Appartement La Maya Beach Curaçao

• 8.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

We hebben een aantal aanbieders voor La Maya Beach Curaçao voor je op een rij gezet:

95 reviews over Appartement La Maya Beach Curaçao

• 10René Albers06-10-2016

Prachtig complex op een prachtig eiland!

Bij aankomst zijn wij hartelijk ontvangen door de beheerders Feico en Yolanda. Het appartement zag er tip top uit en het zwembad en de tuin lagen er mooi bij. Ons appartement was goed voorzien van alles wat je maar kunt wensen, de bedden waren uitstekend en de badkamers schoon en ruim.

Met een (huur)auto kan je in ongeveer 1 uur helemaal naar de westpunt rijden, de prachtigste bounty stranden zijn hiermee allemaal binnen bereik Als je van snorkelen houdt kan je hier ook goed terecht, op 5 minuten rijden vind je de "tugboat" waar veel moois is te zien. Voor de boodschappen kan je naar de AH (5 minuten rijden) of naar de lokale super (10 minuten).

Ondanks dat wij heel veel bewolking en wat neerslag hebben gezien tijdens onze vakantie, hebben wij ons uitstekend vermaakt. Wij komen zeker nog terug!

Gereisd met partner in september 2016

• 10Fam. Mediati29-09-2016

Luxe resort en geweldige service, een aanrader!!

Een prachtig resort met ruime luxe appartementen en een mooi zwembad. Ligging aan het spaanse water met mooi uitzicht en heerlijk rustig. Met een huurauto ben je snel bij het gezellige Jan Thiel. De beheerders Feico en Yolanda zijn erg gastvrij en zorgen dat je niets tekort komt en vertellen je graag meer over de activiteiten op het eiland. La Maya beach is echt een aanrader als je naar curaçao gaat!!

Gereisd met partner in september 2016

• 10Wal Koks26-09-2016

Een echte aanrader!

La Maya Beach is een super mooie locatie om helemaal tot rust te komen. Je wordt er super vriendelijk ontvangen. Je kunt voor aankomst zelfs je boodschappen laten bezorgen in je koelkast! Ook is het er super schoon en de kamers worden goed bijgehouden. Je kunt ervoor kiezen om aan het zwembad te liggen, maar natuurlijk is er ook een strandje met palmbomen! Echt heerlijk genieten. Door de rustige omgeving op La Maya Beach, voel je je herboren! Een echte aanrader!

Feico en Yolanda Heidinga, General Manager, 27-09-2016

Super fijn dat jullie zo genoten hebben. Zegt het voort.....!!! Wij zien jullie graag weer terug.

Alleen gereisd in juli 2016

• 10Cees Jan06-09-2016

Helemaal geweldig!!!!!

Een mooi gelegen complex met appartementen voorzien van alles wat je nodig hebt. De beheerders Yolanda en Feico zorgen ervoor dat je niets te kort komt en dat niets te veel is. Ze hebben handige en leuke tips om je verblijf op "La Maya Beach" en op het eiland nog completer te maken zodat je, als je weer naar huis gaat, er een goed en voldaan gevoel aan over houd. Een auto huren via de beheerders is wel een pre zekers als je alle high lights van het eiland wil zien. Kortom dit verblijf aan het Spaanse Water is echt een aanrader.

Feico en Yolanda Heidinga, General Manager, 27-09-2016

Beste Cees-Jan, erg leuk te horen dat je het naar je zin hebt gehad. Je bent altijd welkom om terug te komen.

Alleen gereisd in augustus 2016

• 10Fam.Kwint28-08-2016

Prachtig complex

Zeer vriendelijke beheerders, Yolanda en Feico, je kunt met al je vragen bij hen terecht. App prachtig, terras met uitzicht op het spaanse water, zeer rustig complex, complete keuken incl. afwasmachine, wasmachine+droger. Auto wel nodig. Wij hebben een zeer geslaagde vakantie hier gehad, en raad het zeker aan om te boeken.

Feico en Yolanda Heidinga, General Manager, 27-09-2016

Ook wij hebben genoten van jullie verblijf bij ons. Jullie zijn echte levensgenieters!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10jan peelen04-08-2016

heerlijk relaxed

Onze kleine man heeft genoten van de zee en het mooie zwembad. Top appartement en vriendelijke mensen. Ondanks of misschien dankzij dat we geen klap hebben uitgevoerd hebben we een top vakantie gehad. We komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9fam meskers23-07-2016

prima

zeer goed verzorgde appartementen, is overgegaan aan nieuwe beheerders die alles wat je vraagt voor je in orde maken, mooie plek , lekker zwembad,complimenten aan de beheerders

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9sophie meijer19-07-2016

het was geweldig

het was echt een top vakantie. alles netjes en goed verzorgd. personeel is super vriendelijk. zon, zee, strand en een topaccomodatie wat wil je nog meer. volgend jaar weer!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 2Esther Sijens10-02-2016

Nooit meer La maya!

Vorig jaar en ook dit jaar (met twijfels) toch dit appartement gehuurd. Gehuurd via touroperator. Prima geholpen en een prima appartement. Het contact was goed en snel via de app en mail. Dan ben je op een prachtig resort.....met daarbij de beheerder(s) Marcel en Annemarie. Deze Man was dit jaar nog arroganter als het vorige jaar! Want ja, wij hebben geboekt via touroperator en dus geen gast van hem! Deze man staat voor iedereen klaar mits je dus ook gast bent . Wij werden met de nek aan gekeken en heb me op sommige momenten niet prettig gevoeld. Ook onze familie was iedere dag wel een keer aanwezig. Volgens marcel , stond een familielid schijnbaar op een parkeerplek van een van zijn gasten. Nou dat kan gebeuren toch? dan bel je even op om te vragen of de auto weg gezet kan worden.... Maar nee, Hij moest ons weer kleineren met zijn beter weten ... Dus mensen , als je daar gast bent snap ik dat jullie vol lof spreken over deze man, maar ik kots m uit! Nooit Nooit meer!!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Hans31-01-2016

Oase van rust en als je de drukte wil opzoeken, dan ligt deze om de hoek. Ruim opgezet complex met goed uitgeruste appartementen. Er mogen wel wat meer ligstoelen bij het zwembad worden geplaatst.

Gereisd met partner in januari 2016

29 tips over Appartement La Maya Beach Curaçao

• anjacorsa, 28-12-2013

Huur wel een auto, die heb je hier echt nodig!

• Nina van Hemert, 15-04-2012

Een auto is zeer aan te raden. Er zit en duikschool om de hoek en je kan er geweldig snorkelen in caracasbaai.

• Martijn, 25-05-2014

Boek via de website van la maya beach of via een reisbureau. De extra service komt dan alleen echt tot zijn recht. Auto huren is zowiezo bijna verplicht voor curacao om de mooiste stranden te bekijken. Als je geen auto neemt ligt la maya iets te ver om te lopen naar jan thiel en zeker naar mambo beach.

0 vragen over Appartement La Maya Beach Curaçao

Appartement info