Hotel Lions Dive & Beach Resort

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°26°
Hotel Lions Dive & Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Lions Dive & Beach Resort voor je op een rij gezet:

1020 reviews over Hotel Lions Dive & Beach Resort in het Nederlands

fantastisch resort, kamers, strand en restaurants

Michel Peterse
3-6-2018

Het resort is echt fantastisch, niet te groot en niet te klein. Kamers zijn ronduit perfect (we hadden de 2 slaapkamer suites, dus mooier krijg je ze niet, maar ook de gewone hotelkamers zagen er mooi uit). Bedden liggen erg lekker, en ik ben een moeilijke slaper. Strand en zwembad bedjes liggen ook heerlijk. Strand is super mooi en groot. Restaurants zijn ook super, vooral hemmingways heerlijk gegeten. Ook de chil en gril kun je echt gezellig zitten en lekker eten. Alles is schoon, en schoonmakers komen de kamers niet op onmogelijke tijdstippen schoonmaken, dus je merkt niet eens dat ze langs komen. Zwembaden zijn prima, maar niet echt kind vriendelijk. Er zijn weinig glijbanen of speeltoestellen. Maar het strand is daarentegen wel heerlijk en je kunt prima snorkelen met al het vis. Shuttle dienst naar Willemstad is erg netjes van het hotel. Ook auto verhuur in het hotel is super relaxt! Verder een van de mooiste hotels op het eiland!
LionsDive Beach Resort Curaçao Management, Customer Care, 9-6-2018

Beste Michel Peterse,

Namens het gehele LionsDive Beach Resort Curaçao team bedankt voor uw verblijf en dat u uw verblijf ervaring met ons deelt.

Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf en ook tevreden bent met de faciliteiten die wij aanbieden.

Uw bevindingen betreft ons zwembaden hebben wij doorgestuurd naar het Management team.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Zonnige groeten

Super hotel op top locatie

Nuri
9-5-2018

Wat een fijn hotel, aan een ontzettend mooi strand. Heel veilig voor kinderen omdat er geen sterke stroming is. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Wij hadden een 3 kamer appartement met keuken, vaatwasser en twee badkamers, echt super. Bij alle restaurants werken ontzettend aardige mensen en het eten is gevarieerd en lekker. Kortom een top verblijf op Dushi eiland.
Management LionsDive Beach Resort Curaçao, Customer Care, 17-5-2018

Beste Nuri

Wij willen u bedanken voor uw verblijf bij ons en dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf ervaring met ons te delen.

Het behaagt ons te lezen dat jullie een super verblijf hadden .

Bedankt voor deze mooie woorden en hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Zonnige groeten

Een stukje paradijs op aarde!

Joyce
5-5-2018

Het was perfect! We hebben enorm genoten. We gaan zeker nog een keer terug. Een unieke belevenis. De lokatie is prachtig, het gevoel is heerlijk en alle faciliteiten zijn uitstekend. We zijn vol lof! Het was een heerlijk verblijf.
LionsDive Beach Resort Curaçao Management, Customer Care, 11-5-2018

Beste Joyce,

Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u uw verblijf omschrijft als een unieke belevenis.

Bedankt voor uw mooie woorden en hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

K.
16-4-2018

Heel fijn hotel met prima kamers en fijne bedden. De badkamer is ruim. De uitzicht op de zee maakte het voor ons af! Eetgelegenheden rondom het hotel zijn ook prima en genoeg keuze. Het privé strand is erg fijn met voldoende schaduwplekken en genoeg ruimte om te kunnen liggen, ook als je wat later komt. Fantastisch dat het dolfijnencentrum naast dit hotel ligt!
Management LionsDive Beach Resort, Customer Care, 20-4-2018

Beste K

Wij danken u voor uw verblijf bij LionsDive Beach Resort en voor het delen van uw verblijf ervaring met ons.

Wat fijn dat uw verblijf en de faciliteiten die wij onze gasten aanbieden geheel naar wens was.

We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen

Geweldig

Sanne
28-3-2018

Top resort, aan het strand, aardige mensen, bij aankomst kregen we een upgrade naar suite. Hele mooie ruime kamer en elke dag schoon. Eten was ook goed.
LionsDive Management, Customer Care, 30-3-2018

Beste Sanne,

Wij danken u voor uw verblijf bij LionsDive Beach Resort .

Wat geweldig dat u uw verblijf als geweldig omschrijft .

Wij zijn blij dat uw verblijf geheel naar wens was en dat u tevreden was met onze service,de kamer en eten.

We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

Heerlijk hotel!

Margret
25-3-2018

Wij hebben hier heerlijke dagen gehad. De run of the house kamer is prima, koelkastje met klein vriesvakje aanwezig, 2 x Queensize bed. Klein, gedeeld terras. Mocht je met een gezin verblijven zou ik zeker de appartementen aanraden! Verder een heerlijk strand om ook een stuk te wandelen en langzaam aflopend is, dus super ook voor kinderen. Restaurant Hemingway hebben we heerlijk ontbeten en s'avonds 2 x gegeten, was super, gezellig live muziek.

s'Avonds kan je lekker flaneren over de boulevard of een drankje drinken bij de vele tentjes.

Met de bus kan je zo naar Willemstad of naar Vreugdenhil de supermarkt.

Stukje lopen (ong. 20min) zit er nog een buurtsuper.

Het personeel is echt ontzettend aardig!

LionsDive Management, Customer Care, 29-3-2018

Beste Margretvdm

Namens het gehele LionsDive team bedankt voor uw verblijf en dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf ervaring met ons te delen.

Wat fijn te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat onze faciliteiten naar wens waren.

Wij kunnen inderdaad beamen dat de appartementen een aanrader is voor gezinnen .

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

perfect

Roland Ebbeling
7-3-2018

Geweldige ligging aan een prachtig strand , Prima hotel en appartementen , heerlijke

restaurants bij het hotel en super ontbijt op het strand

Beste Roland,

Wij danken u voor uw verblijf bij LionsDive Beach Resort,

Wij vinden het fijn te lezen dat u verblijf perfect was en ook dat u heeft genoten van onze restaurands .

Wij hopen u weer in de toekomst te mogen verwelkomen

Buitengewoon

Antonie
6-3-2018

Heerlijk hotel aan het strand met heerlijke mensen en altijd ligbedjes vrij !

Ontbijt op het strand met voetjes in het zand; geen overbodige luxe qua inhoud maar alles wat hè nodig hebt en gezellige dushi’s qua bediening!

Lions dive; das echt vakantie met sportclub naast de deur.

Elke morgen wakker worden in het 50! M lange zwembad.... daarna afkoelen op in het warme zeewater...

Beste Antonie,

Wij willen u bedanken voor uw verblijf bij LionsDive Beach Resort en ook dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf ervaring met ons te delen.

Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf van onze strand , zwembad en van ons ontbijt.

Wij zullen deze mooie verblijf ervaring met het gehele team delen en hopen u weer in de nabije toekomst te mogen verwelkomen.

Tot de volgende keer

W. Gerritsen
        3-3-2018

Heerlijk hotel aan een prive strand rustig maar wel genoeg te beleven.

Voor ons het plekje op Curacao.

LionsDive Management, Customer Care, 6-3-2018

Beste W Gerritsen

Namens het gehele LionsDive team willen wij u bedanken voor uw verblijf en dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf ervaring met ons te delen.

Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf en van onze mooie prive strand.

Dank dat het LionsDvie uw plekje is op Curacao.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Triple A reizen en verblijf

Rene van der Meijden
        1-3-2018

Vanaf de vlucht met touroperator begon was en is het al top.

Uitstekend verzorgt. Verblijf op Mambo Beach bij Lions Dive is super.

Wij gaan overigens al jaren naar diverse Antilliaanse bestemmingen.

Uitsluitend met touroperator. Wij weten nu dat iedere bestemming met en via touroperator gewoon supertop is. Altijd goed en vertrouwd.

Dear Rene van der Meijden

Allereerst willen wij u bedanken voor uw verblijf bij LionsDive Beach Resort

Wat fijn te lezen dat u een Triple A verblijf had.

Wij zouden het fijn vinden om u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

Zonnige groeten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lions Dive & Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lions Dive & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lions Dive & Beach Resort scoort een 8.98 uit 10 op basis van 1090 reviews.