Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
8,9

Omschrijving
Paradijselijk genieten in Hotel Lions Dive & Beach Resort op Curaçao. Met 4 restaurants en 3 bars en wekelijks een Antilliaanse barbecue-avond. Ook is er een animatieprogramma voor volwassenen. Baantjes trekken kan in het 50 meter lange zwembad of in zee. De shuttle service brengt je naar Willemstad (7km) of naar de supermarkt in Vreugdenhil.

We hebben een aantal aanbieders voor LionsDive Beach Resort voor je op een rij gezet:

1050 reviews over Hotel LionsDive Beach Resort in het Nederlands

Paradijsje waar we zeker terugkomen!

Joyce,
6-1-2019

Een geweldig, luxe verblijf waar je je in het paradijs waant; dat is Lions Dive! We zijn hier een week geweest rondom Oud&Nieuw. We hadden een tweepersoonskamer en deze is ruim genoeg, met heerlijke stortdouche. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en dagelijks ontvang je nieuwe handdoeken. Je loopt vanuit je kamer zo naar het strand of één van de twee zwembaden. Het strand heeft meer dan genoeg ligbedden dus geen handdoekje leggen. Je kunt overheerlijk eten bij Hemingways of één van de andere drie restaurants. De leguanen begroeten je daar graag. Je hoeft het resort niet af maar we hebben dat wel gedaan; zwemmen met dolfijnen, snorkelen en een excursie naar Klein Curacao zijn aanraders. Het personeel van Lions Dive denkt graag met je mee en is erg vriendelijk. Met Oud&Nieuw was er een groot feest met Nederlandse zangers, gratis voor gasten van Lions Dive en erg gezellig. Mambo Beach boulevard ligt om de hoek en is leuk!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 9-1-2019

Beste Joyce

Wij danken u voor uw verblijf en dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf ervaring te delen met ons.

Met genoegen lezen wij uw verblijf beoordeling waar u aangeeft dat u bij LionsDive het paradijs op aarde gevoel had.

Wij zullen uw bevindingen delen met het gehele team .

En verwachten u snel weer terug .

Zonnige groeten

Wij komen terug!

Noamy Janssen,
5-1-2019

Wij zijn hier een week geweest met onze dochter, tijdens oud en nieuw.

Het personeel was erg kindvriendelijk en gastvrij (ook spraken ze Nederlands!).

Het eten was erg goed, wij hadden halfpension en dat beviel prima.

De kamers waren erg schoon en ook ruim, prima om er een week in te verblijven. (Soms wel een beetje gehorig, maar de jaarwisseling begon.)

Lionsdive ligt aan het strand, je kunt je prima vermaken.

Op ong. 100 meter afstand zit de Dolphin Academy. We hebben met dolfijnen gezwommen en dat was een geweldige ervaring, echt een aanrader!

Ook Klein Curacao is een aanrader, je kijkt je ogen uit!

Alles was goed, wij komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 9-1-2019

Beste Noamy Janssen

Namens het gehelen LionsDive team bedankt voor uw verblijf en voor het delen van uw verblijf ervaring.

Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf .

Jullie zijn weer van harte welkom bij LionsDive Beach Resort Curaçao.

Zonnige groeten

fantastisch

Ruby Sylvana Oostdam,
4-12-2018

Heel mooi en schoon complex . Zeer vriendelijk personeel .

Ligging uitstekend , aan het strand , naast het Sea aquarium .

Eten heel erg goed . in 1 woord : Toplocatie

Gereisd met partner in februari 2018

Beste Ruby Sylvana Oostdam,

Wij danken u voor uw verblijf en mooie review,

Het is fijn om te lezen dat u een fantastische vakantie bij LionsDive Beach Resort heeft gehad en heeft kunnen genieten van de faciliteiten,

We zien u graag weer terug in de nabije toekomst.

Vakanties.nl

Tropisch genieten in de zon

Petra,
1-12-2018

Heerlijk eiland om te relaxen en te ontdekken terwijl het winter us in NL

Gereisd met vrienden in februari 2018

Beste Petra,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.

We zijn blij te horen dat u tot rust heeft kunnen komen op het eiland. Curaçao is inderdaad een goede ontsnapping aan de koude winter in Nederland.

Wij zien u graag terug in de nabije toekomst.

Zonnige groeten,

Geweldig, deze vakantie gun je iedereen!

Marleen,
1-12-2018

Heb jij je voorbereid op een compleet verblijf waarbij de alles bij de hand hebt, een top locatie, mooie kamers met grote bedden, een privé strand en de leuksre feestjes in de buurt? Dan is het Lions dive and beach resort helemaal iets voor jou! Lief personeel die al je vragen beantwoorden, vriendelijk zijn en met je meedenken. Wij hadden een auto gehuurd dus konden ook nog veel andere plekken op dit prachtige eiland zien.

Gereisd met vrienden in september 2017

Beste Marleen,

Wij danken u van harte voor uw mooie beoordeling van uw verblijf bij LionsDive Beach Resort.

We zijn verheugd dat u een geweldige tijd heeft gehad op het eiland en bij ons.

We hopen u dan ook u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen bij een volgende reis naar Curaçao.

Paradijs op aarde !

Danique,
1-12-2018

Hier klopt het woordje relaxen ! Jeetje als je hier aankomt heb je echt het gevoel dat je droomt zo waanzinnig mooi. Lieve mensen mooie omgeving. Heerlijk eten

Gereisd met partner in april 2018

Beste Danique,

Bedankt voor uw verblijf en lovende woorden.

Het is geweldig om te vernemen dat u bij het LionsDive heerlijk heeft kunnen relaxen. Daar is immers een vakantie voor!

Wij zien u graag weer terug in de nabije toekomst,

Fantastisch!

Yoni,
1-12-2018

Dit is echt een fantastisch resort. Alles is luxe en goed onderhouden, de mensen zijn vriendelijk en alle leuke dingen zoals restaurants/bars zijn op loopafstand.

Gereisd met partner in juni 2017

Beste Yoni,

Bedankt voor uw verblijf en review van uw LionsDive ervaring.

We vinden het zeer prettig te vernemen dat u zowel van uw verblijf in het hotel als van Curaçao en de andere restaurants op loopafstand van het hotel heeft genoten. We hopen dat we u in de nabije toekomst weer mogen verwelkomen.

Zonnige groeten,

Fantastische vakantie in dit heerlijke hotel!

Danique,
26-11-2018

Ontzettend fijn hotel!

Ligging: perfect! Aan het strand (Mambo Beach), naast goed en gezellig restaurant op een prachtige locatie, naast Dolphin Academy.

Service: goed! Elke dag kan je nieuwe strandlakens ophalen om te liggen aan het privéstrand. Er is altijd personeel aanwezig waar je terecht kunt met vragen en tips over de omgeving.

Prijs-kwaliteit: prima! Je betaalt een aardig prijsje, maar is het zeker waard.

Eten: wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar je kunt heerlijk eten bij het restaurant Hemingway naast het hotel (waar ook het ontbijt van het hotel is, dus moet absoluut goed zijn!)

Kamers: schoon, netjes en prima grootte

Kindvriendelijk: ik zou hier persoonlijk niet met kinderen heen gaan

Zwembad: 1 klein zwembad dat niet de moeite waard is en 1 zwembad waar je baantjes kunt trekken. Maar waarom zou je naar het zwembad gaan met een privéstrand voor je?

Hygiëne: goed!

Kortom: GAAN!

Gereisd met vrienden in september 2017

Beste Danique,

Namens het gehele LionsDive Team bedanken wij u voor uw verblijf en uitgebreide review.

Het is geweldig om te horen dat u een fantastische vakantie heeft gehad bij ons,

Het zou ons een genoegen zijn om u nogmaals te verwelkomen voor uw volgende verblijf.

Zorgeloos paradijs!

Tori,
19-11-2018

We hadden een hotelkamer voor ons tweeën. Toen we aankwamen bleek dat we 2 kingsize bedden hadden. Uitzicht op het strand, elke dag schone handdoeken. Heerlijk ontbijt op het strand, genoeg keuze voor ieder wat wils. Je krijgt absoluut een vakantiegevoel bij hun! Vriendelijk personeel. We zijn bij drie van de vier eetgelegenheden van het hotel geweest. Ze hadden alle drie een ruime keuze, heerlijk eten en vriendelijk personeel!

Gereisd met partner in september 2018

Beste Tori,

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling van uw LionsDive ervaring. We zijn ontzettend tevreden dat u een heerlijke vakantiegevoel heeft ervaren bij ons en heeft kunnen genieten van de aangeboden faciliteiten. Uw lovende woorden zullen gedeeld worden met het personeel.

We kijken ernaar uit om u in de nabije toekomst nogmaals te verwelkomen.

Zonnige groeten,

Vakantie voor in de fotoboeken!

Valerie Hemelsoet,
17-11-2018

Als je op Curacao voor dit Hotel kiest zit je goed. Wij hadden toen gekozen voor Logies & ontbijt. Je wandelt je hotelkamer uit richting het strand waar de tafeltjes in het witte zand gereed staan voor het lopend buffet gevarieerd van broodjes tot pannekoeken. De mensen zijn er zeer vriendelijk & behulpzaam. Als je verder loopt van het strand naar de boulevard, ongeveer 500 meter. Kom je uit bij de talloze leuke winkeltjes voor een souvenir voor thuis. Hier vind je ook gelijk een aantal restaurantjes waar we iedere avond een ander menu hebben uitgekozen. Aan het strand heb je ligbedden die bij het hotel horen + handdoeken service! Na een dagje zonnen kan je terecht voor een lekker koel drankje of bij de bar van het hotel of de bar met happy hours aan het strand. Het hote bied ook uitleg aan over de excursies oo het eiland & het bijbehorende vervoer zoals, huurauto. Ook zit je zo in Willemstad vanaf het hotel. Kortom zeer goede vakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Beste Valerie Hemelsoet,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Het is fantastisch om te vernemen dat u een vakantie heeft gehad voor in de fotoboeken en heeft kunnen geniet van de aangeboden faciliteiten. Ook zijn wij blij te horen dat u ons personeel als vriendelijk en behulpzaam ervaart. Het personeel zal altijd hun best doen om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen.

We hopen dat we u in de nabije toekomst weer mogen verwelkomen.

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LionsDive Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LionsDive Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.