Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Bij LionsDive Beach Resort ben je direct in de vakantiesfeer en voelt het aan als thuiskomen. Het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat je niets tekort komt gedurende je verblijf. Geniet van de zon, de zee en het grote strand dat voor de deur van LionsDive Beach Resort Curaçao ligt. Trek een baantje of neem een verfrissende duik in het vijftig meter bad om daarna aan te schuiven in de Chill Beach Bar. Met een verkoelend drankje in je hand geniet je van de aangename zeebries.

LionsDive Beach Resort beschikt over een 24-uurs receptie, een business center met internetfaciliteiten en gratis wifi, dus ook voor een zakelijke vakantie is dit resort geschikt. Vakantiegangers zijn vooral enthousiast over de zwembaden. Naast het vijftig meter bad vind je nog een zwembad met peuterbad op het terrein van het resort. Langs de rand van een van deze zwembaden relax je op het zonneterras met ligstoelen. Een badlaken hoef je niet in je koffer te stoppen, want bij LionsDive Beach Resort Mambo Beach geniet je van een gratis handdoekenservice. Op het prachtig aangelegde privéstrand met palmbomen vind je eveneens gratis ligbedden en parasols.Waar ga je eten tijdens je vakantie bij LionsDive Beach Resort? De keuze is reuze, want er zijn maar liefst vier à la carte restaurants. Wat dacht je van een diner in het grill restaurant Beachbar Chill? In het Seafood Grill Nemo restaurant kun je terecht voor gerechten met verse vis uit zee. Maak zeker ook tijd vrij voor een fine-dining diner in Hemingway en blijf daarna even hangen. ‘s Avonds kun je hier namelijk dansen tot je voeten niet meer kunnen en genieten van swingende live-muziek.Kom volledig tot rust in de Santai Spa. Geniet van een massage, een gezichtsbehandeling of kies voor een manicure. De sauna en het stoombad van het LionsDive Beach Resort Curaçao zijn gratis toegankelijk voor alle hotelgasten. De toegang tot de direct naast het hotel gelegen Body Beach Wellness Club is voor hotelgasten eveneens gratis. In de fitnesszaal met airconditioning worden dagelijks diverse lessen aangeboden. Ga jij voor een lesje spinnen of toch voor yoga?Watersportliefhebbers halen hun hart op bij PADI & SSI Duikschool ‘Ocean Encounters’. Deze duikschool, gelegen op het terrein van LionsDive Beach Resort, biedt dagelijks tochten aan naar de beste duikplekken van Curaçao. In totaal zijn er per week tien verschillende duikspots te ontdekken. Zo raak je volgens vakantiegangers niet snel uitgekeken.

Kamers

Reviewers zijn erg tevreden over de hotelkamers in LionsDive Beach Resort. Bijzonder is dat de meeste hotelkamers aan het strand liggen. Zo stap je bijna direct met je voeten het zand in en neem je een duik in zee. Verder zijn de kamers erg ruim en netjes. De schoonmaaksters komen elke dag langs om te poetsen. Sommige reviewers schrijven alleen dat de bedden wat aan de smalle kant zijn. Dit hangt echter af van de kamer waarin je verblijft, want in sommige kamers slaap je dan weer in een ruim queensize bed.

Ligging van LionsDive Beach Resort

LionsDive Beach Resort grenst aan het populaire Mambo Beach. Dit is volgens reviewers een plek waar het de hele dag door gezellig is. Overdag geniet je van zon, zee en strand bij een van de beachclubs. ‘s Avonds is het hier vooral erg gezellig. Zoek een plek uit in een van de restaurants, ga winkelen of drink drankjes in een van de vele barretjes.Wil je hoofdstad Willemstad ontdekken tijdens je vakantie bij LionsDive Beach Resort Curacao? Deze bruisende stad ligt op slechts vijf kilometer afstand. Tweemaal per dag rijdt er een gratis shuttlebus naar het centrum van Willemstad.Zie jij jezelf genieten van een welverdiende vakantie in dit hotel op Curaçao? Boek je vakantie en vertrek binnenkort naar de zon!

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1148 Reviews over LionsDive Beach Resort

• 1Sanne22-11-2022

Slechte service

Onvriendelijk personeel aan de balie. Hele week herrie van de verbouwing tegenover het hotel. Kakkerlakken bij het ontbijt restaurant en mieren uit de douche. Wanneer je dit meld krijg je geen antwoord en zelf een schoonmaakbus om de mieren weg te halen. Wanneer je vertrekt kan je met 30 anderen de douche ruimte delen en is er zo genaamd in dit hele hotel geen kamer om te douchen. Omdat het systeem kapot is, dit is ook niet mijn probleem en de service die er dan word geboden is waardeloos. Je hebt je vakantie betaald en gaat weg dus kan het nu zelf wel uitzoeken. Voor mij geen lionsdive meer

• 8Monique03-10-2022

Geweldig!

Het was heerlijk bij Lions Dive en de zee is echt zo blauw als op de plaatjes. Ontvangst bij de receptie was vriendelijk en behulpzaam. Kamer Ocean front heeft prachtig zicht op het strand en de zee. Kamer is prima in orde met een heerlijk bed, enige nadeel voor ons was dat de kamer bij de in/uitgang personeel was en het lossen van de goederen, dit betekend vroeg lawaai van de karretjes door het bezorgen van goederen ect. Ontbijt is prima in orde. Alleen de muggen( ja ik heb gesmeerd) verschrikkelijk ik heb er nog nooit zoveel gehad(mijn partner 0). Hotel doet iedere week aan bestrijding tegen muggen maar vraag mij af of dit helpt. Volgende keer bij bezoek aan Curacao weer Lions Dive!

• 9Jac19-01-2022

Goed verblijf op mooie locatie.

Is een beetje lastig om een goede beoordeling te geven van wegen Corona beperkingen en avondklok. Diverse bars en restaurants zijn niet open, terwijl na zeggen resort wel goed vol is? Het stand is echt leuk en verzorgd, personeel erg attent en vriendelijk, onze kamer goed en schoon (zeezicht) maar geen wouw kamer, die zijn er echter wel, kennissen van ons hadden een prachtige kamer aan zwembad kant. Ontbijt is goed maar zou wat meer variatie in mogen hebben. Avondeten ook goed, maar mocht wat mij betreft ook iets gevarieerder zijn. Animatie (o.a live muziek, cq entertainment) was er op heel Mambo Beach en heel Curaçao vanwege avondklok en Corona beperkingen niet, hier moet je wel rekening mee houden als je een stapper bent, als je dit niets uitmaakt is dit een perfect resort waar je lekker relaxed kunt eten, drinken en zonnen. Prijs kwaliteit is wel aan hoge kant. Maar al met al wel een aanrader, zonder Corona beperkingeen top resort.

• 10Manon21-10-2021

Perfect!

In een woord perfect! Wederom enorm genoten. De dag begint meteen goed, dankzij de altijd vrolijke en vriendelijke Shendon

• 9Floor30-08-2021

fantasties

Dankzij Zair zijn wij er achter gekomen dat er een shuttelbus elke dag naar Willemstad gaat gratis, ook gaf hij ons veel informatie over bezienswaardigheden, die wij gedaan hadden, dankzij hem. Okk heb ik van de sportschool gebruikt gemaakt, en zumba en bodypump lessen gevolgd. Kortom Zair, is een spontaan en sociale medewerker.

• 9Jaimy de Block24-08-2021

Beste medewerker

Iro is de zwemkampioen van lions Dive, tijdens de olympische spelen van Curacao deden de medewerkers van het hotel mee. Erg leuke ervaring voor jong en oud! En wat ook nog is leuk was waren de leuke prijzen die te winnen vielen. Iro zorgt voor een lach op je gezicht en maakt iedereen blij! Erg goed en blij gezicht voor Lions dive!

• 8Stan Tjassens24-08-2021

Een te gekke vakantie mede door Big boss Ido

Wat een top vakantie was het hier. Een hele mooie ligging en een verzorgd hotel. Wat het nog leuker maakte was een topper genaamd Iro. Deze medewerker was altijd in voor een grapje en praatje en deed zelfs mee met het zwemmen bij de 50m Olympische spelen. Al deed hij er een half uur over , hij kwam alsnog met een lach het zwembad uit😝

• 9Jeffrey10-08-2021

Geweldig

Een hele ontspannen, geweldige en fijne vakantie gehad op Lions dive (mambo beach). Bij aankomst werden wij meteen hartelijke ontvangen door Andy en ook weer bij vertrek was Andy er om ons tot in de puntjes te helpen! Lions Dive is een echte aanrader voor een relax vakantie met verschillende drink- en eetgelegenheden. Op het strand mambo beach kom je helemaal tot rust. Wij zullen zeker nog een keer hier terugkeren!!

Beste Jeffrey

Wij danken u voor uw verblijf en dat u uw verblijf ervaring met ons deelt. We zijn blij dat u een ontspannen en geweldige vakantie had en dat alles naar wens was. Uw aanbeveling aan anderen stellen wij zeer op prijs en danken u voor uw complimenten naar Andy toe. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen zodat u weer tot rust kan komen.

Zonnige groeten

• 10Kelly10-08-2021

Fan-tas-tisch!!

Super resort!Vriendelijk personeel. Doen net dat beetje extra voor je.Elke dag schone handdoeken voor t strand dankzij Shendon.En het ontbijt bij Hemingway is te veel om op te noemen!!Ook de andere restaurants op t resort zijn top!

Beste Kelly

Wij danken u voor uw verblijf en waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf ervaring met ons te delen. Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf , faciliteiten en gastvrijheid van ons team en voornamelijk Shendon. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Zonnige groeten

• 10Willem A. Mink02-08-2021

Een juweel onder de vakantiebestemmingen.

De verwachtingen waren hoog gespannen. Met het hele gezin op vakantie gaan, hadden we in geen jaren meer gedaan. Veel personen met eigen wensen zou dat wel lukken ? We zijn blij dat we deze uitdaging hebben aanvaard. Het werd een juweeltje dankzij de ligging van het appartement met uitzicht op zee op een paar minuten van het strand met gezellige avondfestiviteiten. Overdag op een ligbank bij het 50 mtr zwembad. Even een duik wanneer het te warm werd. Maar wat hebben we bijgepraat en gelachen. We zijn na jaren verwijdering weer dichterbij gekomen.. Zo emotioneel. We zijn weer een echte familie geworden door deze vakantie.

Beste Mr Mink

Wij danken u voor uw verblijf en voor het delen van uw verblijf ervaring . Met groot genoegen lezen wij uw beoordeling waarin u aangeeft dat jullie weer dichterbij elkaar zijn gekomen. Ons team kijkt ernaar uit u en uw familie snel weer te mogen verwelkomen.

Zonnige groet

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)