8.4FantastischScore uit 10 reviews

Contactgegevens

Wat zeggen bezoekers over

Limestone Holiday

8.4FantastischScore uit 10 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

10 reviews

Voor ons nooit meer!!!
Door Marion op 09-08-2015
Gereisd met vrienden

Als je van de jaren 60 inrichting houdt moet je vooral gaan. Ons apartement was zo smerig dat was met geen pen te beschrijven,en alles maar dan ook echt alles was stuk of ontbrak,stoffen stoelen waarvan de bekleding zo erg vies was,dat je er niet op kon en wilde gaan zitten,koelkast zonder zijvakjes die ontbraken ...pannen die vies en gebruikt in het vieze kastje stonden,ramen zo vet en vies ,zwembad was zo troebel daar zijn we niet eens in gegaan ,bang dat we een ziekte op zouden lopen,wat er aan meubels stond zouden ze bij de kringloop niet durven verkopen,kortom een nachtmerrie,wij zijn ook direct weggegaan met veel gedoe,en hebben gelukkig een ander prachtig apartement kunnen vinden waar alles tip top in orde was nl champsapartementen.

Supervakantiegevoel!
Door Ria op 06-06-2015
Gereisd met partner

Bij Limestone Holiday Resort is het genieten met een hoofdletter. 's Morgens wakker worden met de opkomende zon en het uitzicht over het Spanish Water is adembenemend. Op je terras je ontbijt nuttigen en gewoon genieten is hier het woord Wij hadden geen idee wat we konden verwachten, we komen al jaren op Curaçao en allerlei accommodaties gehad en resorts maar dit hadden we jaren eerder moeten doen. De kamers worden om de dag schoongemaakt. Roel en Silvia. de eigenaren die zijn zeer gastvrij en als je iets wilt weten over het eiland of duiken kan je bij hun terecht. Het resort heeft een eigen identiteit, de kamers waren schoon en ook de douche en toilet superschoon. Het personeel wat rondliep is zeer vriendelijk en gastvrij. In het weekend komen mensen die op het eiland wonen met een dagpas genieten van de mooie omgeving. Door de week is het ongekend rustig en kan je een heerlijke massage of yogasessie boeken.

lekker rustig
Door Tisha op 03-11-2014
Gereisd met partner

Limestone holiday resort ligt lekker rustig aan het spaanse water, er is een zwembad en een prive strandje waar ook kayak's verhuurt worden. De appartementen zijn ruim en worden goed schoongemaakt. Er is een gezellige inichting. Het licht ook ongeveer een kwartiertje rijden van het centrum, maar dichterbij zijn er ook genoeg restaurantjes en uitgaansbeach op jan thiel. De eigenaaren Roel en Silvia zijn heel erg behulpzaam en staan open voor vragen en een gezellig praatje. Bij de receptie kan alles geregeld worden ook voor activiteiten buiten het resort. Voor de watersporters en duikers is dit het ideaale resort.

Ik heb hier erg genoten

Genieten!
Door Alexandra op 12-04-2013
Gereisd met jonge kinderen

Het is al een tijd geleden maar wat hebben we het heerlijk gehad op Limestone bij Roel en Sylvia! De appartementen zijn ruim, met goede bedden en airco in de slaapkamers. Het zitgedeelte is minder maar je gaat daar ook niet echt binnenzitten. Wel alles dicht gooien bij schemering vanwege de muggen! Zoutwaterzwembad vlak bij het appartement dus we konden vanaf het terras de kinderen in de gaten houden. Trapje naar beneden naar het strand, wel oppassen dat je niet per ongeluk op een krab trapte want die scharrelden er nog weleens rond. Heerlijk rustig in de hangmat liggen kan, maar eropuit trekken met de (inbegrepen) huurauto is ook een goed idee. Daardoor is het feit dat je wat ver van Willemstad af zit ook geen probleem meer. Nog een voordeel daarvan: je zit bovenwinds van de raffinaderij en hebt dus geen last van eventuele rooklucht. Van harte aanbevolen, we hebben het heerlijk gehad!

gezellig en goed
Door Jelleke op 03-05-2012
Gereisd met vrienden

Goede ruimte,Goede bedden.we hebben een fijne vakantie gehad

Paradijsje aan het Spaanse Water
Door C. van Put op 11-11-2011
Gereisd met partner

Het is een prachtig, kleinschalig appartementencomplex op Brakkeput Ariba aan het Spaanse water. Roel en Silvia gaven ons een hartelijk ontvangst. De huisjes werden om de dag schoongemaakt waarbij we ook schoon beddengoed en handdoeken kregen. De huisjes zijn eenvoudig en knus maar toch van alle gemakken voorzien. De Gaudi-achtige inrichting van het complex maakte dat we er ons meteen thuisvoelden. De ligging aan het Spaanse water is fantastisch met wuivende palmen en een strandje. De terrassen hebben een prachtig uitzicht op de Tafelberg. We hebben heerlijk gezwommen en vanuit Limestone hebben we voor een klein bedrag kano’s, een motorbootje of en een sunfish zeilboot gehuurd. Helemaal top is ook dat er per appartement een auto bij de huurprijs inbegrepen is. Wij vonden het een geweldig prettige plek om te verblijven en zullen er een volgende keer zeker weer naar toe gaan. Silvia en Roel, hartelijk bedankt voor het gastvrije onthaal! C. van Put

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.