekker rustig.. nu is het wel wat drukker eten in restaurants wat matig maar daar is de prijs ook naar.. locaties en sfeer van de restaurants zijn fantastisch . Ontbijt is wat eentonig maar de locatie maakt het goed strand en zwembad zijn perfect .hotelkamers éénvoudig wel schoon en groot balkon ( zeezicht kamer) personeel doen hun uiterste best vakantieregels kloppen! Relax .geniet van de zon . maak herinneringen. Draag slippers.neem een cocktail. En geniet.

Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, Wed Jul 17 2019 12:06:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Gerard

Allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf ervaring met ons te delen. Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf. Betreft uw observatie over ons ontbijt zullen wij zeker onderzoeken hoe we deze kunnen verbeteren. Wij hebben een vijftal vakantie regels opgesteld zodat onze gasten het ultieme LionsDive ervaring kunnen hebben en zijn blij dat u het heeft ervaren. Wij hopen dat u met deze mooie LionsDive ervaring weer ervoor kiest om bij ons te verblijven en hopen u snel weer te verwelkomen.

Viviane
4-6-2019

Prachtig, gezellig en goed onderhouden hotel. Vriendelijk personeel. Ben hier geweest met mijn oudste zoon van 19. Ik raad dit hotel iedereen aan. Geweldige vakantie gehad. Kom hier zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, Wed Jun 05 2019 12:23:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Vivian

Vivian wat fijn dat u een fantastisch verblijf had en we willen u bedanken dat u voor onze accommodatie het LionsDive Beach Resort Curaçao heeft gekozen. Ons streven is dat onze gasten een onvergetenlijke vakantie beleven bij ons en zijn blij wanneer het is gelukt. Uw lovende woorden zullen wij doorgeven aan het gehele team , Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen en willen u bedanken voor deze mooie review.

Zonnige groeten

Goed hotel, mooie voorzieningen.

J. Vogels
24-5-2019

Goed hotel, prima ligging, ruime kamer. goede voorzieningen (zwembad, strandbedjes, fitness, restaurants) Vriendelijk personeel, goede schoonmaak. Jammer dat je voor alle extra's (b.v. een koffiecupje) moet betalen, Verder is de prijs voor ontbijt absurd hoog, ben ik nog nooit tegen gekomen. Doe voor 7,50 euro pppd lo ipv logies en iedereen maakt er gebruik van (schaal voordeel) ipv 20 dollar pppd voor een ontbijtje.

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 28-5-2019

Beste J Vogels

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review en wij willen u ook bedanken dat u voor het LionsDive Beach Resort heeft gekozen. Fijn te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad op ons resort. Wat betreft uw opermerking en suggestie over de prijs van ons ontbijt , dit zal gecommuniceerd worden met het management van de restaurants. Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te verwelkomen.

ABC Travel

Super vakantie gehad vriendelijke mensen en mooie

Henk
26-4-2019

Super vakantie gehad vriendelijke mensen en mooie accommodatie

Gereisd Met partner in februari 2019

Geweldig

Roger Oostdam
25-4-2019

Het is een geweldig verblijf . Vriendelijk en behulpzaam personeel . Heerlijk ontbijten en dineren op het strand In de avond veel amusement en lekker dansen in het zand met een ondergaande zon . Romantischer kan het niet . We zullen snel weer terug gaan .

Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, Fri Apr 26 2019 19:07:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Roger

Namens het gehele LionsDive team willen wij u bedanken voor uw verblijf en voor het delen van uw verblijf ervaring. We zijn blij verheugd dat u heeft genoten van uw verblijf en dat ons personeel ook zijn steentje heeft bijgedragen . We hopen u weer in de nabije toekomst te mogen verwelkomen.

Geweldig

Nicole Kuiper
16-4-2019

Geweldig hotel, mooie kamers met hemingway om te ontbijten ( en zeker met je voeten in het strandzand!!) was heerlijk relaxt en gemoedelijk en erg gezellig met livemuziek. Echt een aanrader!!!

Gereisd Met partner in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 19-4-2019

Beste Nicole

Namens het gehele LionsDive team willen wij u bedanken voor uw verblijf en voor het delen van uw verblijfervaring. Wat fijn dat u een geweldige tijd had hier bij ons. En wij kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen.

Zonnige groeten

Fantastisch resort en zeker voor herhaling vatbaar

Gert-Jan Lammers
16-3-2019

Prachtig resort met ruime en schone kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vlakbij enkele winkeltjes en restaurants op de boulevard. Ontbijt is goed, voor ieder war wils. Wat is er nu beter dan ontbijten met je voeten in het zand! Ook Hemingways is uitstekend. Er is 24/7 bewaking van Lion's Dive, maar daar merk je eigenlijk niks van omdat ze zich onder het personeel mengen, zoals de handdoekservice aan het strand, maar er wel zijn als het moet. Als je 's avonds laat probeert bij het resort te komen, laat de bewaking je pas door als je je kamerpasje hebt getoond. Toch wel een veilig gevoel. Er zijn goedkopere plekken, maar wij vinden het het geld waard. Volgend jaar zeker terug, maar dan langer! Ga zo door, Lion's Dive!

Gereisd Met partner in maart 2019
Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 21-3-2019

Beste Gert-Jan

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze geweldige recensie te schrijven en voor uw verblijf bij ons. Wij zijn blij om te lezen dat u een fantastische vakantie heeft gehad met daarbij een veilig gevoel We zijn meer dan blij om u hier bij ons volgend jaar te verwelkomen.

Zonnige groeten,

Op alle fronten een tophotel!

Diane
16-3-2019

Sinds we terug zijn heb ik last van heimwee naar Lions Dive. Het was zo geweldig dat ik nog niet naar huis wilde. Vanaf de transfer heen tot aan de transfer terug was alles goed geregeld. Run of the house kamer met 2 queensize bedden, nette badkamer, bureau, tv, koelkastje en zitje buiten was top. Bedden lagen heerlijk. We zaten begane grond met zwembad en Nemo voor de deur. Naar beneden het strand en Hemingway. Heerlijk ontbijt met de voeten in het zand. Prima koffie, luxe broodjes, je kunt eieren laten bakken, was ook zalm. Echt top!

Altijd plek op het strand met bediening en handdoeken service. Eten bij Hemingway met live muziek, lekkere pizza's en pasta's bij Piazza en heerlijke spies bij Chill 'n Grill gegeten. Dit hotel heeft een goede vibe waarbij jouw vakantiegevoel voorop staat. Alle medewerkers zijn Super Dushi en voorzien je graag van advies. Je loopt zo Mambo Boulevard op. Ik hoop ooit nog terug te komen, maar dan langer!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 21-3-2019

Beste Diane

Wij danken u voor uw verblijf en voor deze mooie recensie. We zijn blij om te horen dat we uw verblijf aan verwachting voldeed en dat u een fijne vakantie heeft gehad bij ons. Wij hopen in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen. Zonnige groeten.

Prachtig

Shelley
23-2-2019

Prachtig hotel met top faciliteiten. Prachtige kamers. Wij zaten boven de receptie. Kamers waren net gerenoveerd met 2 super grote kingsize bedden en grote stortdouche! Mooi onderhouden strand. Iedere ochtend voor het ontbijt baantjes gezwommen in het ruime 50 meter zwembad. Ontbijt is prima in orde, voor ieder wat wils. In het weekend wel aan de drukke kant doordat je ook van buiten het hotel kunt komen ontbijten. Heerlijk gegeten bij Hemingways en de Italiaan. Mooi gelegen naast Mambo Beach. Wij hebben een auto gehuurd en het eiland rond gereden! Ook met dolfijnen gezwommen bij Dolphin Academy. Dit ligt naast Lions Dive. Mooie onder water wereld. Snorkels geadviseerd. Kan iedereen dit hotel aanraden. Hangt een prijskaartje aan maar was het zeker waard. Complimenten en wanneer we flink hebben gespaard komen we nog eens terug 😊

Gereisd Met vrienden in februari 2019
Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 2-3-2019

Beste Shelley

Namens LionsDive Beach Resort willen wij u bedanken voor uw verblijf. Wat fijn dat u heeft genoten van uw kamer waarbij wij de badkamers hadden gerenoveerd. Met groot genoegen lezen wij dat u tevreden was met onze strand, ontbijt en ons dushi korsou heeft verkend. Wij hebben uw review met ons team gedeeld . U bent weer van harte welkom bij LionsDive.

Zonnige groeten

Paradijsje waar we zeker terugkomen!

Joyce
6-1-2019

Een geweldig, luxe verblijf waar je je in het paradijs waant; dat is Lions Dive! We zijn hier een week geweest rondom Oud&Nieuw. We hadden een tweepersoonskamer en deze is ruim genoeg, met heerlijke stortdouche. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en dagelijks ontvang je nieuwe handdoeken. Je loopt vanuit je kamer zo naar het strand of één van de twee zwembaden. Het strand heeft meer dan genoeg ligbedden dus geen handdoekje leggen. Je kunt overheerlijk eten bij Hemingways of één van de andere drie restaurants. De leguanen begroeten je daar graag. Je hoeft het resort niet af maar we hebben dat wel gedaan; zwemmen met dolfijnen, snorkelen en een excursie naar Klein Curacao zijn aanraders. Het personeel van Lions Dive denkt graag met je mee en is erg vriendelijk. Met Oud&Nieuw was er een groot feest met Nederlandse zangers, gratis voor gasten van Lions Dive en erg gezellig. Mambo Beach boulevard ligt om de hoek en is leuk!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019
Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 9-1-2019

Beste Joyce

Wij danken u voor uw verblijf en dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf ervaring te delen met ons. Met genoegen lezen wij uw verblijf beoordeling waar u aangeeft dat u bij LionsDive het paradijs op aarde gevoel had. Wij zullen uw bevindingen delen met het gehele team . En verwachten u snel weer terug .

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LionsDive Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LionsDive Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.