Appartement Limestone Holiday

9 reviews over Appartement Limestone Holiday in het Nederlands

Voor ons nooit meer!!!

Marion
9-8-2015

Als je van de jaren 60 inrichting houdt moet je vooral gaan.

Ons apartement was zo smerig dat was met geen pen te beschrijven,en alles maar dan ook echt alles was stuk of ontbrak,stoffen stoelen waarvan de bekleding zo erg vies was,dat je er niet op kon en wilde gaan zitten,koelkast zonder zijvakjes die ontbraken ...pannen die vies en gebruikt in het vieze kastje stonden,ramen zo vet en vies ,zwembad was zo troebel daar zijn we niet eens in gegaan ,bang dat we een ziekte op zouden lopen,wat er aan meubels stond zouden ze bij de kringloop niet durven verkopen,kortom een nachtmerrie,wij zijn ook direct weggegaan met veel gedoe,en hebben gelukkig een ander prachtig apartement kunnen vinden waar alles tip top in orde was nl champsapartementen.

Supervakantiegevoel!

Ria
6-6-2015

Bij Limestone Holiday Resort is het genieten met een hoofdletter. 's Morgens wakker worden met de opkomende zon en het uitzicht over het Spanish Water is adembenemend. Op je terras je ontbijt nuttigen en gewoon genieten is hier het woord

Wij hadden geen idee wat we konden verwachten, we komen al jaren op Curaçao en allerlei accommodaties gehad en resorts maar dit hadden we jaren eerder moeten doen. De kamers worden om de dag schoongemaakt. Roel en Silvia. de eigenaren die zijn zeer gastvrij en als je iets wilt weten over het eiland of duiken kan je bij hun terecht. Het resort heeft een eigen identiteit, de kamers waren schoon en ook de douche en toilet superschoon. Het personeel wat rondliep is zeer vriendelijk en gastvrij. In het weekend komen mensen die op het eiland wonen met een dagpas genieten van de mooie omgeving. Door de week is het ongekend rustig en kan je een heerlijke massage of yogasessie boeken.

lekker rustig

Tisha
3-11-2014

Limestone holiday resort ligt lekker rustig aan het spaanse water, er is een zwembad en een prive strandje waar ook kayak's verhuurt worden.

De appartementen zijn ruim en worden goed schoongemaakt. Er is een gezellige inichting.

Het licht ook ongeveer een kwartiertje rijden van het centrum, maar dichterbij zijn er ook genoeg restaurantjes en uitgaansbeach op jan thiel.

De eigenaaren Roel en Silvia zijn heel erg behulpzaam en staan open voor vragen en een gezellig praatje.

Bij de receptie kan alles geregeld worden ook voor activiteiten buiten het resort.

Voor de watersporters en duikers is dit het ideaale resort.

Ik heb hier erg genoten

Genieten!

Alexandra
12-4-2013

Het is al een tijd geleden maar wat hebben we het heerlijk gehad op Limestone bij Roel en Sylvia! De appartementen zijn ruim, met goede bedden en airco in de slaapkamers. Het zitgedeelte is minder maar je gaat daar ook niet echt binnenzitten. Wel alles dicht gooien bij schemering vanwege de muggen! Zoutwaterzwembad vlak bij het appartement dus we konden vanaf het terras de kinderen in de gaten houden. Trapje naar beneden naar het strand, wel oppassen dat je niet per ongeluk op een krab trapte want die scharrelden er nog weleens rond. Heerlijk rustig in de hangmat liggen kan, maar eropuit trekken met de (inbegrepen) huurauto is ook een goed idee. Daardoor is het feit dat je wat ver van Willemstad af zit ook geen probleem meer. Nog een voordeel daarvan: je zit bovenwinds van de raffinaderij en hebt dus geen last van eventuele rooklucht. Van harte aanbevolen, we hebben het heerlijk gehad!

gezellig en goed

Jelleke
3-5-2012

Goede ruimte,Goede bedden.we hebben een fijne vakantie gehad

Paradijsje aan het Spaanse Water

C. van Put
11-11-2011

Het is een prachtig, kleinschalig appartementencomplex op Brakkeput Ariba aan het Spaanse water. Roel en Silvia gaven ons een hartelijk ontvangst. De huisjes werden om de dag schoongemaakt waarbij we ook schoon beddengoed en handdoeken kregen. De huisjes zijn eenvoudig en knus maar toch van alle gemakken voorzien. De Gaudi-achtige inrichting van het complex maakte dat we er ons meteen thuisvoelden. De ligging aan het Spaanse water is fantastisch met wuivende palmen en een strandje. De terrassen hebben een prachtig uitzicht op de Tafelberg. We hebben heerlijk gezwommen en vanuit Limestone hebben we voor een klein bedrag kano’s, een motorbootje of en een sunfish zeilboot gehuurd.

Helemaal top is ook dat er per appartement een auto bij de huurprijs inbegrepen is.

Wij vonden het een geweldig prettige plek om te verblijven en zullen er een volgende keer zeker weer naar toe gaan.

Silvia en Roel, hartelijk bedankt voor het gastvrije onthaal!

C. van Put

Een uitstekende tropische vakantiebestemming

Maarten Hijkoop
18-9-2009

We gaan al jaren naar Limestone. De ultime plek om te onthaasten, te relaxen en te genieten van alles.

Geweldige gastvrouw en heer proberen in alles het naar je zin te maken.

Een uitstekende prijs / kwaliteits verhouding.

Kortom een supet lokatie voor een tropische vakantie.

2007

We zijn net terug uit Curacao,

hebben echt een heerlijke vakantie gehad in Limestone Holiday. De ligging is prachtig (aan het spaanse water) wel wat verder van Willemstad af (maar met de auto, die in de prijs inbegrepen zit, erg intressant! is het super goed te doen!) Lekker rustig. Service is prima, en appartement ook. We hebben kortom een heerlijke vakantie gehad, en komen er zeker nog een keertje terug!

Rustige, prachtig gelegen plek voor een ultieme ontspan-vakantie. Een stuk of 7 appartementen, goed uitgerust en schoon, een klein knus strandje, wuivende kokospalmen om je heen en altijd een lekker windje van het Spaanse Water. Uitzicht op een kleine jachthaven. Auto huren is een must, Limestone heeft een aantal geinige Suzuki Jimnies voor een redelijke prijs. Vooral geschikt voor stellen (jong & oud), gezinnen met jonge kinderen, en most of all: rustzoekers. Prima service geboden door eigenaren Roel en Silvia. Absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Limestone Holiday in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Limestone Holiday zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.